به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۶۸۷۵۴

قطری‌ها دنبال عوض کردن نام نیوکمپ!

گروه ورزشی: اسپانسر قطری باشگاه بارسلونا درصدد است که نام خود را به نام ورزشگاه خانگی آبی‌ و‌ اناری‌پوشان کاتالونیا اضافه کند.
قطری‌ها دنبال عوض کردن نام نیوکمپ!
شرکت هواپیمایی «قطر ایرویز» قصد دارد در قرارداد تجاری جدیدی که با باشگاه بارسلونا منعقد می‌کند، نام خود را روی ورزشگاه نیوکمپ بگذارد. قرارداد تجاری قطرایرویز با باشگاه بارسلونا که به موجب آن نام این شرکت هواپیمایی روی پیراهن آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا نقش بسته در سال 2016 به پایان می‌رسد و به زودی مذاکرات طرفین برای عقد قراردادی جدید آغاز خواهد شد. در همین راستا، اکبر الباکر، مدیرعامل شرکت قطر ایرویز اعلام کرد که امکان دارد در بخشی از قرارداد جدید، توافقاتی در خصوص اضافه شدن نام قطری‌‌ها به ورزشگاه نیوکمپ هم صورت بگیرد.

الباکر در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: برای شرکت ما هر چیزی امکان پذیر است و ما آماده انجام کارهای غافلگیر کننده هستیم که یکی از آنها با تغییر نام نیوکمپ می‌تواند مرتبط باشد. در همین حال خاویر فائوس، نایب رئیس باشگاه بارسلونا تأیید کرد که طرفین در آستانه آغاز مذاکرات هستند. وی عنوان کرد: بارسلونا قدردان شرکت قطر ایرویز است. ما از این شرکت بی‌نهایت راضی هستیم و من می‌توانم اطمینان خاطر دهم که هیچ مشکلی میان ما و این شرکت وجود ندارد و قطعاً ما امیدواریم که این همکاری سال‌‌های سال ادامه داشته باشد. ما در آستانه عقد قراردادی جدید هستیم و تصمیم نهایی درباره قرارداد جدید امسال اتخاذ خواهد شد.

تمایل قطری‌ها برای اضافه کردن نام خود به ورزشگاه نیوکمپ در شرایطی است که چندی پیش اعلام شد، باشگاه رئال مادرید برای تغییر نام ورزشگاه خود از سانتیاگو برنابئو به ابوظبی برنابئو، با اماراتی‌ها به توافق رسیده است.
مرجع : تسنیم