به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۶ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۵۷۱۷۵
وحدتي داشته‌ايم كه نتيجه نداده است

در همه مشكلات جامعه يامقصريم يا مسئول

گروه سياسي: دكتر مسعود پزشكيان مي گويد: جامعه ما بيشتر شعارمحور شده است تا عمل گرا. و پس از گذشت سي و پنج سال از انقلاب ما در همه مشكلات جامعه مقصريم و يا مسئوليم.
در همه مشكلات جامعه يامقصريم يا مسئول
نماينده اصلاح‌طلب مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار پارلماني بهارنيوز در باره امكان  وحدت اصولگراها و  پايداري‌ها گفت: هرچيزي امكان دارد؛ و غير ممكني در عرصه سياسي كشور وجود ندارد؛ اگر اين دو گروه بخواهند درباره مشتركات خود ائتلاف كنند امر پسنديده اي است و اساسا وحدت هميشه  بهتر از تفرقه است اما اگر اين وحدت در جهت خدمت به مردم صورت گيرد و اولويت هاي درستي طراحي شود مي تواند به مردم و كشور كمك كند اما اگر براي كارهاي سياسي و اشتباه وحدت صورت گيرد نتيجه خوبي به بار نخواهد آورد.

پزشكيان افزود: جامعه ما بيشتر شعارمحور شده است تا عمل گرا. و پس از گذشت سي و پنج سال از انقلاب ما در همه مشكلات جامعه مقصريم و يا مسئوليم. در روند كنوني كشور همه ما به نوعي بايد پاسخگو باشيم. وحدت يا تفرقه؛ ما در طول اين سال ها نتيجه درستي به بار نياورده است و اگر همه ما درست تصميم بگيريم و درست وحدت كنيم نبايد در جامعه فقر و تورم و بيكاري و عدم آزادي  باشد.
نماينده مردم تبريز گفت: وقتي هنوز در مملكت مشكلات زيادي داريم نشان مي دهد كه ما وحدتي داشته‌ايم كه نتيجه نداده است. بنابراين بايد نوعي متفاوت وحدت كنيم؛ فكر كنيم و عمل كنيم. وگرنه وحدت در صورت تداوم چنين وضيعتي در كشور كار بيهوده اي است.

رهایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۶ ۱۳:۵۴
برای حل مشکلات فقط دو چیز لازم است:
1- رهایی مردم و امور آن ها از دست جناح های سیاسی اقتدارگرا و قیم مآب که کارشان ایجاد مشکل برای ملت است.
2- واگذار کردن مدیریت ها و مسئولیت ها به انسان های شایسته و لایق از جنس مردم (254659)