به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۵۹۹۹۹

حمله تند شبنم مقدمی به خانم بلاگر‌های تزریقی

حمله تند شبنم مقدمی به خانم بلاگر‌های تزریقی
گروه فیلم:چند روز پیش فیلمی از اجرای نمایشی با حضور بلاگر‌های اینستاگرامی منتشر شد و منجر به اعتراض اهالی تئاتر نسبت به حضور این افراد در صحنه تئاتر گردید.

در همین راستا شبنم مقدمی نسبت به این موضوع و حضور این افراد در صحنه تئاتر با انتشار پستی در صفحه خود واکنش تندی نشان داد: «صحنه، حتما ارث ِ پدر ِ هیچکس نیست! اما پر واضح است جای هرکس و ناکسی روی صحنه نیست! و نام ِ هر لاطائلاتی که بر سکویی اجرا می‌شود نمایش نیست! تئاتر قداست نه، اما حرمت دارد! آبرو دارد، اصالت دارد.

هیچکس، احدی، صاحب تماشاخانه‌ی شخصی یا هرکس که گمانش می‌رود صِرف ِ دوزاردهشاهی پول ِ ته ِ جیبش سرمایه‌گذار ِ تئاتر است یا هرآنکس که نمی‌دانیم به چه دلیل مجوز اجرا‌های این‌چنین سخیف و بی‌محتوا را صادر می‌کند، به هیچ بهانه، اعم از پول یا ... اجازه‌ی بی‌احترامی به ساحت ِتئاتر و اهل ِ آن را ندارد.

 تمام کنید این بساط فضاحت و تحقیر و‌ابتذال را. اهالی ِ حرفه‌ای و شریف تئاتر را نیازارید بیش از این. کم غم ندارند که بار ِ دل‌شان هم می‌شوید! تمام کنید این نمک به زخم پاشیدن‌های مدام را. چطور توی چشم ِ این همه جوان ِ بااستعداد و قابل، که به‌خون ِ دل و هزار هزینه درس خوانده‌اند، دوره و کلاس گذرانده‌اند، هزار امید در دل پرورانده‌اند نگاه می‌کنید، در را به‌رویشان می‌بندید، به ریش‌شان می‌خندید و بعد این کار‌ها را با این آدم‌ها روی صحنه می‌فرستید؟ توضیح‌تان چیست؟ مسئولش کیست؟ یک نفر این افتضاح را گردن بگیرد.»
....
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: شبنم مقدمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها