به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۵۲۲۹۱

کیجا قبل از سن‌پترزبورگ 3 ساخته می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: فیلمنامه فیلم توسط پیمان قاسم‌خانی درحال نگارش است اما هنوز برای اینکه فیلم توسط بهروز افخمی ساخته شود یا کارگردان دیگری؛ تصمیمی گرفته نشده است. قبل از آن فیلم کیجا به کارگردانی آرزو ابراهیمی ساخته می‌شود.
کیجا قبل از سن‌پترزبورگ 3 ساخته می‌شود
بعد از ساخت و نمایش فیلم سن‌پترزبورگ به کارگردانی بهروز افخمی و استقبال مخاطبان از فیلم قرار شد که قسمت دوم فیلم نیز ساخته شود اما تا امروز اتفاق خاصی برای ساخت قسمت دوم نیفتاده است. حمید اعتباریان(تهیه‌کننده سن‌پترزبورگ) با اعلام اینکه قطعا این فیلم ساخته خواهد شد؛ گفت: قبل از ساخت سن‌پترزبورگ ۲ قصد دارم فیلمی کم هزینه‌تر و ساده‌تر را بسازم.

وی افزود: فیلمنامه فیلمی به نام کیجا از طرف کارگردان فیلم اولی به دستم رسیده و قصد دارم آن را بسازم. این فیلم در ژانر اجتماعی و توسط یکی از کارگردانان زن کارگردانی خواهد شد. اعتباریان ادامه داد: آرزو ابراهیمی کارگردان فیلم کیجا و افراد خوش قریحه‌ای است که تاکنون فیلم‌های خوبی در حوزه مستند و داستانی ساخته و قرار است فیلم اول بلند سینمایی خود را کارگردانی کند. وی افزود: تقاضای صدور پروانه ساخت را دادم و منتظر صدور پروانه ساخت هستیم. به محض آنکه پروانه ساخت صادر شود ساخت فیلم را آغاز می‌کنیم. اعتباریان درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سن‌پترزبورگ ۲ گفت: فیلمنامه فیلم توسط پیمان قاسم‌خانی درحال نگارش است اما هنوز برای اینکه فیلم توسط بهروز افخمی ساخته شود یا کارگردان دیگری؛ تصمیمی گرفته نشده است.
مرجع : ایلنا