به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۳ ساعت ۰۲:۲۴
کد مطلب : ۵۳۴۸۶
برای ایمان موسوی متاسفم

قلعه نویی در شهر اولين‌ها (MIS) چه گفت؟

قلعه نویی در شهر اولين‌ها (MIS) چه گفت؟
گروه ورزشي: امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: خوشحالم که در شهر اولین‌های خاورمیانه هستم و می‌گویند این شهر در 76 مورد اولین‌های خاورمیانه بوده و انشالله که دولتمردان ما هم به این شهر توجه بیشتری داشته باشند. اولین چاه نفت، اولین بیمارستان، اولین زمین گلف و … در این شهر بوده است و آن‌طور که شایسته مردم میهمان نواز این شهر است امکانات برایش فراهم کنند.

سرمربي استقلال تهران ادامه داد: این عشق و علاقه مردم را نشان می‌دهد زیرا میهمان‌نوازی خوبی کردند و محبت کردند. معاون فرماندار آمد و این ها زیبایی فوتبال است و مردم از فوتبال می‌خواهند لذت ببرند. قهرمانی‌ها تمام می شود و اکنون دیگر تب جام جهانی تمام شده است. وي درباره شناخت از تیم نفت مسجد سلیمان گفت: دو سه بازی این تیم را دیدم،تیم با برنامه و خوبی است. تیمی که موقعیت خلق می‌کند، خطرناک است و معتقدم جایگاهش در انتهای جدول نیست و به بازیکنانم گفته‌ام سخت‌ترین بازی ما در 7 هفته اول همین مسابقه با نفت است و مربی مثل باقری نیا دارد که هر تیمی بوده هدفش خدمت است و امیدوارم بازی خوب و تاکتیکی شود. زمین ورزشگاه هم جز زمین های خوب است و می‌توان فوتبال بازی کرد.

وی افزود: به اعتقاد من 50 متر رو به جلویمان خوب است. تمام ضعف های سال گذشته خود را توانستیم تکمیل کنیم و از بین ببریم. اگر نیازی باشد در نیم فصل این مساله را حل می کنیم.و ما دنبال دو مهاجم هم بودیم که نتوانستیم جذب کنیم. من از مهاجمانم تشکر می کنم. برهانی گل زد، قاضی گل زد. شهباززاده می توانست گل بزند. امیدوارم ما هفته به هفته بهتر شویم. بازیکنان مصدوممان اگر حل شود و آنها به تیم برگردند مشکل خط دفاعی مان به طور کامل حل خواهد شد.

قلعه نویی اضافه کرد: هیچ کس فکر نمی کرد که برزیل در کشور خودش 7 گل بخورد و فقط یک بازیکنش هم نبود. ما کار می کنیم تا به هدفمان برسیم ولی هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. با توجه به بازیکنانی که نداریم ما مجبوریم که یک جابجایی هایی را انجام دهیم. متاسفانه ما نتوانستیم خرسندنیا را در جایگاه اصلی خودش قرار دهیم تا بازی کند. مسجد سلیمان شهر خوبی است. اینها همه حرف و حدیث است. مهم این است که برویم داخل زمین و یک فوتبال خوب را ارائه کنیم. نتیجه دست خداست.

برای ایمان موسوی متاسفم

سرمربی استقلال درباره حواشی به وجودآمده درباره بحث احکام کمیته اخلاق درباره مهدی رحمتی، حسین کعبی و ایمان موسوی اظهار داشت: ما می دانستیم به اینجا می رسد. وقتی توکلت به خدا باشد و کار را برای خدا انجام دهید از چیزی نباید هراسی داشته باشید. من ناراحت ایمان موسوی هستم که در بازی قرار گرفت که نباید وارد آن می شد. اصل کار ما دادسراست. این هم بخشی از کار ما بود و پیگیری که صورت گرفت.

سرمربی استقلال تصریح کرد: ما می خواهیم تا آخر این مساله برویم تا تکلیف آن روشن شود. قداست فوتبال ما جایی شکسته شد که بازیکنان مقابل مربی قرار گرفت و مربی مقابل بازیکن. اما این مسائل فوتبال ما را به بیراهه می برد و من آدمی هستم و دنبال این هستم که مبارزه کنم و تا حدودی هم موفق شدیم. تا آخر این مساله می روم حتی اگر امیر قلعه نویی از این فوتبال برود. تکلیف این جریان باید روشن شود. ما تا انتها می رویم و دوستان در کمیته اخلاق یک حکمی داده اند. وقتی با آبرو و حرمت و کرامت آدم ها بازی می شود باید محکمتر پیگیری شود.

سرمربی تیم استقلال درباره بازی مقابل نفت مسجد سلیمان افزود: بالاخره شروع بازی یک بحثی است و ادامه بازی یک بحث دیگر و پایان بازی هم یک بحث. نقاط قوت مسجد سلیمان این است که تیم جوانی دارد قدرتی و خوب بازی می کند. درباره نقاط ضعف هم اجازه بدهید که زیاد صحبت نکنم.

وی درباره حضور اینکه امیدوار رضایی که اصلیت مسجدسلیمانی دارد در هیات مدیره استقلال فعالیت می کرد بیان داشت: آقای دکتر امیدوار رضایی انسان بسیار بزرگی است. نگاه خدمتی او نگاه رنگی نبود. دوست داشت که کار کند. موقعی که در تهران بود فکر و ذکرش این بود که خدمت کند. همه ایران سرای من است همین مساله هاست. آقای امیدوار واقعا عاشق مسجد سلیمان است و به واقع خیلی خدمت کرده و کم زحمت نکشید و دوستان هم باید قدردان او باشند.

قلعه نویی تصریح کرد: ما شرایطمان نسبت به پارسال بهتر شده و خیلی از ضعف هایمان را پوشش دادیم. در سال گذشته در جناحین و گوش راست و چپ، مشکل داشتیم. بحث هافبک، مدافع مشکلاتمان حل شده است. وی سوالی هم از خبرنگاران پرسید: آیا کسی فکر می کرد که منچستر یونایتد نه ساختارش عوض شده نه چیز دیگر ولی الان 5، 6 جدول رده بندی است. همه جذابیت فوتبال به این است که نمی توان نتایج را پیش بینی کرد.