به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۵
 
۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب : ۶۶۴۰۶
علي مطهري عقده دارد که چرا پدرش شهید شده و زنده نمانده تا رهبر شود!

اظهار نظر عجيب روحاني تندرو عليه مطهری!

مطهري و زيباكلام نوچه هاشمي هستند!
گروه سياسي: يكي از روحانيون تندروي اصولگرايان به نام حمید روحانی «زيارتي» كه قبلا در نامه اي به علی مطهری به او نوشته بود كه زشت ترین صداها، صدای الاغ است!! حالا مي گويد: مطهري عقده دارد که چرا پدرش شهید شده و زنده نمانده تا رهبر شود!
اظهار نظر عجيب روحاني تندرو عليه مطهری!
به گزارش بهارنيوز، سيدحمید روحانی (زيارتي)، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو (وابسته به بسيج)، گفت: علی مطهری بر این باور است که اگر پدرش زنده بود، رهبر می شد و از اینکه این فرصت طلایی را از دست داده است، ناراحت است! وی با مشابه دانستن داستان علی مطهری با این موضوع، افزود: اظهارات و موضع گیری های علی مطهری من را به یاد خاطره ای در سال ۱۳۵۴ می اندازد. وی با بیان اینکه در سال ۱۳۵۴ در نجف بودیم که خبری از ایران رسید و حاکی از قیام برادرزاده ی محمدرضا پهلوی بر علیه عمویش بود. آن زمان مرحوم حاج آقا مصطفی می گفتند: قیام این فرد تحت تاثیر القائات عده ای بوده است که به او گفته اند، اگر پدر تو را نمی کشتند، الان او شاه ایران بود.

روحانی افزود: «علی مطهری بر سر این مسئله نسبت به خدا، نسبت به ملت و نسبت به قانون عقده دارد. او از این مسئله ناراحت است و می گوید چرا خدا نخواست و نگذاشت. چرا مردم او را بزرگ نمی شمرند و چرا جایگاه بزرگتری ندارد؟» روحانی در ادامه با اشاره به متهم کردن مطهری به آلت دست بودن اضافه کرد: «البته حرف های علی مطهری مال خودش نیست و به قول شاعر: این همه آوازه ها از شه بود/ گرچه از حلقوم عبدالله بود.»

وی ادامه داد: «مطهری از خودش حرفی نمی زند و نوچه آقای هاشمی است و آنچه را می گوید، از آنجا به او می گویند و این حرف ها از خودش نیست!! البته فقط علی مطهری نیست و نوچه های آقای هاشمی چند نفر دیگر هم هستند از جمله آقای زیباکلام!  هاشمی مسائلی را که خودش نمی تواند و جرات نمی کند نسبت به رهبری و نظام مطرح کند، از طریق این نوچه ها مطرح می کند!»

وی خاطرنشان کرد: «علی مطهری چون که می داند در میان ملت حزب الله ایران جایی ندارد، با خودش می گوید اگر اینطور حرف بزند، حداقل در میان نیروهای ناباب و مخالف نظام جایگاهی به دست خواهد آورد. وی سعی می کند تا در میان دگراندیشان و سلطنت طلب ها، تجزیه طلب ها و ضد انقلاب ها برای خود جایگاهی به دست بیاورد.» روحانی با اشاره به ماجرای برادر حاتم طائی افزود: «اگر جریان برادر حاتم طائی را شنیده باشید، او هم که از معروف بودن برادر خود احساس حسادت می کرد و می خواست معروف شود، تصمیم گرفت تا برود و آب زمزم را ملوث کند تا معروف شود. این بنده خدا هم اینگونه است!»

وي كه مثل ديگر اصولگرايان تندرو، همواره از مردمی سخن می گویند که واقعيت خارجی ندارند افزود: «حرفهای این فرد قابل ارزش و قابل اعتبار نیست و جایگاهی نیز در میان مردم ندارد و تنها یک آلت دست است. اگر هم تا الان بوده و مانده است، به احترام اینکه فرزند شهید بزرگوار، آیت الله مطهری بوده، مردم حرمت او را پاس داشته اند...اگر به مردم ثابت شود که او فرزند ناخلفی است، یقیناٌ این میزان از احترام را نیز در میان مردم نخواهد داشت.»

وی با بیان اینکه در زمان حیات شهید مطهری، علی مطهری در سنی نبوده است که از پدرش فیضی کسب کند افزود: برخی از این آقازاده ها که می بینید به این وضعیت دچار می شوند، برای این است که نه تنها از پدر استفاده نکردند، بلکه نسبت به آن بزرگواران موضع داشته اند. روحانی با بیان اینکه اینها پدر را مانعی در برابر زندگی آزاد و راحت خود می دانستند افزود: منع پدر در مواردی مانند سینما رفتن و … باعث می شد تا آنها او را مانعی برای زندگی راحت خود ببینند. در واقع آنها پدر را مانعی در برابر هوسرانی های شیطانی خود می دانستند!! وی در پایان گفت: اظهارات علی مطهری مصداق تداوم فتنه و دامن زدن به آن است و بایستی از مجاری قانونی با فتنه گرها و قانون شکن ها برخورد شود.

