به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۱۹۱۲۰
افراطيون: بيلبوردها را مردم نصب كرده‌اند!

...مردمی‌که از قدرت‌طلبي‌شما صبرشان‌لبريزشده

گروه سياسي: حميد رسايي از نمايندگان گروه پايداري روز يكشنبه در مجلس از نصب بيلبوردهاي صداقت آمريكايي حمايت كرد، جمع‌آوري آنها را مذموم دانست و از همه مهمتر آنكه به سبك و سياق همه افراطيون سياسي كشور، از مردم هم مايه نهاد و مدعي شد اين بيلبوردها را مردم در تهران نصب كرده و به همين دليل دولت نبايد مانع مردم شود!
...مردمی‌که از قدرت‌طلبي‌شما صبرشان‌لبريزشده
کامران منصوری جمشیدی

به هنگامیکه دکتر روحانی در جریان تبلیغات انتخاباتی خود اولویت اصلی دولت تدبیر و امید را رفع تنش با جهان غرب و تعامل و مذاکره حکیمانه اعلام داشتند، مردمی که از بی تدبیریها و عواقب آن بر معیشت و زندگیشان کلافه بودند به گفتمان اعتدال و تدبیر امید بسیار بستند تا ضمن آنکه در کنار سایر نخبگان دیپلماتهای نخبه نیز در کابینه جای می‌گیرند و حقوق ملی را استیفا می‌کنند، حکیمانه تنش‌هاي سیاست خارجی را نیز برطرف نموده و در جهت عادی شدن روابط تجاری اقتصادی با جهان گام موثر بردارند.

در این میان افراطیون آنطرفی و صهیونیست‌ها نیز که از برگشت ایران به جایگاه تاثیر گذار و پر نفوذ سابق هراس داشتند و رفع تخاصم با ایران را به مثابه احیای تعاملات و تاثیرگذاری بر کشورهای منطقه و جهان و نفوذ محبوبیت آن می‌دانستند، بر این نکته تاکید و به القای آن کوشیدند که این تعامل حکیمانه و نرمش قهرمانانه تنها صدای بخشی از ارکان قدرت در ایران بوده و سیاست پشت ویترین و ظاهری ایران می‌باشد و سیاست پشت پرده به اراده بخش دیگری از قدرتمندان، کماکان به سمت دیگری سوق دارد.

بنابر آن مذاکره و مصالحه بی فایده و کم نمودن فشار و تحریم و ملغی کردن تهدیدات، فرصتی است که برای خریدن وقت مورد نظر ایران است. لیکن تایید و تاکید مقام معظم رهبری بر اطمینان از دولت و تیم دیپلماسی ایران چه در روز تنفیذ و چه در سخنرانی هفته دفاع مقدس، دست اسراييلي‌ها و لابی هایشان را خالی و آنها را شرمسار نمود.

دریغ و افسوس که اخیرا گروه‌های فشار با مستمسک قرار دادن یک نقل خاطره و بحثی غیر رسمی اختلاف نظر بر سر شعار مرگ بر امریکا را به کل دیپلماسی دولت و حتی مذاکرات هسته‌ای تعمیم داده و عملاً در تحقق فرضیه چند صدایی ارکان قدرت در ایران، یار و یاور افراطیون و دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

اینان با عنایت به اینکه گویا تخاصم و تنش با جهان برایشان خالی از لطف نیست و نمی‌خواهند توفیقی به نام غیرخود حاصل شود، به هر روش فراقانونی و بلکه قانون شکنانه سعی در سنگ اندازی و تخریب وجه دولت تبیر و امید دارند. با تمام این تفاصیل بنظر می رسد دکتر روحانی چاره ای نداشته باشد جز اینکه بی پرده قبل از طرف خارجی با طرف داخلی وارد مذاکره علنی و در پیشگاه ملت شود.

