به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۶۰۸۸

ممیزی‌، برنامه‌ تلویزیون را خنثی کرده است

گروه فرهنگ و هنر: رضا بهشتی تهیه‌کننده تلویزیون با انتقاد از فضای این روزهای تلویزیون می‌گوید: این روزها ممیزی در تلویزیون شدید شده و در مقابل اعمال نظرها و اعتماد به برنامه‌سازان کمتر شده است.
ممیزی‌، برنامه‌ تلویزیون را خنثی کرده است
این تهیه‌کننده در عین حال تاکید می‌کند: وقتی در تلویزیون ممیزی‌ها شدید می‌شود، ناخودآگاه باعث خنثی شدن کارها می‌شود‌، همچنین در حال حاضر هم که تلویزیون پول ندارد، برنامه‌سازان با این مشکل هم دست و پنجه نرم می‌کنند. بهشتی اظهار کرد: بی‌پولی تلویزیون باعث شده که برنامه‌سازان خودشان به دنبال مشارکت و اسپانسر بروند و هر زمان که تلویزیون اوضاع مالی‌اش بهبود پیدا کرد، اقساط کارها را به تهیه‌کنندگان پرداخت کند؛ این در حالی است که وقتی پول آماده باشد خیلی راه‌ها باز می‌شود و این مساله خیلی هم خوب نیست که تمام برنامه‌ها اسپانسر داشته باشند.

وی سپس به حضور اسپانسر در برنامه‌های کودک اشاره کرد و گفت: بحث حضور اسپانسر در برنامه‌های کودک که اکنون دستور به قطع آن داده شده است، خیلی رو بود و به نوعی برای مخاطب اذیت‌کننده بود ولی در تله‌فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور مشارکت آنقدر هم زننده نیست ولی اگه نباشد، مسلما بهتر است.

این برنامه‌ساز در ادامه با بیان اینکه تلویزیون نمی‌تواند به سال‌ها قبل برگردد، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد تلویزیون به سمتی رفته است که بیشتر اعمال نظرها در آن بیشتر شده، در حالی که باید بحث اعتماد به برنامه‌سازان وجود داشته باشد که نسبت به همین خاطر احساس می‌کنم تلویزیون دیگر نمی‌تواند به سال‌های قبلش برگردد.

بهشتی در پایان از ساخت یک سریال برای سیما فیلم خبر داد و گفت: طرح یک سریال غیرمناسبتی را به سیما فیلم ارائه دادیم که تصویب آن را در شورا منوط به این است که بتوانیم مشارکت پیدا کنیم.
مرجع : ايسنا