گفتني اينكه اين روحاني افراطي، مدتي پيش رییس‌جمهور را هم از  ادبيات تند خود بی نصیب نگذاشته بود و دو روز پس از روز دانشجو سال جاری، حسن روحانی را تلويحا با فرعون مقایسه کرده و گفته بود: ما متأسفیم که امروز عده‌ای حرکت عزتمندانه امام و شهیدان را پایمال می‌کنند و با وضعی اسفناک استقلال را نفی کردند و به دنبال جایگاه‌شان در دوران قاجار می‌گردند. امروز (۱۶ آذر) رئیس‌جمهوری گفت تعداد کمی هستند که مخالف برنامه‌های ما هستند. گویا هر کسی که در مسیر ناحق حرکت می‌کند این‌گونه است، زیرا فرعون هم در مقابل مخالفانش می‌گفت آنها مشتی پابرهنه هستند!

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۲:۰۴
برو عاااااااامو بذار باد بیاد
هنوز مساله هاله نور امثال شما حل نشده (279444)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۱:۵۳
شما نوچه کی هستی آقای حمید روحانی؟؟؟؟ (279562)
حق طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۳:۲۵
ایشان نوچه ی اسلام است و نوچه های آمریکا و غرب مقابلش ایساتده و وی را می خواهند تخریب کنند. (279814)
ماسوله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۰۶
سالها ی زیادی می باشد که مخالفان جمهوری اسلامی می گویند ولایت فقیه مانند پادشاهی است انگار این اقای روحانی که به ظاهر مورخ نیز می باشد با ان افراد موافق است چون اصولا در رهبری هیچ سود شخصی نیست (279574)
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۳۳
آقای علی مطهری در مجلس و آقای صادق زیبا کلام در دانشگاه, در خط مقدم مقابله با خودکامگی و بی عدالتی... (279580)
خخخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۸:۳۵
با نامشون به سفیر سوئد...یگانه پرچم دارند والالالا (279731)
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۱:۰۷
هم نامتان لکنت را در ذهن تداعی می کند و هم پایان کلامتان...!؟ گویا در پذیرش حقیقت دچار لکنت شده اید...؟! امیدوارم هیچ گاه در پذیرش حقیقت دچار لکنت نشوید...!؟ نامتان تداعی گر احساس خفگی هم هست که امیدوارم هیچ انسان و هیچ جامعه ای هم به این احساس دچار نشود...!؟ (279783)
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۲:۰۷
اشتباهی + دادم (279798)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۳۶
کدام مردم هان؟؟؟باید بگی کدام مردم؟؟؟زود باش بگو کدام مردم؟ ؟؟ اصولگرایان اصلا" پشتوانه مردمی ندارند. (279582)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۶:۱۰
یک نگاه در خود نگر تا کیستی از کجایی تا کجایی کیستی ................... ........................................ (279692)
sadegh.aziz2009@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۱:۰۰
حتما شما با 7 دهم درصد رای دارید . ها بگوبگو (279779)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۴:۳۷
نمیدونم امثال این آقایان ( زیارتی ، رسایی ، آقا تهرانی و ...) کجا بودن که بعد از رحلت امام یکی یکی سر در آوردن (279656)
sadegh.aziz2009@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۱:۰۳
مشکل این مردم بدبخت این حرف ها نیست ، لطفا یکی به درد جوان ها برسه ، یکی به داد بازاری های بیچاره برسه از این رکود داره کمرشون میشکنه. (279781)
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۳:۲۳
جناب صادق محترم ! تا مشكلات اجتماعي مانند چاپلوسي ، عدم شفافيت ، كم فروشي و زياده طلبي كه همه ريشه در سستي اخلاقيات ، افول ادبيات و سياست دارند حل نشود گراني ، تورم ، فقر ، طلاق، اعتياد وووووو امثالهم نيز حل نخواهند شد . ضمنا در زبان انگليسي و عربي سياست = ادبيات است. (279813)
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۱:۵۸
ملاک شما در برحق یا ناحق دانستن حرف یک نفر چیست؟کاری به حرف های آقای روحانی ندارند.ایشان حتما چند بار بیشتر از من و شما هم صحبت آقای هاشمی و مطهری و...بوده اند.یک جورایی جوانان انقلابی بوده اند.سابقه ایشان را حتما مطالعه کنید.لابد یک چیزهایی از یکدیگر می دانند.بگذریم
