به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۹۲۶۵۶

تصاویری باورنکردني از گرانترین آپارتمان ایران

گروه عکس: مجتمع چناران پارك يكی از مجلل‌ترين برج‌های تهران است كه به ادعای سازندگانش كه در سايت مجتمع نوشته‌اند: "ما مجتمعی لوكس و تمام‌عيار بنا كرديم. در مجتمع چناران پارك رزیدنس ما چیزی غیر قابل تصور را طراحی و مهندسی كرده ایم كه بالا ترین انتظارات شما را بر آورده سازد.
نام مجتمع: چناران پارک رزیدنس
مکان:
منطقه الهیه تهران
متراژ:
آپارتمان ها از 260 تا 550 متر مربع در زمینی به مساحت 8000 متر مربع
مجتمع چناران پارک رزیدنس در زمینی با موقعیتی استثنائی به وسعت حدود هشت هزار متر مربع در بهترین نقطه الهیه با تنوع متراژ آپارتمان ها از دویست و شصت الی پانصد و پنجاه متر مربع می باشد كه فضائی بیش از پنج هزار متر مربع محوطه فضای سبز در اطراف برج شامل محیط های جذاب، آب نما و آبشار های زیبا، و نیز جاده تندرستی و پیست دوچرخه سواری را دارا است. در این ساختمان بالا ترین استاندارد زندگی را برای یك منزل شیك و جادار طراحی شده و در عین حال به كوچكترین جزئیات توجه خاص شده است. یك ساختمان مدرن با استفاده از آخرین تكنولوژی ساخت روز دنیا و نیز آرامش فضای سبز محوطه شما را به یك فضای گرم و كلاسیك داخلی دعوت می كند.

در این مجتمع بالا ترین استاندارد زندگی برای یك منزل شیك و جادار طراحی شده و در عین حال به كوچكترین جزئیات توجه خاص شده است. این ساختمان محاصره شده با درختان تنومند كهن سال و نیز فضاهای سبز طراحی شده با نهرهای آب، آبشارها و بركه مصنوعی مناظر كم نظیری را از بالكن ها و تراس های آپارتمان خواهد داشت. بهترين امكانات از قبيل سيستم امنيتی پيشرفته، خدمات سرو غذا، سالن‌های ورزشی، فضای مشجر و بهترين چشم‌انداز را دارد.

دانيال تيموری كه در امر خريد و فروش اين‌گونه آپارتمان‌ها فعاليت می كند در مورد قيمت اين برج می گويد:”حداقل قيمتی كه برای واحد‌های اين برج می توان گفت رقم متری 15 ميليون تومان است كه به بالای متری 30 ميليون تومان هم می رسد كه رقم آخر در مورد پنت‌هاوس‌هايی است كه درنوك برج و طبقات بالايی قرار دارند. وی در مورد امكانات برج می افزايد:” لابی بزرگ و مجلل، مشاعات بی نظير، استفاده از بهترين مصالح ساختمانی نظير شير‌آلاتی كه روی آن آب‌طلا كار شده است همراه امكاناتی چون كيترينگ، كارواش ماشين، خشكشويی، رستوران و سالن ورزشی از امكانات اين برج است.
وی همچنين به سيستم ورود و خروج از اين ساختمان اشاره می كند و می گويد: ” اين ساختمان از گارد ويژه‌ای برخوردار است كه ورود و خروج از آن براحتی امكان‌پذير نيست. درهای ورودی به شكلی كه امروزه همه درها دارای ريموت هستند نيست، بلكه درها با شماره پلاك هر ماشين به صورت ديجيتال باز می شود و ديگر احتياج به ريموت نيست.
















