به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۶۴۸۴۳
هوادارن فولاد امیدوارتر؛

چهره جدید فولاد خوزستان در نيم فصل دوم

گروه ورزشی: دراگان اسکوچيچ توانست در روز آخر نقل و انتقالات بازيکنان بسيار خوبي در تيم خود ببيند و به قهرماني همراه با فولاد خوزستان بسيار اميدوارتر شود.
چهره جدید فولاد خوزستان در نيم فصل دوم
امروز محمد قاضی مهاجم سابق استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن به جمع شاگردان اسکوچیچ پیوست. در ادامه محسن مسلمان که انتقالش به استقلال منتفی شده بود با هماهنگی های مسئولان فولاد و ذوب آهن به تیم محبوب اهوازی ها پیوست. همچنین احمد آل نعمه نیز در ابتدای نقل و انتقالات به فولاد آمده بود. شنیده می شود که جلال رافخایی مهاجم محبوب اسکوچیچ نیز در آستانه ی فولادی شدن قرار دارد.
با این وضع باید دید اسکوچیچ ترکیب تیمش را چگونه خواهد چید، آیا به مانند ابتدای فصل با دو مهاجم بازی می کند و یا به مانند انتهای نیم فصل با تک مهاجم بازی می کند. از آنجایی که دو بازیکن از خریدهای کنونی فولاد ( در صورت نهایی شدن رافخایی ) در پست مهاجم هستند به احتمال فراوان او ترکیب تیمش را به مانند ابتدای فصل با 2 مهاجم خواهد ریخت. با توجه به این مسئله ترکیب تیم فولاد در 13 هفته پایانی اینگونه خواهد بود.

گلر : ارشاد یوسفی
مدافعان : جماعتی، مساریچ، آل نعمه (بهمن کامل )، وکیا
هافبک دفاعی : ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو
هافبک هجومی : محسن مسلمان، انصاری (شریفات)
مهاجم : نونگ، رافخایی (قاضی)
نیمکت : علی سینا ربانی، بهمن جهان تیغ، امید خالدی، علی سلیمی، هادی حبیبی، محمد اهل شاخه

توضیح :
1- وضعیت شهاب کرمی و سروش سعیدی نامشخص است و در صورت حل شدن مشکلشان می توانند در فولاد حضور داشته باشند.
2- بختیار رحمانی که اعلام کرده مشکلش حل شده است، بعد از رفع مصدومیتش و حل نهایی مشکلش به مرور زمان و با به دست آوردن شرایط قبلی اش در ترکیب اصلی اسکوچیچ قرار خواهد گرفت.
3- احتمال می رود که فولادی ها همچنان به دنبال یک بازیکن آسیایی برای تقویت تیمشان باشند که به احتمال قوی این بازیکن ازبکستانی خواهد بود.
مرجع : ورزش3