لکن آن چیزی که من فهمیدم این است که ملاک جنابعالیان در تشخیص حق،افراد هستند یعنی حق آن چیزی است که فرد می گوید نه آن چیزی که اصول می گوید.واقعا شما در تشخیص حق از باطل سنگ محک دارید یا اینکه آقای مطهری و...هرچه بگوید قرآن کریم است؟ (279795)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۳:۱۸
مردم امروز طالب علي مطهري اند چون حرف دلشان را مي زند هركس حرف منصفانه بزند در دل مردم ميرود (279809)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۲:۱۰
تا فرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. دستکاری شعر عمدی بوده است (279446)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۴۴
جناب آقای روحانی عزیز؛
با اینجور حرف زدنتان آبروی ما اصولگرایان را می برید.
لطفا به کار خودتان برسید. (279587)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۲:۱۶
به ایشان بفرمایید مردم علی مطهری رو بزرگ می شمرند. این شمایی که باید از پیله شخصی خودت بیرون بیای که بتونی ببینی. (279449)
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۵۴
مطهری به اتفاق روحانی در مورد مسئله حصر فیلم بازی میکنند. هم روحانی و هم مطهری و در راس آنها هاشمی خوب میدانند که با رفع حصر این میدانداری فعلی از دستشان خارج خواهد شد . آنها فقط با طرح مسئله رفع حصر از هر تریبونی درصدد جلب نظر و حمایت اصلاح طلبان هستند والا کیست که نداند رفع حصر مربوط به شورای عالی امنیت ملی است که روحانی و شش نفر از دولت یازدهم عضو آن و در عین حال در اکثریت شورا هستند و اینکه فقط شعار میدهند و روحانی کاری نمیکند جای تامل دارد که اصلاح طلبان باید از شیخ سئوال کنند !!!! (279596)
دوست امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۳:۱۷
امیر رضا اکتور سینما یا احمدی نژاد اکتور سینما و یا هردو ...؟! (279808)
بیداخویدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۹:۲۵
اقای زیارتی !!
بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد
همچنین
از کوزه همان تراود که در اوست!!! (279758)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۲:۲۱
کلامی از مادر عروس! (279450)
یکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۵:۱۸
بگو "مادربزرگ" عزیزم.
دوباره یه نگاه به چهره مبارک بندازید! (279671)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۲:۳۹
اون وقت میگن چرا برا روحانیت اون احترامی که در شان لباس پیامبر گذاشته نمیشه .
وقتی یکی مثل ایشون در لباس روحانیت اینجوری موضع میگیره و تو توحیهاش از اسم شهیدا و خدا پیغمبر مایه میذاره مشخصه که مردم چرا به خیلی از چیزا بد بین شدنه (279451)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۵:۲۱
باز هم گفتین لباس پیامبر.
این لباس، لباس اعراب حجاز است.
لباس پیامبر با مردم زمان خودش یکی بوده.
طبق اسناد و روایات متعدد، پیامبر از نظر ظاهری هیچ تفاوت و برتری نسبت به انسانهای معمولی نداشته. (279673)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۲:۴۴
تو را خدا فردى مثل زيارتى را مطرح نكنيد كى او را ميشناسه.
خودش مصداق برادر حاتم طائى است و فكر ميكنه اگر بزرگانى همجون هاشمى و خاتمى و روحانى را بنوازد مطرح و بزرگ ميشود !!!! (279452)
حسین
Europe
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۳:۰۳
به قول طغرل یعنی خدایا توبههههههه (279453)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۳:۵۰
آقا رو باش!
یعنی واقعا هاشمی میترسد حرفی بزند و این چند نفر را جلو میفرستد که حرف های او را بازگو کنند؟ اتفاقا این شمایید که بعضی ها شما را جلو میفرستند تا حرفهای اونا را تکرار کنید چون میترسند از این وضعیتی که دارند در بین مردم رسوا تر گردند. (279456)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۴:۱۳
جایگاه علی مطهری به واسطه آزاد اندیشی و حق طلبی اش بزرگ است و مسلم است چنین شخصی نیاز به مطرح شدن و کسب جایگاه را به واسطه مقام خود یا پدرش را احساس نمی کند. کسانی که چنین مواردی را واسطه بزرگی می دانند بر اساس عقده های شخصی خود سخن می گویند. (279457)
علی
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۴:۵۳
"چرا مردم او را بزرگ نمی شمرند و چرا جایگاه بزرگتری ندارد؟"

