به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۶۱۹۶۶
شرق در یک نگاه

22 کشور عرب: فلسطین را شناسایی کنید

گروه سیاسی: روزنامه شرق روز دوشنبه در صفحه نخست تیترهای 22 کشور عرب: فلسطین را شناسایی کنید و بیمه هم نفتی شده است را بررسی کرد.
22 کشور عرب: فلسطین را شناسایی کنید
این روزنامه تیتر یک را به موضوع 22 کشور عرب: فلسطین را شناسایی کنید اختصاص داد. اتحادیه عرب در نشست فوق العاده خود برای نخستین بار دست به ابتکار عمل زد و در حمایت از طرح محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که قطعنامه‌ای جامع را در حمایت از کشور فلسطین و پایان اشغالگری به شورای امنیت ارایه خواهد کرد.
روزنامه شرق به عنوان بیمه هم نفتی شده است اشاره کرد. مسعود حجاریان مدیرعامل انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه گفت: بیمه ایران هم مکلف می‌شود این بیمه نامه‌ها را صادر کند و همین طور هم که زیان داده، زیان بیشتری خواهد داد. البته زیان این شرکت از طریق نفت جبران می‌شود و در یک کلام بیمه ما هم نفتی می‌‌شود.

این روزنامه در خبری با برجسته کردن روحیه مقاومت و ایستادگی مایه اعتبار نیروهای مسلح است، نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان و مسوولان نیروی دریایی ارتش، روحیه مقاومت و ایستادگی را مایه آبرو و اعتبار نیروهای مسلح خواندند و خاطرنشان کردند: نیروی دریایی باید با افزایش روزآمد آمادگی ها و توانایی‌های نظامی وهمچنین تقویت انگیزه‌های ایمانی و روحیه فداکاری، نقش بزرگ و مهم خود را در حفظ امنیت ملی و دفاع عمومی و حفاظت از حصار مستحکم کشور استمرار دهد.

دستور رییس جمهوری به 4 وزیر برای بررسی پارازیت‌ها تیتر دیگر روزنامه شرق است. محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مضرات پارازیت گفت: رییس جمهوری به 2 وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی و رؤسای سازمان محیط زیست و انرژی اتمی دستور بررسی این موضوع را داده است.