به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۶۹۱۷۲
وليعهد انگليس:

بحران سوريه کابوسي براي بشريت است

گروه بين‌الملل: وليعهد انگليس در اولين روز از سفرش به اردن به بازديد از کمپ امدادي ‌الزعتري‌ پرداخت و مهارت‌هاي فوتبالي خود را در زمين ورزشي آوارگان سوري به نمايش گذاشت.
بحران سوريه کابوسي براي بشريت است
شاهزاد چارلز براي سفري شش روزه راهي خاورميانه شده و در روز اول سفرش به اردن از دومين اردوگاه بزرگ آوارگان سوري در اين کشور بازديد کرد.وليعهد انگليس در جريان ديدار با ساکنان روستاي الزعتري، به کودکاني پيوست که مشغول بازي فوتبال بودند و مهارت‌هاي ورزشي خود را نشان داد. مدير زمين ورزشي الزعتري در پاسخ به مهارت‌هاي فوتبالي چارلز گفت: ‌صادقانه بگويم که او يک بازيکن است. يک بازيکن واقعي فوتبال.‌ شاهزاد چارلز در جريان سفرش به خاورميانه از اردوگاه الزعتري که مامن 85 هزار آواره سوري است، بازديد کرد و پس از آنکه ساکنان کمپ درباره ويران شدن خانه‌ها و کشته شدن بستگانشان با وي صحبت کردند، وليعهد انگليس بحران بشري در سوريه را ‌کابوس‌ توصيف کرد.

اين عضو خاندان سلطنتي انگليس همچنين از يک مرکز حمايت از نوجوانان که تحت اداره يونيسف است و نيز يک سوپرمارکت تحت اداره برنامه غذاي جهاني در اين منطقه از اردن ديدن کرد. چهره وليعهد انگليس در زمان بازديد از سوپرمارکت مذکور خجالت‌زده بود چرا که مدير آنجا دو بسته بزرگ ميوه به چارلز هديه کرد و گفت: ‌اين‌ها براي شما هستند و کاملا مطمئنم که ارگانيک هستند.‌ شاهزاده چارلز نيز در پاسخ به وي گفت: ‌خواهش مي‌کنم، خواهش مي‌کنم اين لطف شماست اما شما واقعا نبايد اين کار را کنيد.‌