به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۶۸۴۷۸
احمدی نژاد نات کام دات کام

شماره امروز ابتکاردریک نگاه؛‌14 بهمن

گروه سیاسی: امام (ره) هم نگفت روزی یک وعده غذا و احمدی نژاد نات کام دات کام عنوان های مهم روزنامه ابتکار در شماره روز سه شنبه است.
شماره امروز ابتکاردریک نگاه؛‌14 بهمن
این روزنامه تیتر یک خود را به موضوع امام(ره) هم نگفت روزی یک وعده غذا، اختصاص داد و نوشت: معاون اول رئیس جمهور با بیان این که مردم انتظار دارند با برنامه ریزی مشکلات حل شود، گفت که اگر قرار بود با شعار مشکلات حل شود در دوره گذشته بیشترین شعار در تاریخ کشور برای مبارزه با فساد داده شد اما بیشترین فسادها و بزرگ ترین فسادهای قرن اتفاق افتاد. به گزارش ایرنا، جهانگیری در آیین افتتاح سد ایوشان خرم آباد با تاکید بر این که سیاست اقتصاد مقاومتی راهکار عبور از مشکلات است، یادآور شد: طرفدار این نیستیم که مردم یک وعده غذا بخورند و این حرف سخن خوبی نیست. حتی امام راحل در زمان جنگ چنین حرفی به زبان نیاورد.

روزنامه ابتکار به عنوان احمدی نژاد نات کام دات کام، پرداخت و نوشت: احمدی نژاد با شعار ما می آییم سایتی را افتتاح کرده است که یک شورای 45 نفره بر مدیریت محتوای آن نظارت می کنند. سایتی که در کنار سایت های اقماری حامیان احمدی نژاد، همچون دولت بهار و... قرار است پازل رسانه ای بازگشت وی را به قدرت تکمیل کنند؛ بازگشتی که احتمالا از انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده آغاز می شود و در نهایت دوره آتی ریاست جمهوری را مدنظر دارد.

این روزنامه موضوع کلیه هات چند؟ را بازتاب داد و نوشت: کمی مانده به میدان ولیعصر (عج)، خیابانی است که چشم امید همه بیماران کلیوی به آن است. خیابان فرهنگ حسینی را همه بیماران کلیوی می شناسند چرا که دفتر انجمن حمایت از بیماران کلیوی در آن قرار دارد. وارد خیابان که می شویم، دیوارها پر است از شماره تلفن، با فونت های بزرگ و کوچک، با پیش شماره های تهران و شهرستان. روی هر کدام نوشته شده فروش کلیه با گروه های خونی مختلف و یک شماره تلفن همراه در زیر آن. روی برخی از آن ها نوشته شده فروش کلیه جوان و سالم، یک بازار سیاه فروش اعضای بدن انسان زنده در این محل برپاست. انسان هایی که با قیمت های مختلف و بسته به نیازها و مشکلات زندگی شان تصمیم به فروش اعضای بدنشان گرفته اند و حاضر هستند در مقابل دریافت مبالغی تن به تیغ جراحی بسپارند و پاره ای از وجودشان را واگذار کنند.

روزنامه ابتکار عنوان فجر در مدار زمین را انعکاس داد و نوشت: ماهواره ملی فجر، نماد توانایی دانشمندان و متخصصان ایران، با رمز مبارک یا محمد رسول الله (ص) و با فرمان رئیس جمهور پرتاب شد و با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت. این اتفاق در شرایطی افتاد که اخیرا اقدام دولت یازدهم در لغو مصوبه غیرقانونی 1389 دولت قبل در تغییر ساختار فضایی کشور و پروژه ادغام و انتقال به نهاد ریاست جمهوری از سوی برخی از منتقدان با نام انحلال سازمان فضایی و ندید گرفتن موفقیت های کشور در این عرصه یاد می شود و این دلواپسان چشم بر دیگر اتفاقات این عرصه می بندند. موضوعی که به دفعات از سوی سخنگوی دولت و سایر مقام های دولتی مورد تشریح قرار گرفته است. حال رئیس جمهوری از ادامه راه پیشرفت فضایی می گوید و وزیر دفاع از اعلام موفقیت های جدید در این عرصه، در آینده نزدیک خبر می دهد.