مردمی که دیگر از انتظار و این بازی‌هاي وقت گیر سیاسی و جنگ قدرت و خصوصا عطش قدرت طلبي افراطيون خسته شده‌، صبرشان لبريز  و آستانه تحملشان به انتها رسيده است. مردمی که به ایشان رای دادند تا دولتی معتدل زمامدار امور باشد اما نه دولت معتدل منفعل بلکه اینبار دولت معتدل مقتدر. لازم است جناب رئیس جمهور یکبار هم که شده با صلابت و اقتدار در پیشگاه مردم، بی اغماض تکلیف دولت را با صداهای دیگر روشن نماید.

جدای از منویات و صلاحدید رهبری که فصل الخطاب است سایر صداها در این موضوع یا باید وادار به سکوت شوند یا با اذعان اینکه بی تعارف زور دولت به آنها نمی‌رسد جهت حفظ شان ایران و احترام به آراء ملت، قوه مجریه را نیز به آن صداها سپرده تا لااقل مردم و جهان از سردر گمی رها شده و تکلیف برای همگان روشن شود.

یقیناً چنین شفافیت و صداقتی نه تنها حمل بر ضعف نشده و مورد نکوهش مردم قرار نخواهد گرفت بلکه اقدامی تاریخی و مردمی به شمار خواهد آمد و در ضمن هزینه بیلبورد و بنر و جشنواره و سایر تبلیغات تخریبی بر بیت المال عارض نمی‌شود و اصلا از کجا معلوم شاید عاقبت به خیری همه نیز در همین امر باشد.

۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۳۵
افراطی ها حتی نگذاشتن روحانی 6 ماه ریاست کنه و دوباره کارهای دوران خاتمی رو تکرار نکنند

اخیرا بیلبورد نصب می کنن و کنسرت بهم میزنن و مداحان و.......

احتمالا دانشگاه ها دوباره محل جدال میشوند

خدا رحم کنه که سعید عسکر ها در راه نباشند (156362)
رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۴:۵۴
خدا متحجرین و افراطیون را لعنت کند. خدا کسانی را که با آبروی نظام بازی می کنند نمی گذارند نفس خوشی از گلوی مردم پایین برود لعنت کند زیرا قابل هدایت و درس آموزی نیستند. روحانی انتخاب مردم است ولی امثال رسایی که عقلی در پیش برد امور ندارند چه ؟؟ (156524)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۵:۲۵
13 آبان به خیابان می آیم و با صدای بلند شعار صلح سر میدهیم: درود بر ایران زنده باد زندگی......... (156550)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۵:۲۶
درود بر ایران زنده باد زندگی.......... (156553)
سکوت المتکلمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۹
ماهم تجربه دوران اصلاحات را داریم . سعید عسکر بسازند ده تا عسگر می سازیم . بزنند می زنیم بکشند می کشیم . البته نه ! ما وحشی نیستیم . همینطوری که با سکوت و اعتراض های مدنی پیش آمده ایم همه سنگرها را فتح میکنیم تا قشری گری و افراط گرایی از بین برو که با از بین رفتن آنها فساد و جهل از بین میرود و انشاا...الگوی دیگر کشورهای اسلامی شویم و اقتدار مسلمانان جهان را به آنها بازگردانیم. (156588)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۰:۵۷
عجبا که 78 و 88 را فراموش کردید و نام سکوت المتکلمین را برگزیدید.!!!!!! (156793)
يكي
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۴۳
اين بيلبوردها را مردم در تهران نصب كرده و به همين دليل دولت نبايد مانع مردم شود!

منظورتان كدام مردم هست؟ همون 4 ميليون نفر را مي‌گوييد؟ 70 ميليون بقيه را در شمارشتان حساب نكرديد نه؟ (156372)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۴:۲۱
اطمینان داشته باشید حتی در آن 4 میلیون نفر هم کسی پیدا نمی شود که واقعا خــــــــــــــودجـــــــــــــــوش بیاید چنین کاری انجام دهد. (156487)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۴:۴۱
دوست عزیز وقتی صحبت از اون 4 میلیون می کنی باید در مقابلش مابقی کسانی که رای دادند را حساب کنی نه کل مردم ایران را.
همون طور که یکسری کاسب فتنه اند شما هم کاسب افراط شده اید هرکه نقدتون کرد یا مخالف شما بود میگید افراطیه، خدارا شکر که رئیس جمهور مثل شما کاسب افراط نشده. (156508)
كمال الدين
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۴۶
چه شخصي رئيس جمهور بشه كه حضرات رسايي،حسينيان و كوچكوف و دارودستشون باهاش حال كنن و ازش رضايت كامل داشته باشند؟ (156379)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۳۲
فعلا که مشتی. . . . که این 8سال نگذاشتند آب راحت از گلوی مردم پایین بره دارند از مردم انتقام می گیرند. با تهمت زدن به هر کسی که در دل مردم جا داره و مردم بهش امید بستند می خواهند به مردم بفهمانند که قدرتی ندارند، که آنها هر کاری دلشان بخواهد می کنند، اما من شک ندارم که خدا همیشه با مردم است. که صبر و استقامت مردم نتیجه خواهد داد. به امید ایران آزاد. (156697)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۴۷
روحانی از پس اینها بر نمیاد اراده اش را هم ندارد! بیخودی دل خوش کردیم به تغییر دولت (156382)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۵۰
کدام مردم شماچندنفر خودتان را نماینده تمام مردم میدانید؟ (156384)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۵۰
الکی میگه... (156385)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۵۲
مردم یعنی هفتاد و چند میلیون ایرانی ، یعنی بیش از هجده میلیون رای دهنده به روحانی ! یعنی پانزده میلیونی که در انتخابات شرکت نکردند ، و اینها با این نوع شامورتی بازیها موافق نیستن ! همه اینها رو جمع ببندین ، بعد بفرمایید ، ملت اینها هستند یا تو افراطی و چند نفر معدود امثال تو (156389)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۵۸
مردم در نظر افراطیون همان منافع شخصی و باندی خودشان است! (156396)
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۰۱
یاد این ضرب المثل افتادم که "مرگ آنقدر سخت بود که مرده شو به گریه افتاد " حالا حکایت این گروههای فشار بی ارزش است که آنقدر جسارت ندارند که عملکرد خودشان را هم به گردن بگیرند . (156401)
الله مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۰۲
حرکت خفاشان فقط در تاریکی است !!!! (156406)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۱۰
خيلي عالي بود با اين مقاله حرف دل همه را زديدخداوند اجر شما را بدهد (156418)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۱۲
از یه نظر ایشون درست میگه بالاخره خودشون یکی از این 75میلیون مردم هستن اما نمیگن که چند درصد مردم این کارو قبول دارن.... (156422)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۱۷
رفراندوم در حیطه اختیارات رئیس جمهور است ای کاش این مسئله رابطه با امریکا و حتی هسته ای یکبار برای همیشه به همه پرسی گذاشته شود چه اشکالی دارد خود حکومت هم مجری انتخابات باشد نه دولت جناب جنتی که الحمداله حی حاضرند خودشان برگزار کنند (156430)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۲۸
یکبار برای همیشه باید تکلیف مردم با افراطیون مشخص شود...یک نظر سنجی علمی یا یک رفراندم قانونی.... (156443)
آذرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۴:۰۰