مرجع : برترين ها

بيتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۰:۰۳
بهار جون دوباره با عکساي خوبت برگشتي (325185)
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۱۲:۲۲
کاش اول انقلاب بود میگفتیم مرگ بر اشرافیگری حیف اون خونهایی که جوانان این مملکت دادن تا یه مشت ادم بیخبر از خدا بیان و پز این خونه ها رو بدن .
امام عزیز جات خالیه که به نام تو چه کارها که نمیکنن و چه کاخهایی که نمیسازن امام عزیز پابرهنه ها بیشتر شدن و کاخ نشینها زیاد (325270)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۰:۲۶
به خدا برا100هزار کرایه خانه40متری در ماه درمانده ایم (325188)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۰:۴۹
سلام ،
وای به آن زیبائی و شکوه که شرم آور باشد ! در مملکتی که 70 میلیون یارانه بگیر دارد، چنین عمارتها که فقط نشانه تبعیض و فساد و ناراستی اقتصاد است،آیا جای جای طرح و حظ هم دارد ؟ والله گریه دارد ! یکی آنقدر بخورد که از دهانش به در آید،و یکی آنقدر کم،که جانش ز کف بر آید ! عجبا !؟ (325192)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۱۲:۳۴
جای که بعضی هاواسه حمایت ازمن وتومیرن چندسال کارشون حقوقشون مثلادرطول کارشون5ملیون تومان باشه 50ملیون خرج میکنن واسش جالب نیست یعنی ......!!!؟ (325273)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۰:۵۵
انشاالله منم یارانه پرداختی دولت احمدی نزاد را جمع میکنم از اون بهترش را می خرم... (325193)
فريد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۰:۵۷
آقايان انقلابي فكر نكنم كاخ هاي سلطنتي هم اينجور بودند (325194)
سيد بهادر شرف الدين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۱:۰۶
انصافا جذاب نبود.
تو همون منطقه و البته خيابون ياسر ، قصرهاى ديدنى زيادى هستند.
صاحبش يه خرده بى سليقه بوده. (325197)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۱:۰۷
به ما دهه شصتی ها یه خونه نقلی و یه کار بدن کافیه.. ظلم تا کی؟؟ طبق قانون اساسی دولت موظف است برای فارغ التحصیلان کار مهیا کند.... (325198)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۱:۰۸
خدایا شکرت .حالا خوبه این خونه ها هست ولی بازم هرسال بهمن ماه بچه های ما رو میبرن کاخ سعد آباد تا بهشون بگن میبینید شاه چقدر بد بوده کجا زندگی میکرده (325199)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۱:۳۱
خیلی هم عالی فقط جیبه ما خالیه (325201)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۱:۳۲
مثل خونه ما. (325202)
مريلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۱:۳۵
خيلي زيباست افرين به اين همه ذوق و سليقه (325203)
محمد
United States
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۲:۰۲
شاه کجاست که ببینه کاخ یعنی چی؟ (325207)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۲:۲۴
واو..........
ديوانه كننده است (325209)
فالکروم
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۶:۰۶
اینجا چه خبر است ؟ (325213)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۶:۳۱
آقا واسه بازدید ما فقیر فقرا چقدر میگیرند؟ حداقل ببینیم و بمیریم. احمدی نژاد کاری کرد که اختلاف طبقاتی تو ایران هزار برابر شد و یک عده مثل ما نمیتونند حتی پراید بخرند و یک عده بچه هاشون پورشه و مازراتی سوار میشند و ما باید اجاره خونه بدیم و یک عده تو چنین خونه هایی زندگی کنند. البته بنده حسود نیستم مبارکشون باشه ولی این اختلاف طبقاتی که احمدی نژاد با اون درآمد نفتی هنگفت ایجاد کرده پذیرفتنی نیست. بعد میگند دشمن میخواد مردم رو به نظام بدبین کنه، خب عملکرد مسئولین رو مردم کجای دلشون بزارند؟ (325215)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۷:۴۳
فاصله طبقاتی داره خیلی زیاد میشه (325217)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۱۴:۴۵
زیاد بود داداش من.تاحالا کجابودی (325291)
شایان
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۷:۵۹
بعد میگن بهشت اینجا وجود نداره!شاید خیلیا به انقلابی که کردن الان فکر می کنن! (325220)
معمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۸:۱۱
اگه یه قبرستون کوچک توش درست می کردند خیلی خوب می شد دیگه تکمیل بود (325223)
ناشناس
United States
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۸:۳۱
منم سیصد سال دیگه میتونم یکیشو بخرم به امید اونروز (325226)
کوروش
United States
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۸:۴۴
الان ما باید چی بگیم؟ (325229)
هدف
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۸:۵۴
اصلا برام معنی نداره، که چی؟ دیگه شورش دراومده؟ (325231)
سوخته دل...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۸:۵۴
خدا خانه دلمون رو آباد کنه.
و ما هم خانه قبر رو آباد کنیم.
چندتا فقیر همین آدم میشناسه ک نون شب ندارن؟
پس دیدن این خونه و بودن در آن برام حلاوتی نداااااره.... (325233)
فقرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۹:۱۰
سلام چرا به 90 در صد ایرانی غصه مدهید بچه........ (325236)
محسنی
Belgium
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۹:۲۶
ادعای اسلامی بودن این مملکت گوش جهان را کر کرده در مملکتی که ملیونها نفر با سختی روزشان را شب میکنند عده ای کاسبیشان رونق گرفته وبا کاسبی های حرام وتولیدات ناسالم کاخ می سازند مردم را سرگرم دوا ودکتر میکنند خودشان خوش میگذراند وهیچ کس هم ککش نمی گزد (325240)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۰۹:۵۱
پیامبر اسلام ص وقتی یکی از همسرانش پرده رنگی به دیوار زد تذکر دادند و فرمودند این تجملات را از جلوی چشم من دور کنید. (325246)
یک شهروند ایرانی
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۱۰:۲۵
قطعا برای خرید یه همچین آپاراتمان لوکس و متفاوتی باید یه کار لوکس و متفاوت داشته باشید عزیز کارمندی که این عکس ها رو میبینی برای خرید این آپارتمان باید از کار کارمندیت دست برداری (325251)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۱۱:۱۴
اگر کسی که این خونه رو استفاده می کنه، با هوش و زحمت و کار درست کردن واسه جوونهای مردم یا ارث پدری و... پولش رو در آورده باشه اشکالی هم نداره
همیشه هرکی پول دار بود که مال مردم نخورده... اما وای اگه از کار دولتی و پول نفت و رانت و... این پولا در اومده باشه (325257)
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۱۲:۲۹
قبرشون مثل همه است فقط خاک (325271)
مهدی
United States
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۱۲:۰۶
خیلی شلوغ پلوغهووو زیبایی در سادگی است .. (325265)
بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۱۲:۴۶
هزينه ساخت يكي از اين كاخ ها را مي شود براي 100 فارغ التحصيل شغل ايجاد كرد. مملكت پر ار ثروت . جاي جاي ايران زمين پر از ثروت است. ولي مردمان گرسنه و جوان هاي بيكار. والله ليلقت ايران ها بيشتر از اينهاست. تدبير كنيد. و گرنه ايندگان ما را نفرين خواهند كرد. (325277)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۱۳:۰۳
خیلی زشته
این طراحیه داخلی منسوخ شده دیگه... (325279)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ ۱۷:۳۴
از نظر من چندان زیبا هم نبود. ظاهراً فقط پول زیادی داشتند و نمی دونستن چطور پولشون رو هزینه کنن! مخصوصاً تزیینات جلوی آسانسور! انگار تو یکی از کاخ های ناصرالدین شاه آسانسور گذاشتن!! (325298)