به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۷۵۴۶۲
سیمئونه:از عملکرد شاگردانش راضی است

اخراج توران باخت ما را رقم زد

گروه ورزشی: سرمربی اتلتیکو مادرید با وجود شکست برابر رئال مادرید از عملکرد شاگردانش راضی است و به آنها افتخار می کند. او درباره اخراج آردا توران حاضر به سخن گفتن نشد.
اخراج توران باخت ما را رقم زد
فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا نتوانست به نیمه نهایی راه یابد. شاگردان سیمئونه این بار هم توسط رئال مادرید ناکام گذاشته شدند. دیدار رفت دو تیم که در ویسنته کالدرون برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در دیدار برگشت این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که توانستند برابر حریف خود با یک گل به پیروزی برسند و جواز صعود به دور بعد را به دست آورند. تک گل این دیدار را خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی رئال مادرید در دقیقه 88 به ثمر رساند و همین گل باعث شد تا اتلتیکو مادرید حذف شود.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید هر چند تیمش در این دیدار بازی را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت اما از عملکرد شاگردانش راضی است و به آنها افتحار می کند. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: من به بازیکنان تیمم افتخار می کنم آنها نهایت تلاش خود را در میدان به کار گرفتند و تا پایان جنگیدند. یاد گرفته‌ام تیمی که می خواهد رقابت کند و پیروز شود باید تا پایان جان بجنگد. اگر در زندگی روزانه فداکاری و تلاش داشته باشی خوشحال به خانه برخواهی گشت. من مجموعه‌ای از مردان در تیمم دارم و به همه آنها افتخار می کنم چون مردانه بازی می کنند.

او ادامه داد: درست است که در این دیدار بازی را واگذار کردیم اما اصلا احساس بدی ندارم. من بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارم و همین باعث شده که احساس ناراحتی نکنم. مربیانی وجود دارند که به بازیکنان من حسادت می کنند. اخراج آردا توران در رقم خوردن این نتیجه تاثیر زیادی داشت. نمی خواهم درباره آن صحنه صحبت کنم. به غیر از 10 دقیقه نخست عملکرد خوبی در این دیدار داشتیم. رئال مادرید هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و گل زیبایی هم به ثمر رساند. باید به این تیم تبریک بگویم. سیمئونه در پایان سخنان خود درباره این سوال که چه تیمی بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد. اینگونه پاسخ داد: دیگر برایم مهم نیست که چه تیمی قهرمان می شود چرا که ما حذف شده‌ایم.
مرجع : ایسنا