به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۲۳۲۷۹

واقعیت ماجرا و داستان تلخ نارنجستان شیراز!

واقعیت ماجرا و داستان تلخ نارنجستان شیراز!
گروه سیاسی: احمد زیدآبادی در یادداشتی در صفحه تلگرامی خود نوشت: «پس از موج گستردۀ تبلیغاتی مسئولان شیرازی و "لشکر سایبری" در بارۀ "حمله به بانوی آمر به معروف و ضرب و شتم او" در باغ نارنجستان شیراز و بازداشت "ضارب" و محکوم کردن سریع وی به شلاق و تبعید و جریمۀ نقدی، امروز روزنامه اصولگرای فرهیختگان گزارش کرده است که همان "بانوی آمر به معروف" آغازگر فحاشی و ضرب و شتم و حملۀ فیزیکی به خانمی از قضا با پوشش روسری بوده و مرد محکوم به شلاق و تبعید و جریمه به واقع در دفاع از عضو خانواده‌اش با "آمر" مذکور درگیر شده است! در صورت صحت و دقت گزارش روزنامۀ فرهیختگان، واقعاً در مورد آن همه دروغ‌پراکنی رسمی و پرونده‌سازی و مجازات یک شهروند بر اساس آن دروغ‌ها چه باید گفت؟ قدرت گرچه شیرین و دلچسب است، اما برای حفظ آن، حداقل تظاهر به سطحی از راستگویی و انصاف و مروت که ضرورت دارد!»

واقعیت ماجرای نارنجستان!
روزنامه اصولگرای فرهیختگان امروز نوشت: روایت منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌ها، اما تنها یک سمت از ماجراست.
براساس گفته‌های خبرنگار محلی شهرستان شیراز ظاهرا داستان از این قرار است که خانواده‌ای زاهدانی که برای مسافرت به شیراز رفته‌اند، برای بازدید از باغ نارنجستان قوام وارد باغ می‌شوند و طبق فیلم دوربین‌های مداربسته نارنجستان قوام، خانم حجاب دارد.
پس از ورود به باغ نارنجستان، روسری خانم کمی عقب می‌رود اما به‌طور کامل از سرش نمی‌افتد. خانم چادری حاضر در باغ نارنجستان، چندباری برای رعایت حجاب کامل به آن خانواده تذکر می‌دهد. بار آخر خانم چادری با لحن بدی مجددا تذکر خود را برای رعایت پوشش تکرار می‌کند. خانواده طرف مقابل باز هم به شیوه‌ای خانم چادری را دست به سر می‌کنند. بار آخر اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید.
خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود!
برچسب ها: حجاب

حقیقت
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۰۷:۳۱
ما خواستار انتشار فیلم دوربینها هستیم اگر چنین چیزی بوده پس چطور به خودشان اجازه دادند اینهمه دروغ پراکنی و شلوغ بازی دربیاورند . یعنی دستگاه قضایی فیلم را بطور کامل بررسی نکرده ؟ این چه سیستمی هست دیگه (436513)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها