به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۶۰۵۰۶
تیتانیومی، دوربین‌محور و پرقدرت؛

گران‌ترین گوشی غیرتاشو شیائومی عرضه شد

گران‌ترین گوشی غیرتاشو شیائومی عرضه شد
گروه فناوری: نسخه‌ی تیتانیومی شیائومی ۱۴ اولترا به‌طور رسمی با نام Xiaomi 14 Ultra Titanium Special Edition به‌فروش می‌رسد و از امروز در چین قابل سفارش است.
قیمت گوشی شیائومی مدل ۱۴ اولترا برای نسخه‌ی تیتانیومی ۱٬۲۲۵ دلار است که آن را به گران‌ترین گوشی غیر تاشدنی این شرکت تبدیل می‌کند.
دستگاه مذکور از ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد و به ویژگی‌های جذاب دیگری مثل ارتباط ماهواره‌ای مجهز شده است.
عرضه‌ی نسخه‌ی تیتانیومی شیائومی ۱۴ اولترا از ساعت ۱۰ صبح به وقت چین آغاز شد. مشتریان در سایر کشورها نیز می‌توانند این محصول را ازطریق فروشگاه GizTop و با حمل‌ونقل بین‌المللی خریداری کنند. همچنین می‌توان کیت عکاسی، کیس رسمی و محافظ صفحه را به‌همراه گوشی سفارش داد.
پیش‌ از شیائومی ۱۴ اولترا نیز شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند با بدنه‌ی تیتانیومی بوده‌ایم که ازجمله می‌توان به آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس و همچنین گلکسی S24 اولترا سامسونگ اشاره کرد.
اولین شرکتی سازنده‌ی گوشی‌های اندرویدی که به استفاده از تیتانیوم در بدنه‌ی محصولاتش رو آورد، شیائومی بود و این کار ماه اکتبر ۲۰۲۴ (مهر و آبان ۱۴۰۲) با معرفی نسخه‌ی تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو انجام شد.
قیمت گوشی تیتانیومی شیائومی ۱۴ اولترا کمی ارزان‌تر از گلکسی S24 اولترا سامسونگ و البته گران‌تر از مدل پایه‌ی آیفون ۱۵ پرو است و باید دید خریداران از این دستگاه چگونه استقبال خواهند کرد. در مقام مقایسه، قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی اپل به‌ترتیب ۱٬۳۰۰ دلار و ۱٬۰۰۰ دلار است.
مدل استاندارد و تیتانیومی پرچمدار جدید شیائومی به‌دلیل سخت‌افزار قدرتمند و امکانات مدرن و پیشرفته به‌راحتی در فهرست بهترین گوشی شیائومی و بهترین گوشی بازار قرار می‌گیرند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها