به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۷۵۴۶۴

آنچلوتی: رئال شایسته پیروزی بود

گروه ورزشی: سرمربی رئال مادرید تیمش را شایسته پیروزی در دیدار برابر اتلتیکو مادرید دانست. او می گوید می ترسید که سناریوی راموس در دیدار برابر بارسلونا در فصل قبل برای او تکرار شود.
آنچلوتی: رئال شایسته پیروزی بود
رئال مادرید هر چند سه بازیکن اصلی خود را در دیدار برابر اتلتیکو مادرید در اختیار نداشت اما در نهایت توانست با تک گلی که خاویر هرناندز به ثمر رساند برابر حریف خود به پیروزی برسد و جواز صعود به جمع چهار تیم را به دست آورد. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تیمش را شایسته پیروزی در دیدار برابر اتلتیکو مادرید دانست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: در این دیدار چاره ای نداشتم تا از راموس در خط میانی استفاده کنم. می ترسیدم که دوباره سناریو بازی برابر بارسلونا در فصل قبل برای من تکرار شود. در آن دیدار وقتی از راموس در میانه میدان استفاده کردم بسیاری به انتقاد از من پرداختند. می ترسیدم که دوباره این سناریو برای من تکرار شود اما خوشبختانه سرخیو راموس بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و به بهترین نحو وظایف خود را در میدان انجام داد.

آنچلوتی درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لیگا و لیگ قهرمانان اروپا گفت: نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا قهرمانی در هر دو جام را به دست آوریم. در مرحله بعد کار بسیار سختی پیش رو داریم. اما رئال مادرید برابر هر تیمی شانس پیروزی دارد و همین باعث می شود تا تیم خطرناکی باشیم. آنچه باعث نگرانی ما می شود نقطه ضعف ما خواهد شد. شوخی کردم من که فیلسوف نیستم!

آنچلوتی درباره این سوال که دوست دارد در مرحله بعد با چه تیمی بازی کند اینگونه پاسخ داد: من برای هر سه تیم احترام بسیار زیادی قائل هستم. هر چهار تیمی که به نیمه نهایی راه یافته اند شایسته صعود به این مرحله هستند. فرقی نمی کند که با چه تیمی بازی کنیم تنها می توانم بگویم که ما آماده رقابت هستیم. آنچلوتی در پایان سخنان خود گفت: دیدار برابر اتلتیکو مادرید آنطور که دوست داشتم شد. می خواستیم در ابتدا توپ و میدان را در اختیار گیریم و بعد از آن راه های رسیدن به گل را آزمایش کنیم. همه چیز آنطور که دوست داشتیم پیش رفت و از این پیروزی ارزشمند بسیار خوشحال هستم. رئال مادرید شایسته پیروزی در این دیدار بود.
مرجع : ایسنا