به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۳ ساعت ۰۲:۳۹
کد مطلب : ۴۶۲۰۰
جدال با لاله‌هاي نارنجي در يک هشتم

گروه A ؛ 1- برزيل 2- مكزيك +جدول نهايي

گروه ورزشي: برزيل با برتري پرگل مقابل کامرون به عنوان صدرنشين گروه A به مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني صعود کرد.
گروه A ؛ 1- برزيل 2- مكزيك +جدول نهايي
ديدار تيم‌هاي برزيل و کامرون در ديدار سوم خود در گروه A از ساعت 30 دقيقه بامداد در ورزشگاه نشنال دو برزيل به مصاف هم رفتند که در پايان برزيل با برتري چهار بر يک به کار خود پايان داد.
نيمار در دقيقه‌هاي 17 و 34، فرد 49 و فرناندينيو 84 براي برزيل و جوئل ماتيپ 26 براي کامرون گلزني کردند. در پايان اين ديدار برزيل با کسب هفت امتياز از سه ديدار خود موفق شد عنوان صدرنشيني را کسب کرده و به عنوان تيم نخست اين گروه به مصاف شيلي برود که در گروه B رتبه دوم را کسب کرده است.

مکزيک با شکست کرواسي راهي دور دوم شد

تيم ملي فوتبال مکزيک با برتري مقابل کرواسي به دور دوم جام جهاني 2014 صعود کرد و بايد در يک هشتم نهايي به مصاف هلند برود.
تيم‌هاي مکزيک و کرواسي در دور سوم مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل، 30 دقيقه بامداد امروز در ورزشگاه پرنامبوکو شهر رسيف به مصاف هم رفتند. هرچند اين بازي در نيمه نخست کم هيجان دنبال شد و گلي در پي نداشت، اما در نيمه دوم بازي متفاوتي را شاهد بوديم و مکزيکي‌ها که در دو مسابقه قبلي خود هم نتايج خوبي کسب کرده بودند، در اين مسابقه توانستند با حساب سه بر يک به برتري رسيده و خود را به مرحله دوم جام بيستم برسانند.

گل‌هاي مکزيک را در اين بازي رافا مارکز دقيقه 70، گواردادو 75 و چيچاردو 82 به ثمر رساندند. تک گل کرواسي را هم بريشيچ در دقيقه 87 وارد دروازه مکزيک کرد. قضاوت اين بازي برعهده روشن ايرماتوف ازبکستاني بود و وي به آنته ربيچ از کرواسي کارت قرمز نشان داد و اين بازيکن را از زمين اخراج کرد.
مکزيک با اين برد پس از برزيل در جايگاه دوم گروه A قرار گرفت و بايد در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف هلند، تيم اول گروه B برود.
جدول نهايي گروه A 
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 برزيل 3 2 1 0 7 2 5 7  
2 مکزيک 3 2 1 0 4 1 3 7  
3 كرواسي 3 1 0 2 6 6 0 3  
4 کامرون 3 0 0 3 1 9 8- 0