چه نظرسنجی بهتر از 24 خرداد 92 ، صد بار دیگه هم نظرسنجی کنن و نتیجه مشخص بشه که مردم به افراطیون نه گفتند. اونها کار خودشون رو میکنن ،
باید از مسئولین پرسید چه کسانی باید جلوی این افراطیون را بگیرند؟ (156467)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۳۶
شما18میلیون یعنی یک چهارم ایران خودتونو زیاد نشمرین (156449)
امید اهوازی
Romania
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۴۰
تنها راهش فقط رفراندومه... که عمرا این آقایان اینکارو کنن. چون میدونن نتیجش خلاف میلشونه (156453)
راشی
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۴:۱۳
این افراطیون چرا از مردم سو استفاده میکنند رییس شان گفته که همین 4میلیون که معلوم نیست تازه از انها چند نفر سینه چاکشان هستند خودتان میدانید که با این اعمال افراطی گری محبوبیتی نزد مردم ندارید مگر با خرج کردن بیتالمال و از پشتیبانی قوی که دارید مینازید کاری نکنید که صبر مردم لب ریز بشه توبه کنید و به جمع مردم برگردید (156481)
فریاد
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۴:۳۹
نمیدونم تاکی همه ازاین واژه " مردم "باید نون بخورن الا خودمردم آیا فقط مردم عادی باید نون حلال به زن و بچشون بدن آیا حقوق میلیونی آقایون که از مالیات 15 درصدی حقوق من کارگرپرداخت میشه همیشه حلاله آره معلومه که حلاله چون نه خودشون ونه بچه هاشون بخاطر استفاده از انواع رانتها تقاص لغمه های حرومی رو که خوردن پس نمیدن وبطور کاملا تضمینی عاقبت بخیر میشن (156506)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۷:۰۳
اینجور موقعها میگن مردم ولی وقتی اقای روحانی میگن رابطه با امریکا را مردم مشخص کنن میگن مردم مسلهت خودشون نمی دونن اخه ما با چه زبون به اینها بگیم ماااااااااااااا مردم از شما افراطیون بدمون میاد (156629)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۵:۴۰
اقای روحانی عزیز بیگیری کنید همین اول شروع دولت سکوت کنین دیگه در بدتر ازاینم باید سکوت کنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (156569)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۹
این بنده خدا هم ازپس این کلمات متملقانه خوب دارد کاسبی میکند . (156589)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۶:۳۰
من نمی دانم این اقای رسائی. . . . چطور نماز می خواند ؟ . . . !!! رسائی از کدام مردم حرف می زنی ؟ (156606)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۶:۳۳
ری برای صاح نه برای جنگ -باپول شهرداری سیاست خارجی کشئررابه چالش میکشند (156607)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۷:۲۱
عدم قبول نصب بیلبوردها, نشانه ترس شان می باشد. (156645)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۷:۲۵
تنها راه فقط ايستادگي قاطعانه مردم دربرابر اين افراطيهاي زياده خواه است وبس...اينها چيكاره اند كه بيلبورد ضد منافع ملي نصب كنند..اينها چيكاره اند كنسرت يك مشت جوون بيچاره را كه هيچگونه دلخوشي (كار-تفريح-زندگي و..)ندارندرا بهم بزنن...خودشان با پولهاي باداورده هزارجورتفريح وعشق وحال درخفا ميكنند ولي اگردختر وپسر مردم بخواد بخنده بايدبه طالبانها جواب پس بده...مردم خودشون بايد جوابشون بدهند... (156647)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۹:۲۶
کاش همین قاطعیت رو در مقابل زیاده خواهی های رژیم کثیف صهیونیستی و امریکا داشتید !! (156729)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۳:۴۹
احسنت ...خوشم اومد (156919)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۳۵
به قول دکتر ظریف عزیزمون: "اندکی صبر سحر نزدیک است" (156701)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۳۷