امسال شما اصولگریان که حتی در لباس روحانیت اینطور تهمت و افترا و توهین می کنید و هر کس بر خلاف نظر شما صحبتی کند و داشته باشد به او وطن فروش،نوچه,الت دست و جیره خوار ضد انقلاب و ده ها تهمت دیگر می زنید در بین مردم هیچ جایگاهی ندارید و شما را حقیر می شمارند.....نه فرزند مطهری که از حق و عدالت و انصاف دفاع می کند.... (279459)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۵:۲۴
اين تمامي أميال وأرز وهاي دست نيافته آش را به ديگر ان نسبت مي دهد واقعا بايد به خدا پناه برد !!!!! (279462)
رزمنده جانباز
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۶:۰۷
خواستم چیزی بنویسم اما می بینم در هیچ کلمه اش منطق وجود ندارد و تماما از روی عقده حرف زده ؛ پس بهتر که در همان حال بماند. (279465)
بچه انقلاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۸:۴۸
به شدت با شما موافقم. ابتدا عصبانی شدم اما بعد به یاد یکی از سخنرانی های جناب آقای الهی قمشه ای افتادم که می گفتند: اگر از طرفت شناخت داشته باشی، دلیلی برای عصبانیت وجود نداره. از این فامیل بدلی، غیر از این ، هیچ انتظار دیگری نیست. (279737)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۶:۲۴
ضمنا شما میفرمایید ایشون دربین مردم محترم نیستن یعنی محبوبیت ندارن و بسیار منفور هستند! و حتما بخاطر حرف ها و راهی که درپیش گرفته تا این حد منفور این ملت شدن! پس نترسید و اجازه بدید این شخص منفور حرفش رو بزنه تا بیشتر و بیشتر مردم ازش متنفر بشن! (279467)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۶:۳۳
حرف شما کاملاً درست. حالا چجوری ثابت کنیم مطهری در میان مردم جایگاه دارد یا نه؟ راهی غیر نظر سنجی مانده؟ خوب بسم ا...نظرسنجی بزارین. اینجور نیست که شما واسه خودت بگی این در میان مردم جایگاه داره اون نداره. من هم میگم تو و امثال تو اصلاً در میان مردم طرفدار نداری. پس فقط نظر سنجی معیاره و نه حرف. (279468)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۶:۵۹
حسنی نو به بازار امد. (279469)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۷:۰۷
نکنه تاریخ رو هم همینطوری نوشتی ببینید . . .آخه تو در علم خود موندی روانشناس شدی مردم راعقد ه ای تشخیص میدی (279470)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۷:۲۱
حیف از اینکه مدعی هستی از نسل ساداتی . خدایا از عمرمان کم کن و بر عقلمان بیفزا (279475)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۷:۲۹
واقعا جای تاسف دارد (279477)
امین
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۷:۵۷
آبو بریز اونجات که میسوزه. با شما باید با این لحن ادبیات حرف زد (279481)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۶:۲۸
درسته!اینا لیاقتشان در حد . . . احمد نژاده! نه انسانها شرافتمندی مثل اقای علی مطهری که از جانش برای گفتن حق مایه میگذارد. (279697)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۷:۵۹
اصلا اینطور نیست.ما عاشق آقای مطهری و هاشمی رفسنجانی هستیم.اگر شک دارید یه س به بطن جامعه بزنید.براتون خوبه (279482)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۷:۵۹
آفای زیارتی میگویید مطهری در میان مردم جایگاه ندارد شمابا مطهری در شهری که شما منتسب به آن هستید کاندید مجلس شوید به مردم بگویید رای بدهند اگه نصف آرای مطهری را کسب کردی همه حرفای شما درست است بقول مبارز انقلابی هادی غفاری تو کجای انقلاب بودی که حالا پیدات شده نکنه تو هم نوچه مصباحی (279483)
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۸:۰۸
ادب مرد به ز دولت اوست. مطهری در قلب مردم ایران جای دارد (279485)
رزمنده پیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۸:۳۵
سخن گفتن از ایشان شایسته نیست چرا که نام خانوادگی ایشان مستعار است آنوقت چنین آدمی به هویت علی مطهری نماینده مردم ایراد می گیرد حتی به میدان آمدن او هم باراده خودش نیست ایشان عادت دارد به چهره بزرگان چنگ براندازد وبخیال خود چهره آنها را آلوده نشان دهد. (279488)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۸:۳۷
همون حرف اقای غفاری درست بود که ایشان ناسزا وتعریفش یکسان است. (279489)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۸:۳۷
افراطیهایی چون تو پدرش رو شهید کردن (279490)
