به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۶۵۶۱۴

آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال

آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
گروه ورزشی:برای خرید آردا گولر در تابستان جنگ بزرگی بین رئال و بارسا در گرفت و در نهایت باشگاه مادریدی بود که پدیده ترکیه را به خدمت گرفت اما اوضاع برای آردا خوب پیش نرفته است.به گزارش "ورزش سه"، بدون شک آردا یکی از خریدهای جنجالی رئال مادرید در سال های اخیر است. ابتدا کسی این پدیده را چندان نمی شناخت ولی وقتی پای رئال و بارسا برای خرید او باز شد، اروپا شناخت بیشتری روی آردا پیدا کرد.

رئال در نهایت به واسطه قدرت مالی بهتر توانست آردا را با 30 میلیون یورو از فنرباغچه بخرد اما او عملا تا ماه ژانویه به دلیل مصدومیت های متوالی نتوانست به میدان برود.در بازی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری بالاخره آردا اولین بازی خود برای رئال انجام داد و خوب هم کار کرد تا به نظر برسد از او حرف های بیشتری خواهیم شنید اما 40 روز تا پایان فصل، آردا فقط در 5 بازی 98 دقیقه در زمین بوده و تنها ادر میلیتائو که صلیبی داده بود با 50 دقیقه بازی، پایین‌تر از او قرار دارد. احتمالا آردا به زودی از این حیث آخرین بازیکن رئال در فهرست دقایق خواهد شد.

او برابر سلتا و اوساسونا درخشان کار کرد و با یک گل و پاس گل، نوید روزهای بهتری را داد ولی واقعیت این است که کارلتو به ستاره ترکیه ای اعتماد ندارد.دو روز پیش خبر رسید که آردا از رئال درخواست جدایی قرضی در پایان فصل کرده اما این خبر توسط ایجنت او تکذیب شد. 

امروز آاس نوشت که هرچند این خبر تکذیب شده ولی آردا شدیدا به جدایی و آزمودن شانسش در یک باشگاه دیگر فکر می کند. براهیم بهترین الگو برای او خواهد بود که دو فصل به میلان رفت و با تجربه بیشتر برگشت. آردا به توانایی هایش ایمان دارد ولی معتقد است فصل بعد نیز در رئال با حضور کارلتو شانس زیادی نصیبش نخواهد شد. آینده او حداقل در کوتاه مدت، خارج از رئال مادرید است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها