به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۱ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۷۱۳۸

پسر 20 ساله آيرون من دستگیر شد

گروه فرهنگ و هنر: صبح امروز خبر رسید که پسر یکی از بازیگران سرشناس هالیوودی به دلیل داشتن کوکایین در ماشینش بازداشت شده است.
پسر 20 ساله آيرون من دستگیر شد
پسر رابرت داونی جونیور بازیگر سرشناس آمریکایی به دلیل حمل کوکایین در ماشینش بازداشت شد. ایندیو فالکونر داونی 20 ساله مشغول رانندگی بوده که توسط پلیس در هالیوود غربی بازداشت شد. با این حال پدر سرشناس وی از پلیس به خاطر اقدام به دستگیری فرزندش تشکر کرده است. این بازیگر نامزد اسکار که خودش هم در دهه 90 پرونده های قطور مرتبت با مواد مخدر داشت اعلام کرده که از پلیس به خاطر مداخله اش تشکر می کند و معتقد است که فرزندش ایندیو می تواند به یک نمونه برای بازپروری موفق تبدیل شود تا یک داستان عبرت انگیز.

به گفته پلیس، تعداد سرنشینان ماشین سه نفر بوده که از میان آنها فقط ایندیو فالکونر داونی دستگیر شده است. گفتنی است ایندیو با وثیقه ای 10250 دلاری موقتا آزاد شده اما وقت دادگاهی برای وی در روز 29 آگوست در نظر گرفته شده است. اگرچه ایندیو فالکونر داونی سبک زندگی دهه 90 پدرش را انتخاب کرده اما بازیگر نیست و فقط در یک فیلم مربوط به سال 2005 که با حضور پدرش همراه بوده شرکت داشته است. رابرت داونی جونیور که خود به خاطر سوء مصرف مواد به زندان و مراکز بازپروری هم رفته به لطف بازی در نقش «مرد آهنی» به یکی از ثروت مند ترین بازیگران هالیوود تبدیل شده است.
مرجع : تسنيم