به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۶۱۷۳۸

کیلیان امباپه به رئال مادرید تخفیف داد

کیلیان امباپه  به رئال مادرید تخفیف داد
گروه ورزشی:مدیران رئال مادرید با کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، بر سر مبلغ دستمزد پرداختی به او به توافق رسیدند.به گزارش "ورزش سه"، امباپه تصمیمش را برای جدایی از پاری سن ژرمن پس از پایان فصل جاری و با اتمام مهلت قراردادش گرفته و قصد دارد به رویای کودکی‌اش که پوشیدن پیراهن رئال مادرید بوده است واقعیت ببخشد. 

این بازیکن از مدتی قبل مذاکرات با مدیران این باشگاه را آغاز کرده و بر سر بسیاری از مسائل با آنها به توافق رسیده اما گفته شده بود که هنوز توافق قطعی بر سر مسائل مالی انجام نشده و مذاکرات از سوی دو طرف برای رسیدن به مبلغی که هر دو روی آن رضایت داشته باشند ادامه دارد. 

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اعلام کرده است که توافق نهایی بر سر مبلغ دستمزد پرداختی به امباپه از سوی رئال مادرید انجام شده و به این ترتیب به نظر می‌رسد که دو طرف بیشتر از هر زمان دیگری به امضای قرارداد رسمی نزدیک هستند. 

مدیران رئال مادرید در این مدت در تلاش بودند که مبلغ مدنظر امباپه را کاهش دهند و این بازیکن هم پذیرفته است که برای حفظ اتحاد و یک دست بودن رختکن دستمزدی مشابه با وینیسیوس جونیور و جود بلینگام دریافت کند و به نوعی به این باشگاه تخفیف داده است.

این در حالی است که پیشنهاد ارائه شده از سوی پاری سن ژرمن به او بسیار بیشتر از این مبلغ بود اما این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت که این پیشنهاد را رد کند تا بتواند به رویاهایش برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها