به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۵۹۷۴۳
عقب نشيني فدراسيون مقابل صدا و سيما

پخش فوتبال‌داخلي دوباره از سرگرفته می‌شود

گروه ورزشي: رئيس سازمان ليگ فوتبال از افزايش 30 درصدي حق پخش تلويزيوني خبر داد و اعلام كرد: از هفته چهاردهم لیگ (پنجشنبه و جمعه جاری) پخش مسابقات فوتبال دوباره از سر گرفته می‌شود.
پخش فوتبال‌داخلي دوباره از سرگرفته می‌شود
مهدی تاج درباره توافق فدراسیون فوتبال با سازمان صداوسیما برای حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: اختلافاتی با صداوسیما در خصوص حق پخش داشتیم و حق واقعی فوتبال پرداخت نشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه جلوگیری کنیم. وی افزود: موضوع جامع مذاکرات ما جایگزینی حقوق فوتبال به جای حق پخش تلویزیونی است و به همین دلیل مجلس و کمیسیون فرهنگی مجلس تصمیم گرفتند مطالبات مردم را پیگیری کنند. از همین رو رئیس‌جمهور هم کارگروهی را تشکیل داد که وزیر ورزش، وزیر کشور و رئیس صداوسیما عضو این کارگروه هستند. کارگروهی که لایحه بودجه را پس از بررسی به دولت ارائه می‌دهد و دولت تصمیم‌گیری نهایی را انجام خواهد داد.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه به دنبال بودجه فوتبال هستیم نه حق پخش، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم بودجه فوتبال جایگزین حق پخش تلویزیونی شود، این بودجه را باید هرچه سریعتر به مجلس ارائه دهیم چون بودجه سال 94 در حال بسته شدن است. ارائه بودجه فوتبال اتفاق بسیار مثبتی است و ما به دنبال قانون پایداری در مورد پخش مسابقات هستیم.

تاج خاطرنشان کرد: بابت عدم پخش مسابقات در این مدت عذرخواهی می‌کنیم. باید بگویم ما به دنبال پرداخت بیشتر نبودیم بلکه به دنبال جایگزین بودجه بودیم که این اتفاق اکنون صورت گرفته و طبق لایحه حق فوتبال 30 درصد افزایش پیدا کرده است. امسال با صداوسیما توافق کرده‌ایم که حق پخش فوتبال 30 درصد افزایش یابد که این شرایط مطلوب است.

وی افزود: از هفته چهاردهم لیگ (پنجشنبه و جمعه جاری) پخش مسابقات فوتبال دوباره از سر گرفته می‌شود. مبلغ قرارداد قبلی 22 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که با افزایش 30 درصدی در واقع عدد قابل ملاحظه‌ای به حق پخش فوتبال اضافه شده است. اکنون نیز بیشتر بحث لایحه بودجه و حقوق شناخته شده فوتبال در میان است و به دنبال درآمد فوتبال بودیم که این کار صورت گرفته است. در این لایحه کارگروه ورزش با محوریت وزارت ورزش و جوانان بودجه را در دست تدوین قرار داده‌اند که در این بین وزارت ورزش به همراه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این لایحه را آماده خواهند کرد. جلسه مسئولان سازمان لیگ با مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای مشخص کردن تاریخ دربی در حال حاضر پیگیری می‌شود.

عجب!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۲۲:۱۰
اقا نظرات مربوط به كار بسيار عالي ايت الله روبستيد مجبورم اينجا نظر بدم ،درود برهاشمي بزرگ كه براستي يك سياست مدار چهارفصله است و با اين عملش ثابت كرد كه ازافراد ماثر و صاحب نفوذ در بين كشورهاي اسلامي است ،خدا سايه ايشان را از سر اين خاك كم نكند ،پاينده باشي هاشمي ، (259520)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۲۲:۱۰
پس بالاخره فدراسیون کم آورد! (259521)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۲۳:۱۸
یا از بالا تهدید شد (259525)
روح الله -مشهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۰۹
احسنت برتو حسین! (259654)
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۲۲:۳۶
فدراسیون نباید کوتاه می آمد. (259523)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۲۳:۰۲
یکبار دیگه ثابت شد منافع صدا و سیما بالاتر از همه چیه! (259524)
کا کا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۲۳:۲۳
این چه بازی مسخره ای بود یا وارد گود نمیشدید یا حالا که وارد شدید تا آخرش می رفتید ؟ (259526)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۲۳:۲۶
فدراسیون مجبور به قبول شرائط شده. (259527)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۱:۴۱
همون اول معلوم بود کفاشیان و تاج مرد این میدان نبودند در این جنگ زرگری کفاشیان بازنده اصلی بود (259531)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۲:۴۶
از روز اول مشخص بود که نتیجه این دعوای زرگری به کجا ختم می شود ولی نمیدونم چرا فکر میکنن مردم این صحبتهارو باور میکنن (259538)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۷:۰۶
عين ريختن بيت المال توچاهه وهيچ. (259550)
صادق حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۷:۰۷
اين حرفها كه كاملا متضاد با حرفهاى پيشين است همين تاج در برنامه نود چند بار تكرار كرد دنبال حق پخش هستيم و بودجه دولتى نميخواهيم ، واقعا كه ...... شرم و خجالت هم خوب چيزى است !! (259551)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۰:۱۶
بیخیال بابا!؛ به جای پخش این لگد زدنهای حوصله سر بر از تلویزیون 4 تا فیلم یا فوتبال خارجی پخش کنید.
حیف نیست وقت خودتون و مردم رو با پخش این بازیهای حال بهم زن می گیرید. (259583)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۲۳
یه جوری میگه 30 درصد افزایش مبلغ قابل ملاحظه که ما فکرکردیم 100 میلیارد تونستن بگیرن در صورتیکه کل این افزایش 7 میلیاردهم نمیشه. (259606)
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۳۳
فوتبال ایران نباید پخش بشه (259613)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۲:۳۵
موقعی که فوتبال پخش می کردن بازیکنان تو زمین راه می رفتن این دو هفته که پخش نشد فکر کنم تو زمین می خوابیدن (259615)
حسن گچسارانی
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۴:۰۹
وقتی زور است شما چرا مردم وجوانانی که جز همین تماشای فوتبال کاری در دست ندارند را محروم می‌کنید. جناب برادر رییس لیگ (259646)
متعجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۴:۱۵
خیلی ببخشید بنظرم فوتبال و اهالی فوتبال با این بازیهای بی خاصیتشان و برای معرف کردن آنها باید به صدا و سیما پول هم بدهد (259647)
سودا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۵:۲۹
صفرضرب در صفر مساویه با صفر....اخرش غیر این میشد باس تعجب میکردیم...چی شد اون همه تز دادن تو نود! (259664)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۶:۲۸
نمیدونم این فوتبال چه نکته آموزشی ومثبتی دارد،چه فرهنگ سازی می کند-کجاش فعالیت اقتصادی دارد کجاش درامد زایی وتربیت بازیکن واخلاق دارد تمام هزینه هاش دارد از جیب من وتو وبیت الامال داده می شود خروجی ندارد خروجیش میشود باخت به ویتنام،بحرین و...خروجیش میشود خرج خرید کارتهای پایان خدمت ودر عوض خدمت سربازی رفتن بقیه مردم که پول ندارند برای امنیت وپاسداری از پول فوتبالیست هایی که از نظراخلاقی چیزی برای گفتن ندارند-پخش فوتبال یعنی فقط بازیهای پرسپولیس واستقلال اونم به خاطر طرفدارهای زیادی که دارن (259676)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۱۶:۳۱
ادامه...
نه به خاطر کیفیت بازیهاشون،عملا بازی بقیه تیم ها روکسی نگاه نمیکنه،پس عملا موضوع حق پخش برای فوتبال وتیم هایی که حرف و ایده ای برای جذب نسل جوان ندارد،کشمکش و چالش بیهوده ایه،بازی های پرسپولیس استقلال پخش کنن بقیه هم که تعطیله (259679)