هیراد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۸:۳۹
فقط یه جمله میخوام بگم. اگه مطهری دنبال عزیز شدن بین جوانان و اصلاح طلبها بود، اینطور روی مسئله حجاب پافشاری نمیکرد. والسلام. (279491)
موافق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۰:۱۸
آفرین خوب گفتی (279769)
صوفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۸:۴۲
این همه آوازه ها از شه بود گرچه از حلقوم عبداله بود
شاعر در این بیت شعر بر اینکه قرآن کلام خداست و تنها با زبان پیامبر اکرم بیان شده تاکید میکند
گر چه کلام مطهری کلام خدا نیست اما کلام حق است و کلام حق منطبق و در راستای تعالیم الهی است پس آقای روحانی ناخواسته باذکر این شعر به حقانیت سخن مطهری اقرار نموده است (279492)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۸:۵۶
[ادامه]
و شخصیتی روحانی فرزند مؤمن و معتقد استاد شهیدی را که بسیاری از آگاهی های مردم مرهون تلاش های ایثارگرانه ی اوست چنین زشت توصیف می کند...باید باور کنیم که فریب خورده ایم و...
به راستی ما انقلاب کردیم که...(ناتمام) (279496)
صوفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۸:۵۶
ظاهرا این آقای حمید زیارتی با خودش هم مشکل داره ، تناقض در گفتار شان را ملاحظه بفرمایید:
1-علی مطهری بر این باور است که اگر پدرش زنده بود، رهبر می شد و از اینکه این فرصت طلایی را از دست داده است، ناراحت است!
2-در زمان حیات شهید مطهری، علی مطهری در سنی نبوده است که از پدرش فیضی کسب کند برخی از این آقازاده ها که می بینید به این وضعیت دچار می شوند، برای این است که نه تنها از پدر استفاده نکردند، بلکه نسبت به آن بزرگواران موضع داشته اند. (279497)
بی نام بی نشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۰۳
ایشان همون کسی هست که امام خمینی به خاطرشون از شدت ناراحتی دو روز کلاس درسشون رو تعطیل کردند . ایشون نسبت صهیونیست بودن به امام موسی صدر دادن که امام به شدت ناراحت شدن . واقعا اخلاق براشون تعریف نشده حیف لباس روحانیت که تن ایشون و امثالهم هست. (279498)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۱۰
از شما اینگونه صحبت کردن بعید نمی باشد کسی که تصورات و آرزوهای بر باد رفته خود را این چنین به دیگران نسبت داده و این گونه تهمت و بهتان زده و به جای پرداختن به اصل موضوع به حواشی پرداخته. از خداوند منان برای خودم عقلی سالم و برای شما انصاف می طلبم. (279501)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۱۲
فرار رو به جلو . . . . (279502)
سید جواد
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۱۸
شما خودتو ناراحت نکن (279505)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۱۸
این از اون آدماییه که عقلش تو دهنشه توهین نیست واقعا توهین نکرده چون میزان عقل او همین است و بس! این مطالب باید نشر داده بشه تا اندکی از اصولگراهایی که با منطق رفتار می کنن متوجه این افراد باشن (279506)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۲۰
و احمدی نژادی که مخالفین خودرا مشتی خس و خاشاک نامید...
اینها روحانی را با فرعون مقایسه میکنند درحالی که همینها از همین دولت مجوز همایش های فراکنی و جوسازیه دلواپسان رومیگرفتن و علیه همین دولت فعالیت میکردن.... (279509)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۲۱
این شخص فکر میکنه که خودش چه جایگاهی در میان مردم داره که به خودش اجازه می ده اینگونه توهین آمیز در مورد دلسوزان کشور صحبت کنه!!! اگر به دست مردم سپرده بشه مردم نشون میدند جایگاه ایشون و امثالشون کجاست. (279511)
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۲۱
ما بچه بودیم اگر کسی به ما توهین می کرد سریع مگفتیم , آینه یعنی هر چی گفتی خودتی , حالا آقا حمید آینه آینه (279512)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۲۲
آیا این آقا به خدا و حساب و کتاب روز قیامت اعتقاد داره و این حرفا رو می زنه؟!!اصلا آدم می مونه چی جوابشو بده، پناه می بریم به خدا. (279513)
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۲۴
علی مطهری چون که می داند در میان ملت حزب الله ایران جایی ندارد،
نماینده ای که مردم انتخاب کرده اند جایگاهی ندارد!!!!!
آقای زیارتی میشه بفرماییدپس چگونه انتخاب شده ؟ (279514)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۲۶
تنهایی به نظرت رسید

چرا فکر می کنید ملت عقل ندارند


شهید مطهری برای تمام دوران ها معلم است و بالاترین افتخار

آقای علی مطهری از دل مردم حرف می زند از دل ما ،رفع حصر خواسته من نیز هست

احترام لباس و موقعیت خودتان را داشته باشید

مردم روزی که خواستند با تو کل به خدا و یاری خدا شاه را بیرون کردند یک روز هم خرمشهر را آزاد کردند با یاری خدا و .... حواس خیلی ها جمع باشد (279515)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۴۰
مگر اینکه افراطی ها دل خوش به این نخبه ها! باشن.
:-) (279520)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۴۵
وی خاطرنشان کرد: «علی مطهری چون که می داند در میان ملت حزب الله ایران جایی ندارد، با خودش می گوید اگر اینطور حرف بزند، حداقل در میان نیروهای ناباب و مخالف نظام جایگاهی به دست خواهد آورد. وی سعی می کند تا در میان دگراندیشان و سلطنت طلب ها، تجزیه طلب ها و ضد انقلاب ها برای خود جایگاهی به دست بیاورد.»
کدام امت حزب الله ............خودی یا نخودی..........ملت را تقسیم بندی کردید حالا میگید که انشقاق درست نکنید (279522)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۰۹:۵۲
خدا به داد آیندگان برسه.
تاریخ انقلاب ما را کیا دارن می نویسن!!!! (279524)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۱۲
چقدر دروغ گفتن وتهمت زدن وتخريب شخصيت راحت شده ، اين بخاطر اين است كه همه چيز را با عينك خودت ببينى هر كه مثل تو فكر نمى كنه پس بايد كوبيد ومخالف نظام معرفى كرد .وجالب اينكه همه مردم را هم همفكر خود بدانى ،اما نمى دانيم اينها دربين مردم زندگى نمى كنند يا فقط طيف خود واطرافيان خود را مردم مى پندارند ، (279530)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۱۲
چه اعتماد به نفسی داری محبوب ملت (279531)
سعید
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۲۴
اگه نظرسنجی کنن متوجه میشی که افرادی مثل شما بین مردم هیچ جایگاهی ندارین.
مطهری چون حرف مردم رو میزنه شما ترسیدین و به لرزه افتادین. (279536)
بیریما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۳۸
ایجاست واین اقایان بانی بی اعتفادی مردم وجوانان میشوند -این حرفها ازیک عالم دینی که چراغ را حق باید باشند بعث تاسف است . . . ه (279538)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۳۹
به قول اون سر دسته تون و ادبیاتش ، اب رو بریز همون جا .... (279539)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۳۹
انشااله در انتخابات سال اينده مردم جواب اين ....گوييها را در صندوقهاي رأى خواهند داد (279540)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۵۳
. . . اصلا چه کاره ای که از طرف مردم و ملت حرف میزنی؟علی مطهری مطمئنا از تو خلف تر هست،شک نکن. (279545)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۵۷
از روشن گری جناب روحانی(زیارتی)متشکریم ولی هرکسی ازنمایندگان یاوزرا یامدیران سطح بالااگرازحقایق پشت پرده انتقادیامخالفت کندباهجمه ای شدید مواجه میشودکه اگرافاقه نکردباانواع انگ وتهدیدوتهمت ناروا مواجه میشود (279547)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۵۸
آقای علی مطهری با اینکه درلیست اصولگرایان نبود با رای بالا و معنا داری به مجلس راه یافت خوب است این آقا در انتخابات آتی مجلس با مطهری رقابت کند تا از لحاظ جایگاه مردمی وزن خود را بسنجید?! (279548)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۵۹
هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس!
حوصله ی تو یک رو که اصلا ندارم!!!! (279549)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۵۹
به ایمان واعتقاد من هشت سال حمله شدبه هرنحوی .من یک روستای هستم وکشاورز ایاروحانی محترم بهترنبودبرای این همه حمله به فکرکمک به اقتصادمردم باشید من فتنه گرنیستم مافدایی این آب وخاک هستیم وطن فروش نیستیم .دیگربس است توهینوافطرارفع حصرخواسته ملی است حقاکه فرزندآن مردوالا مقام ومطهرهستی اقای مطهری (279550)
saeed
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۵۹
عمر سعد رفت بالای پیکر نیمه جان حسین ع گفت برای حکومتی که بدست نیاوردی گریه میکنی؟حضرت فرمود نه برای تو گریه میکنم... (279551)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۱:۰۳
سرگذشت این فرد خواندنی است به قول قوچانی مورخ تاریخ سازه چند بار تا حالا کتاب کذاییش را عوض کرده این آدم ابتدا در دفتر مرحوم آیت الله العظمی منتظری رشد کرد به طوری که در کتابش بعد از امام خمینی تنها ایشان را لایق آیت الله العظم
ایی دانست بعد بدترین مواضع را علیه آن مرحوم گرفت در واقع کسی . . . سخنان آقای غفاری در مورد این بابا خواندنی است اللهم انی اعوذ بک من شرور انفسنا (279552)
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۱:۱۰
ایشان قبلا در مورد برخی کتاب نوشته، حالا با پیش امدن چنین مسایلی به ادم کمک میکنه که با چه نگاهی به کتابهای ایشان نگاه کنه. در گرماگرم انقلاب که این آقایان کتاب مینوشتند شاید برخی فکر میکردند کتابهای ایشان سندیت داره اما با این اظهارنظرها پی میبریم که در کتابهای ایشان واقعا باید نگاه انتقادی داشت و راحت قبول نکرد. (279555)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۱:۲۸
جواب امثالی مثل شما ها ( زیارتی ها) فقط و فقط خاموشیه (279557)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۱:۳۲
باید بری جلوی آینه وایستی و این صحبتهار و بزنی (279558)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۱:۴۰
شهید مطهری کتابهایش را اگر کسی خوانده باشد. دقیقا بیشترین صحبت هایش در مورد آزادی بیان است. علی مطهری داره اندیشه های پدرش را بازگو میکنه (279560)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۰۴
این دیگه چه جور سیدیه (279573)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۰۶
این بابا می خواهد سری تو سرها داشته باشد حتی با فحش دادن به مطهری آخه خودش هم می دونه که هیچ کس به حرفهایی که به عنوان تاریخ از خودش در می آورد گوش نمی دهد (279575)
مــردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۳۷
سلام،مــــــردم می دانند،افراطیون هم بدانندکه؛ فــتــنه یک سربیشترنداشته وبه جز احمدی نژادیون ندارد !! (279583)
جانباز 50درصد ورزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۲:۴۶
اقاي زيارتي شما رادعوت به مطالعه قران متون ديني واموزه هاي معصومين ميكنم ! كجاي تعاليم قران وحضرات معصومين اجازه ميدهد ازچنين كلمات سخيف استفاده كني. (279590)
متحیر و متعجب
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۳:۰۱
تا مرد سخن نگفته باشد/ عیب و هنرش نهفته باشد.....عجب استدلال محکمی !!!!! چه تفاسیر عمیقی !!!!! چه نبوغی !!!!!! نقدی کاملا علمی،اخلاقی،منطقی و........حتما به تنهایی به این کشف روانشناسانه رسیدند....من از نیرویی به نام "عقل" واقعا معذرت میخوام!!!! (279598)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۳:۱۰
به خدا اصلا حالش خوب نیست (279602)
یک جو عقل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۳:۳۱
این آقا ( حمید روحانی ) واقعا ثابت کرد برخی از این آقایون اشتباهی هستند! (279611)
بهرام
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۳:۳۶
محبوبیت مطهری وهمه نمایندگان وتندروها امثال این حضرت رابه نظر سنجی زنده بین ملت بگذارید ا ز همه انها محبوب تر خواهد بود (279614)
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۳:۳۸
سید اولاد پیامبر اگر حرف نزنی ! مشکلی پیدا میکی؟ چرا یه حرفی میزنی که مرغ پخته را به خنده وا میدارد؟ (279616)
iهدهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۳:۴۹
اگر شوراي نگهبان با فشار امثال شما و اونائي كه بهت خط ميدن رد صلاحيتش نكنه ميبيني در مجلس اينده چقدر راي مياره (279621)
سیما
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۴:۰۳
آقای حمید روحانی معلومه تشنه رهبر شدنی اگه 100سال صبر کنی میشی. (279628)
الف
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۴:۳۸
آقای روحانی تو رو خدا بیا بگو کیا خلف هستن کیا ناخلف تا بشناسیمشون. مثل اینکه اینکاره ای!! (279657)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۶:۰۷
موضعگیریهای افرادی همچون آقای زیارتی خود نعمتی است برای جامعه تا حداقل بدانند چه کسانی با چه بینشی دارند تاریخ این مملکت را مکتوب می کنند و هشداری باشد تا به فکر تدوین رخدادها و تاریخ واقعی کشور توسط امانت داران منصف و صادق باشند . خوشبختانه مردم خود سره را از ناسره بهتر تشخیص داده و ... (279691)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۷:۰۹
ایشان یک فرافکن هستند. (279705)
اکباتان
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۷:۳۰
این شخص با هر آزادیخواهی مشکل دارد. در قبل از انقلاب در لبنان و سوریه علیه شهید چمران توطئه می کرد و آن شهید بزرگوار و امام موسی صدر را عاملین اسراییل می نامید. اتفاقا او دارد از زمان امام که به حاشیه رانده شده بود عقده گشایی می کند. کافر همه را به کیش خود می پندارد. برای اطلاع بیشتر از جفاهایی که این فرد در حق امام موسی صدر و شهید چمران کرد به خاطرات مستند دکتر صادق طباطبایی مراجعه کنید (279709)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۸:۰۹
