به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۷۱۳۶۰
مدیر سینما آزادی:

چیدمان اکران نوروزی هوشمندانه است

گروه فرهنگ و هنر: مدیر پردیس سینمایی آزادی چیدمان اکران نوروزی را هوشمندانه توصیف کرد.
چیدمان اکران نوروزی هوشمندانه است
رضا سعیدی‌پور درباره ارزیابی‌اش از چیدمان اکران نوروزی فیلم‌ها توضیح داد: ترکیب اکران نوروزی امسال نیز مانند سال‌های گذشته با درایت و چیدمان فیلم‌های امسال هوشمندانه است. او ادامه داد: نباید تمام تخم‌مرغ‌هایمان را در یک سبد بگذاریم. با توجه به فیلم‌هایی که در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر دیدیم، گزینه‌های مناسبی برای اکران نوروزی انتخاب شده‌اند.

این سینمادار خاطرنشان کرد: اگر چیدمان فیلم‌ها در طول سال هم مانند چیدمان نوروزی ادامه داشته باشد، شاهد رونق سینما در سراسر سال آینده خواهیم بود و می‌توانیم امیدوار باشیم که تماشاگران از فیلم‌ها استقبال خواهند کرد. سعیدی‌پور درباره ارزیابی‌ کلی اکران فیلم‌ها در سال 93 توضیح داد: سال 93 سال کاملا موفقی بود. حتی اگر معیاری مانند ضریب اشغال صندلی‌ سینماها را هم در نظر بگیریم، باز هم به این نتیجه خواهیم رسید. به گونه‌ای که حتی سالن‌های فرسوده هم رونقی غیرقابل انکار داشتند.

مدیر سینما آزادی در عین حال متذکر شد: اگر در کنار این فیلم‌ها، فیلم خارجی هم داشته باشیم، می‌توانیم تماشاگران بیشتر و ذائقه‌های مختلف را به سینما بکشانیم. البته فیلم‌های خارجی مانند روال گذشته باید در سانس‌های غیرموظف اکران شوند تا به فیلم‌های تولید خودمان لطمه‌ای وارد نشود. پنج فیلم «ایران‌برگر» مسعود جعفری‌ جوزانی، «روباه» بهروز افخمی، «رخ دیوانه» ابوالحسن داودی، «استراحت مطلق» رضا کاهانی و «طعم شیرین خیال» کمال تبریزی برای اکران نوروزی انتخاب شده‌اند.
مرجع : ایسنا