به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۴۶۴۵۴۸

دفاع جانانه پپ از کارلتو: هرگز این حرف را نزنید

دفاع جانانه پپ از کارلتو: هرگز این حرف را نزنید
گروه ورزشی:پپ گواردیولا در پاسخ به سوال یک خبرنگار که او را بهتر از کارلو آنچلوتی عنوان کرد، اظهارنظر جالبی داشت.به گزارش "ورزش سه"، دیروز پپ گواردیولا در نشست خبری بازی دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال شرکت کرد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

یکی از این پرسش‌ها در مورد این بود که خیلی‌ها معتقدند کارلو آنچلوتی بر خلاف همتایش در سیتی، تاکتیسین خوبی نیست و صرفا یک مربی با مدیریت خوب در رختکن است اما پپ گواردیولا صراحتا با این نظر مخالفت کرد و گفت که نباید هرگز چنین توصیفی از آنچلوتی داشت.

پپ در دفاع از مربی رئال گفت: «شما نمی‌دانید مدیریت کردن رختکن یعنی چه. یک مربی باید حتما در این کار خوب باشد. وظیفه یک مربی که فقط چیدن طرح‌های تاکتیکی نیست. یک مربی باید میلیون‌ها توانایی داشته باشد که یکی همین مدیریت درست بازیکنان است ولی هرگز، هرگز در مورد کارلو آنچلوتی این حرف را نزنید که فقط مدیریت رختکن را بلد است و یک مربی تاکتیکی خوب نیست.

زمانی پیرلو در میلان زیر نظر کارلو اوج گرفت. تونی کروس با کارلو در رئال مادرید به کمال رسید. حالا می‌بینید که جود بلینگام در اولین فصل حضورش در رئال با برنامه‌های تاکتیکی جدید کارلو به یک فوق ستاره در پست خودش بدل شده است. چطور می‌توان گفت آنچلوتی تاکتیک بلد نیست؟»

پپ در مورد اظهارنظر آنچلوتی در مورد دلیل شکست 4-0 فصل گذشته رئال برابر سیتی نیز حرف زد (او گفته بود رئال ترسو و بدون شخصیت بازی کرد): «من اینطور نمی‌بینم. نمی‌خواهم با کارلو مخالفت کنم ولی قبلا نیز این اتفاق افتاده که رئال بازنده شده و ادعا کردند، بد بوده‌اند در حالی که اگر فصل قبل به ما باختند، به خاطر قدرت ما بود نه بد بودن آنها. این فوتبال است و هر تیمی می‌تواند در یک بازی مقهور قدرت حریف شده و ببازد. در مجموع معتقدم دو بار متوالی بردن رئال به یک شکل غیرممکن است و نباید امسال انتظار تکرار همان بازی را داشت.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها