به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۶۶۷۲۶
آلن شیرر:

یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است

یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
گروه ورزشی: منچستریونایتد شب گذشته در تک بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس روبروی کاونتری به میدان رفت و در ضربات پنالتی موفق شد این تیم را از سر راه بردارد و به دیدار فینال راه پیدا کند و حریف منچسترسیتی شود. 

شیاطین سرخ در حالی موفق شدند به بازی فینال برسند که در ابتدا با سه گل برابر این حریف نه چندان نامدار پیش بودند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و بازی به وقت اضافه کشیده شد و کمک داور ویدیویی بود که با مردود اعلام کردن گل کاونتری، آنها را از حذف نجات داد و این عملکرد انتقادها از تن‌هاخ را بیشتر از هر زمان دیگری افزایش داد. 

شیرر پس از پایان این بازی در گفتگو با گری لینه‌کر اظهار داشت: «من فکر می‌کنم آینده سرمربی منچستریونایتد از قبل مشخص شده است. حتی اگر آنها قهرمان جام حذفی هم شوند، کار او تمام شده است و باید این تیم را ترک کند. 

من فکر نمی‌کنم که این قهرمانی تاثیری در آینده او روی نیمکت یونایتد داشته باشد. شاید این ناراحت کننده و اشتباه باشد اما این احساس را دارد که این جام برای او کافی نخواهد بود. وقتی به بازیکنان و رفتارشان و نتایجی که گرفتند نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که تن‌هاخ رفتنی است.»
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها