به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۵ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۵۹۹۸۹

حسین فرکی: خودمان بازی را سخت کردیم

گروه ورزشی: حسین فرکی گفت: بازیکنان ما به دلیل این که خوب در طول هفته‌ نتوانسته بودند تمرین کنند، شرایط مناسبی نداشتند.
سرمربي سپاهان پس از پیروزی تیمش، برابر نفت مسجد سلیمان در نشست خبری این دیدار پیرامون بازی اظهار کرد: این دیدار برای ما سخت بود. متاسفانه با وجود این که بازی خانگی بود و شرایط می‌توانست آسان باشد ما خودمان کاری کردیم که بازی بر ما سخت بگذرد. وی در ادامه بیان کرد: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم، اما متاسفانه بازیکنان ما به دلیل این که خوب در طول هفته‌ نتوانسته بودند تمرین کنند، سنگین بودند و شرایط مناسبی نداشتند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: شرایط ما در بازی‌های بعد تغییر می‌کند، متاسفانه خیلی از بازیکنان نمی‌توانند از تمام پتانسیل‌شان استفاده کنند. از همین رو ما باید شرایط تیم را تغییر دهیم و تفکر بازیکنان تیم را عوض کنیم. وی افزود: متاسفانه بازیکنان ما به صورت غیر موجه‌ای کارت زرد دریافت می‌کنند و با وجود این که ما تذکرات بسیاری به این افراد می‌دهیم، اما این مشکل در تیم تکرار می‌شود.

فرکی درباره عدم هماهنگی میان بازیکنان خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم که مشکل زیادی باشد، اما برخی از بازیکنان در نوع رفتار مشکلاتی دارند که خوشایند تیم نیست و من اعتقادم این است که بازیکن در هر جایگاهی که باشد باید برای تیمش بازی کند، نه این که تیم برای بازیکن کار کند. از همین رو من به دنبال تغییر تفکر بازیکنان هستم تا آنها بتوانند با هم همسو شوند و مشکلات از بین برود.

وی گفت: بازیکنان صددرصد در کنار هم بازی می‌کنند و من این را قبول ندارم که با هم مشکل دارند. شریفی امروز به خاطر این که در طول هفته‌ تمرینات نامناسبی داشت، نتوانست خوب بازی کند. سعید قاعدی فر نیز به دلیل این که کارت زردی را دریافت کرد، من این ریسک را نکردم که بگذارم او بازی کند، چرا که ممکن بود کارت زرد دوم را دریافت کند و تیم با مشکل روبرو شود. سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به بیانات رسول نویدکیا مبنی بر این که در نیم فصل به دنبال جدایی از سپاهان است، تصریح کرد: من چنین چیزی را قبول ندارم و به این بازیکن اعتقاد دارم. در میان نیم فصل فرصت باقی است با هم صحبت کنیم و شرایط را بررسی کنیم.
مرجع : ایسنا