به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۹
 
۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۶۸۸۱۱
آنان کاندیدای دیگری دارند که در انتخابات پیروز نشده است

جنتی: برای مقابله با دولت اتاق عملیات تشکیل داده‌اند

گروه سياسي: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انتقادات وارد شده به صدور مجوز آلبوم تک‌خوانی زنان از سوی وزارت ارشاد دروغ است، گفت: در آلبومی که مورد انتقاد قرار گرفته، زنان همخوانی داشته‌اند.
جنتی: برای مقابله با دولت اتاق عملیات تشکیل داده‌اند
علی جنتی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی جهان عاری از خشونت که عصر امروز در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به انتقادات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من در 18 ماهی که در وزارت فرهنگ و ارشاد هستم احساس می کنم مجموعه‌هایی هستند که قاعدتا این دولت، دولت منتخب آنها نیست و آنان کاندیدای دیگری دارند که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز نشده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش آنان این است که با دولت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاست خارجی مقابله کنند و حتی برای این منظور اتاق عملیاتی را تشکیل دادند و به دنبال آن هستند تا با دولت در زمینه هنری مقابله کنند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه موافق انتقاد هستیم تصریح کرد: ما نظر مخالف و انتقاد را می‌پذیریم اما آنان به این بسنده نمی‌کنند با جعل و تحریف اطلاع‌رسانی غلطی را به مجامع دینی، حوزه‌های علمیه و برخی شخصیت‌های مذهبی می‌کنند و متاسفانه گاهی این تبلیغات دروغ موثر واقع می‌شود.

جنتی با اشاره به انتقادات وارد شده نسبت به صدور مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تک‌خوانی زنان گفت: اخیرا موجی را راه انداختند و در آن اعلام می‌کنند که مجوزی برای تک‌خوانی زنان داده شده است در صورتی که تک‌خوانی وجود ندارد و ضمن اینکه عکس آلبومی که به آن انتقاد می کنند عکس یک خانم است اما این آلبوم توسط محسن کرامتی و نوشین طافی همخوانی شده و در واقع تک‌خوانی نبوده است.

وزیر ارشاد با بیان اینکه اصل این خبر دروغ است تصریح کرد: براساس آن حاشیه‌سازی و ایجاد موج علیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته که عمل غیراخلاقی، غیردینی است و به آنان می‌گوییم اگر قصد مقابله با دولت را دارند به نقاط ضعف اساسی که وجود دارد بپردازد و چرا دروغ‌پردازی می‌کنند. جنتی تصریح کرد: برای ما جای تاسف است که عناصر مدعی دفاع از انقلاب، ارزش‌های اسلامی به این دروغ‌پردازی‌ها می‌زنند و هم جای تاسف است که برخی، این حرف‌ها را می‌پذیرند در حالی که در قرآن درباره صحت خبر مبنی بر اینکه خبری جهت دارد تاکید دارد.

ناهید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۲:۳۳
قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو؟! (288626)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۰:۰۱
شما احتمالا چیزی رو که بهت می گویند باور می کنید (288660)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۵:۵۲
بسیار هوشیارانه و بااتحاداعتدالیون با اصلاح طلبان میشود از مشکلات عبور کرد انشاا... (288681)
احسان
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۲:۴۲
وزیر من ما تورا می فهمیم ما هم مثل شما سینه سوخته ایم به جمع مظلومان خوش آمدی (288629)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۲:۴۴
جنتی گل سر سبد کابینست (288631)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۰۳
سلام ،
با احترام زیادی که باید برای اقای جنتی قائل بود،باعث خروارها تاسف است که پایداریها به دولت میگویند: چرا صدای زن امد؟! چرا تبعیض قائل نشدید؟! و اقای جنتی با جدیت میگوید،که دروغ است ! صدای زن نیامده ! و تلاش میکند که ثابت کند تبعیض قائل شده ! پایداری میگوید،چرا حقی برای زن قائل شدی؟ و جنتی میگوید، نه ؛ حقی برای زن قائل نشدم !؟ دروغ میگویند! فریاد ! تازه جنتی،انسان مقبولی است ، حال ببین احوال حریف چگونه است ! . . . ر، (288639)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۷:۳۲
من هم عقیده دارم بین زن ومرد نباید تبعیض باشه , چرا زنها می توانند صدای مرد را بشنوند ولی
مرد ها نمی نوانند صدای زنها رو بشنوند , این وسط واقعا حق مردها ضایع شده تا کی زن سالاری (288686)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۰۴
ناراحت نباش آقای جنتی، بقول سردسته اختلاس گران ، باید آب بریزن اونجایی که می سوزه...بوی سوز میاد (288640)
ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۰:۳۲
نکنه شما هم که کاندید مورد نظرت پیروز نشده عضو این اتاق عملیات و مکارگری هستی. (288669)
احسان
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۱۰
من نمیدونم چرا روحانی ساکت نشسته به خدا این اعترافات رحیمی بهترین فرصتو به روحانی داد که چهره پلید دزدو رو به مردم نشون بده اما افسوس (288643)
ناشناش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۱۹
ناراحت نباش. سیاست ماکیاویلی است. هدف حذف شماست ولی متاسفانه وسیله اسلام است. از هر وسیله ای نابجا استفاده شود مسطحلک می گردد. (288645)
عجب
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۱۹
جنتی کارش درسته فقط یکم باید محکمتر باشه.اقای روحانی بخاطر رفع حصر بشما رای دادم از حالا زیر همه کامنتهام اینو مینویسم تا شاید بگوشش برسه .که تلاششو نکنه حجت روشن نکنه حالالش نمیکنم رایم را (288648)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۷:۰۲
يكي از كارهايي كه اقاي روحاني هم پيگير حل ان است همين رفع حصر ان بزرگمردان است اما اين أقليت ويرانگر كه در انتخابات ٩٢ سيلي جانانه اي از مردم خورده أند وهمان طور كه اقاي جنتي هم فرموده أند براي شكست دولت مردمي اقاي روحاني اتاق فكر تشكيل داده أند تا اين دولت نتواند در برنامه ها ووعده هايش به مردم ناموفق باشد ، به اين راحتي دست از سر مردم وكشور عزيز مان ايران بر نمي دارند پس هم دولت وهم مردم بايد صبور باشند ومكر أنا ن را به ياري خدا نقش بر اب كنند زيرا خداوند فرموده است كه : ومكروا ومكر الله والله (288682)
صدرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۲۵
آقای جنتی این آقایان دردوکاراستادند۱-قران سرنیزه کردن ۲-پیراهن عثمان درست کردن.چراوقتی صداوسیما اول مختارنامه تکخوانی زنراپخش این اقایان مانع نشدند (288651)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۰:۵۶
احسنت صدراجان بازهم احسنت (288672)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۳۰
مگه‌خوندن‌خانمها‌چه‌اشکالی‌داره؟تفاوت‌مخالفان‌با‌طالبان‌وبقیه
گروههای‌افراطی‌چیه؟امیدوارم‌خانمهای‌ایران‌به‌حق‌واقعی‌خودشون‌برسن«آمین» (288654)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۳۳
خب چرا شما ستادی برای مقابله با این مکر کنندگان تشکیل نمیدهید. (288655)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۵۳
از کی تا حالا به مجوز ندادن به کلنل محمود دولت آبادی افتخار می کنه این آقای وزیر؟؟؟؟ چقدر سیاست بازی آخه حال آدم بهم میخوره ...ما به روحانی رای دادیم که وزارت ارشادش افتخارش این باشه؟
بهار تورو خدا منتشر کن ... (288658)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۰:۰۱
اگر ایشون راست گفته حالا چرا مراجع تقلید انتقاد کردند؟ جای تآسف است که برای انجام کارهای خلاف شرع و خلاف اسلام توجیه هم می کنند! (288661)
27
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۰:۳۰
شما بفرما چه کسانی عمدا به مراجع رساندند یا شایعه ساختند که تکخوانی زن بوده در حالی که وزیر ارشاد می گه همخوانی بوده.(أین تذهبون) (288668)
عجب
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۲:۱۴
کجای اسلام گفته زن نباید بخونه؟اصلا چرا صدای زن نباید دربیاد ؟ ترس ازچیه ؟ متاسفم فقط واسه خودم که چقدبدبختیم تواینهمه فساد و فحشا داریم غلط میزنیم اونوقت اقایان گیردادن که خانومی تکخونی کرده!تکخونی حرامه اما تک خوری حلاله؟ ممدرضا رحیمی وبابی جون و خاوری و مهافرید تک خوری کردند . . . محمود کشورو نابود کرد جیک ندادید حالا گیرم که یک بانویی صدای زیبایی رو داره و خونده این فقط مشکل ماست؟شماها استاد نا امیدکردن مردمید .. . ش (288678)
خلاف شرعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۰:۵۶
چه خلاف شرعی شده این حرفها چیه بیکاری خلاف شرع نیست جوان معتاد خلاف شرع نیست ازدواج بالای 35 سال خلاف شرع نیست اما نشون دادن کاسه ی تار خلاف شرعه بابا بیخیال (288671)
حسین
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۱:۰۱
برای این وزیر باید تاسف خورد و وسلام (288673)