به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۶۴۷۰۳
انصارالله يمن نسخه‌ مشابه حزب‌الله لبنان است

سردار سلامی: برای انبار کردن موشک‌هایمان کمبود جا داریم

گروه سياسي: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انصارالله يمن نسخه‌ای مشابه حزب الله در لبنان است آن هم در منطقه‌ای سوق الجیشی، موازنه قدرت بین عربستان و آمریکا را جابجا می‌کند.
سردار سلامی: برای انبار کردن موشک‌هایمان کمبود جا داریم
سردار حسین سلامی گفت: در نظام بین الملل هرگاه آثاری از قدرت نو ظهور حاکم می‌شود توسط دولت‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد چون بازیگران عرصه نظم، ایجاد چالش در نظم موجود را مخالف منافع خود می‌دانند، به محض پیروزی انقلاب ابر قدرت‌های شرق و غرب که با یکدیگر در تضاد بودند در جنگ تحمیلی در مقابل ایران متحد شدند اما انقلاب اسلامی پایه‌های یک قدرت جدید را شکل داد.

وی با بیان اینکه جهت نهایی سیاست قدرت‌های بزرگ به سمت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: ما برای بازدارندگی با ساخت موشک، خطوط هراس دشمن را تشخیص داده و برای هدف قرار دادن منافع حیاتی او تولید قدرت می‌کنیم و این بازدارندگی در میدان، راهبردی است.

وی ادامه داد: امروز حل هیچ معادله‌ای بدون درنظر گرفتن ملاحظات ایران ممکن نیست و جمهوری اسلامی در آستانه تبدیل شدن به قدرت جهانی است و این در نظریه پردازان جهان رخ نمایی می کند. جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از قدرت های بزرگ نمی‌ترسد چون واقعیت های آن ها را شناسایی کرده است. توان موشکی کشور ایران به حدی است که برای انبار کردن آن با کمبود فضا مواجه هستیم و با هدف بازدارندگی می توانیم هر هدفی را مورد اصابت قرار بدهیم و این را دشمن خوب می فهمد و همه تحرکات دشمن علیه کشور در موضوعات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.
مرجع : خبرگزاري دفاع مقدس