متاسفانه هیچ منطق و استدلالی تو جرفاشون وجود نداره که آدم حتی بخواد جوابی بده! (279715)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۸:۲۵
آقای زیارتی ضرب المثل برادر حاتم طائی را همیشه درباره خود شما به کار می بردند. (279723)
وفا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۸:۲۶
بعضی از این به اصطلاح مدافعان اصولگرایی اگر بذاریشون خودشان آبروی رهبری و امام و نظام رو تو خطر میاندازند تورو خدا حرفهای این بنده خدا رو ببینید چطور بی منطقیشون رو مشخص میکند شهادت بالاترین افتخار ماست حتی رهبری بارها غبطه شهدا رو داشته اند پادشاهی نیست یه ذره فکرت رو به کار بگیر شاه را با رهبری مقایسه نکن خداوند بهتون یه ذره عقل میداد بد نبود (279725)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۸:۴۵
آقای زیارتی زیارتان قبول بعد از 37 سال (279735)
روشنفكر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۹:۰۰
انتخابات مجلس 92مطهري بالاترين راي مردم (279748)
sadegh.aziz2009@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۱:۰۵
حتما تو هم همه مردمی (279782)
حافظ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۹:۱۸
آخه تو تا حالا کجا بودی یهو سرو کله ات پیداشد میگی من تاریخ نویسم اینم دکانی است برای خودت مبارکت باشه ولی عامو همه اینو میدونن که الفبا تاریخ نویسی بیطرفی است ولی تو تاریخ نویس خودت اینو نمی دونی بنا بر این ری........این از تاریخ نویسی ات در مورد ادبت هم که ماشااله ماهیت خودت را نشون دادی .زیارتی جان خدا یه کم انصاف بهت بده شغلت هم عوض کن کسی تورا مورخ نمی دونه (279754)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۹:۳۴
"این همه آوازه ها از شه بود/ گرچه از حلقوم عبدالله" بود دقیقا با این قسمت از حرفاش موافقم (279760)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۹:۵۳
حرفاش بیراه نیست. (279765)
مدرس تاریخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۰:۰۰
از هر تاریخ نویس و تاریخ دانی در مورد زیارتی یا همان روحانی که هردو برای او اسم بی مسمائی است سوال کنید با قاطعیت به شما می گوید او تنها مأموریتش تحریف تاریخ بوده و است . به ایشان مأموریت دیگری محول نشده . اما از انجا که این مأموریت نان دارد اما نام ندارد . ایشان که به به دنبال نان و نام بوده اخیرا برای کسب نام هم تلاش می کند .شما یک مورخ را نام ببرید (البته به غیر از همفکران و همراهانش که وحدت هدف دارند ) که در نوشته خود به اثار ایشان استناد کند .چون نوشته های ایشان فاقد اعتبار تاریخی است . (279766)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۰:۲۲
واقعا مانده ایم که این آقایان در چه وادی ای سیر میکنند ؟ اگر اسلام است که دستور پیامبر رحمت اینگونه نبوده که هر تهمتی بزنی و جواب درست و منطقی دریافت نکنی . روحانی عزیز درست فرمایش کردند اگر پول و روزنامه و سایت و اسلحه یکجا جمع شوند حتی اگر ابوذر باشی فاسد میشوی (279770)
روشن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۰:۳۰
افاده ها طبق طبق..... (279772)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۰:۴۴
تا اونجایی که ما میدونیم اقای مطهری زمان حیات پدر ۲۲ساله بودن تو این سن حداقل ایشون لیسانسه بودن و خیلی خوب جایگاه پدر درک میکردن. حالا اینم نظر شماست محترمه. (279775)
زیارت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۱:۰۹
زیارتی که فامیلی خوبی بود چرا کرد روحانی ! ایشان که ملبس به لباس روحانی بودند؟ (279785)
دوستدارعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۱:۲۷
حاج آقا توهین نکن به خودت وبه مردم .کوتاه بیا (279789)
ازارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۲:۰۸
حمید خان همان مردمی که سال ۹۲ درانتخاب ریس جمهور دست ردبه سینه امثال تو ومحافظه کاران زدند همان مردم هوادارهاشمی خاتمی مطهری وهمه آزادمردان وآزادیخواهان هستند انشاا... درانتخاب سال آینده جواب شمارا درپای صندوق رای {که همیشه ازآن واهمه دارید} خواهیم داد چرا خودرابه خواب غفلت زده اید تاریخ بیداروملت هوشیاراست مردم خوب میدانند آدم های کوچک وکوچک زاده همیشه یاتوهم میزنند یافراموشکارمی شوند. (279799)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۲:۱۸
این گونه افراد با این تفکر آن زمان بعد از مرگ مطهری ها و بهشتی ها و شریعتی ها و مفتح ها وووبشکن زدندو امروز به دنبال اصلاح طلبانند......... (279800)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۳:۳۶
ازاینکه اصولگرایان امثال زیارتی رادارند وذات درونیشان رانشان میدهند که هیچی ندارند ما اصلاحطلبان خوشحالیم (279818)