از اقای روحانی تقاضا داریم که خیلی جدی و با قدرت در برابر این فرصت طلبان بایستند و بدانند که همه ی مردم در پشت سرشانند. رای ما، جان و زندگی ماست و پای آن ایستاده ایم. (156702)
متعادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۳۹
. . . .توجه جناب آقاي رسائي را به نظر سنجي يك سايت غير سياسي در مورد رابطه با آمريكا جلب مي كنم سايت ايران جيب. 99% نظر دهندگان ( كه احتمالا از نظز شما مردم نيستند!) موافق برقراري رابطه با آمريكا هستند.عجيب است نه؟! اين عده بسيار قليلي كه شما از آنها به عنوان مردم ياد مي كنيد همانهاءي اند كه به اتوموبيل دكتر روحاني بعد از بازگشت از سازمان ملل محبت فرموده حمله كردند. آقاي رسائي كي مي خواهيد همراه مردمي شويد كه مي دانيد وام دار آنهائيد.هر چند كه مطمئن باشيد شما در دور بعدي مجلس توسط همان مردمي كه از آنها هزينه اعتبار اعمال همفكرانتان را مي كنيد.از مجلس خارج خواهيد شد شايد آن روز بفهميد مردم واقعي كيان هستند. (156704)
یک جوان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۹:۲۱
دوستان منظورشان ازمردم همان افرادی هستند که8سال بیت المال وسهم من وشما را به نام دین وعناوین مختلف غارت کردند که اکنون به صورت کاملاًاتفاقی در سطح شهر این بیبورد هارا نصب میکنند.
کاش به میان مردم می آمدند تا ببینند کجای معرکه هستند. (156725)
زارع
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۹:۲۴
آنقدر مرگ بر امریکا می گوییم تا ایالات متحده به پنجاه ایالت منفرده تبدیل شود.
ما از ترس مذاکره بیلبورد نصب نمی کنیم اونا جری تر شده و سریال ضد ایرانی همزمان با مذاکرات پخش میکنن! یاد مرحوم ناصر حجازی بخیر. (156726)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۱:۳۸
درود برخاتمی عزیز ک گفت زنده باد مخالف من جواب هرمرگ بر آمریکای ما یک فیلم وجوسازی علیه ایران عزیزماست درثانی شعارمرگ را همین افراطیون ساختند چون آیت الله خمینی به این شعار اعتقاد نداشتند.این شعار عده ای نان به نرخ روز خور است ولاغیر. (156826)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۱:۵۱
دوست عزیز سعی کنیم تحت تاثیر تبلیغات رسانه میلی قرار نگیریم ، همه حتما در این چند روز شاهد جوسازی و جهت گیری خاص رسانه میلی در مورد جاسوسی آمریکا از مقامات کشورهای مختلف و ربط آن به جریان سیزده آبان و حمله به سفارت آمریکا بوده اند ، اینها میدونن که امثال زیاد خبری از شعار مرگ بر آمریکا نیست ، دوباره دارن رو مخ مردم کار میکنن . ولی نمیدونن که این کارها دیگه خیلی جواب نمیده ! (156829)
سانمیک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۲:۲۷
مطمئن باش، تو و امثال تو که این روزها منزوی شده اید نمیتوانید با شعار آمریکا را شکست دهید. طبیعت با خرافات سازگار نیست. ما برای غلبه بر آمریکا باید قوی باشیم، ما باید بجای شعار بفکر منافع ملی باشیم. ما اجازه نمیذهیم دلالان و کاسبان تحریم بیش از این خون مردم را در شیشه کنند.

ما آنقدر میگوییم "درود بر ایران زنده باد زندگی" تا آواز صلح و انسان دوستی ایران به عرش برسد............ درود بر ایران زنده باد زندگی (156855)
ینفشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۰:۲۰
مردم به شکم گرسنه بجه هاشون فکر می کنند امریکا کیه؟ ما باید به فکر مصالح ملی مون باشیم تا قدرتمند شویم وقتی مثل ژاپن قدرتمند شدیم بعد هرچه دلتون می خواد از موضع قدرت شعار بدید نه از موضع ضعف این 8 سال که شعار دادید کجا را گرفتید؟ وقتی رهبر نرمش کرده شماها کی هستید که سفتش می کنید؟ (156767)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۰:۴۴
یعنی منم بخوابم بجای اوباما عکس پوتینو بزارم , می زارن؟ یا عکس رهبر چین کمونیستو؟ نمی دونم اونایی که حداقل خدا رو می شناسن شبیه شیطانن و اونایی که کمونیستن اینقدر خداپسندند (156779)