به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۵۳۱۳۶

زلاتان: هت‌تریک کردم اما آماده نیستم

گروه ورزشی: ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن با وجود هت تریک در دیدار برابر سن اتین می گوید که هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. لوران بلان سرمربی تیم هم با وجود پیروز پر گل از عملکرد شاگردانش راضی به نظر نمی‌رسد.
زلاتان: هت‌تریک کردم اما آماده نیستم
پاری‌سن‌ژرمن در هفته‌ دوم لیگ فرانسه برابر سن اتین جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با پنج گل به پیروزی برسد. ستاره این تیم فرانسوی در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ بود که هت تریک کرد و زمینه را برای پیروزی تیمش مهیا کرد. هر چند ابراهیموویچ در این دیدار هت تریک کرد اما معتقد است که هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. او پس از بازی گفت: با کمک هم تیمی هایم موفق شدم که در این دیدار هت تریک کنم. من چند روزی است که از آسیب دیدگی رها شده ام و در آمادگی کامل به سر نمی برم. تلاش کردم تا بازی خوبی را برای تیمم به نمایش گذارم. خوشحالم از این که توانستم در این دیدار هت تریک کنم. مهم پیروزی تیم بود که خوشبختانه به آن دست یافتیم. پاری سن ژرمن بازی خوبی را به نمایش گذاشت. همه چیز طبق روال پیش می رود و همه ما از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستیم. می خواهیم همچون فصل قبل مقتدرانه به قهرمانی برسیم.

لوران بلان، سرمربی پاری سن ژرمن هم با وجود پیروزی پر گل تیمش به نظر می رسد که هنوز راضی به نظر نمی رسد. او گفت: درست است که با پنج گل به پیروزی رسیدیم اما انتظار بیشتری از بازیکنان دارم. خوشحالم که سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم اما می توانیم بهتر از این هم ظاهر شویم. به خوبی می دانستیم که سن آتین می خواهد خط هافبک ما را از کار بیندازد اما ما بازی هوشیارانه ای را به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: هر چند ابراهیموویچ ستاره این دیدار بود و هت تریک کرد اما دوست دارم به ستایش از خاویر پاستوره بپردازم که بازی خوبی را به نمایش گذاشت. او بسیار خوب ظاهر شد و نشان داد که آماده است. او هم استعداد خوبی دارد و هم اعتماد به نفس لازم را دارد. اگر او آمادگی خود را حفظ کند بدون شک یکی از ستاره های ما در فصل جاری خواهد بود. پاری سن ژرمن به بازیکنی چون پاستوره نیاز دارد.
مرجع : ایسنا