به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۳۰ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۵۸۰۴

رویترز: پیروزی آسان آرژانتین مقابل ایران

گروه ورزشي: اندرو کاتورن نویسنده خبرگزاری رویترز، آرژانتین را برنده بازی فردا با ایران می داند و منتظر درخشش لیونل مسی جلوی شاگردان کی روش است.
رویترز: پیروزی آسان آرژانتین مقابل ایران
او در گزارش خود نوشته است: مسی که موفق شد در اولین بازی آرژانتین در جام جهانی، دروازه بوسنی را باز کند نقش مهمی در پیروزی احتمالا آسان آرژانتین جلوی ایران خواهد داشت. آرژانتین در بازی مقابل بوسنی با 5 مدافع به میدان رفت اما الخاندرو سابه یا سرمربی آرژانتین باید برای بازی با ایران از سیستم 3-3-4 استفاده کند. تیمی که شرایط آماده سازی خوبی نداشته. کارلوس کی روش سرمربی ایران از مسی به عنوان موجودی فراتر از انسان نام برده و اینکه تیمش برای بردن آرژانتین نیاز به معجزه دارد. ایران و آرژانتین پیش از این در سال 1997، در مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که آن بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

مسی به عنوان تکنیکی ترین بازیکن آرژانتین بعد از جام جهانی، در مورد بازی با بوسنی گفته:" نیمه دوم بازی با بوسنی آرامش بیشتری داشتیم و همانطور که دیدید با چهار مهاجم به سمت دروازه حریف حمله کردیم" در بازی فردا، اگر چه ممکن است اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد زیاد صاحب توپ نشوند اما امیدوارند دفاع آرژانتین را - که مثل خط حمله این تیم فوق العاده نیست - به دردسر بیندازند. وقتی شیلی اسپانیا را می برد و کاستاریکا مقابل اروگوئه به پیروزی می رسد، ایران هم می تواند سومین تیمی باشد که جهان فوتبال را سورپرایز کند.