به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۶۰۲۷۹
دايي فقط به منافع شخصي‎ فکر مي‌کند

زيرآبي رفتن علي کريمي عليه علي دايي

گروه ورزشی: علي کريمي هافبک سابق تيم‌ملي‌ و پرسپوليس و مربي فعلي تيم‌ملي‌ فوتبال ايران در گفت‌وگويي غيرمنتظره با برنامه نود به مناسبت تولدش حرف هاي مختلفي را به زبان آورد و با ادبيات خاص خود از علي دايي انتقاد کرد؛ اقدامي كه البته به دليل عدم حضور دايي در برنامه، حركتي اخلاقي نبود.
زيرآبي رفتن علي کريمي عليه علي دايي
علی کریمی در پاسخ به این سوال که آیا در دوران درس خواندن هم مانند مستطیل سبز نخبه بوده یا خیر، گفت:اتفاقا نخبه بودم و البته در درس نخواندن نخبه بودم! کمک مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره خداحافظی های پیاپی اش از فوتبال گفت: البته یک بار خداحافظی ام را رسما اعلام نکرده بودم و اصلا چه ایرادی دارد من امروز خداحافظی کنم و فردا دوباره سلام بگویم.

کریمی در ادامه درباره خاطراتش از دوران حضور در تیم ملی گفت: از بچگی به شکمو بودن معروف بودم. بین فوتبالیست ها هم اسمم بد در رفته بود. منصورخان خیلی روی آن حساس بود. خاطرم هست که همیشه یک سانس زودتر می رفتم و جدا از بچه ها غذا می خوردم و بعد با بچه ها می رفتم و یک بار دیگر غذا می خوردم.

وی ادامه داد:یک روز فکر کنم پیش از بازی با چین بود که تصور نمی کردم بازی کنم و مثل همیشه یک پرس بیشتر خورده بودم. اما بعد از ظهر که خواب بعد از غذا را انجام می دادم برادر ابراهیمی صدایم کرد. وقتی او کسی را صدا می کرد یعنی جزو بازیکنان فیکس است. اول زدم رو سرم و بعدش رفتم بازی کردم.

کریمی درباره علاقه اش به کری پنالتی زدن و گرفتن هم اینطور توضیح داد: دروازه بانی را دوست داشتم اما دیدم از فرشید چیزی کاسب نیستیم و رفتیم جلو بازی کردم. یک بار هم اقای عابدینی به من گفت کارگر ساختمانی می گرفتم جای تو بهتر بود! کریمی درباره تغییر وضعیت مالی اش و دنیای این روزهایش گفت:بعضی چیزها در بچگی برایم عقده شده بود و الان که دارم سعی می کنم آنها را تهیه کنم.

وی ادامه داد: ماشین دوست نداشتم و لباس و کفش دوست داشتم. چون سالی یک بار کفش می خریدیم سعی می کردم کفش میخی بگیرم تا بتوانم بازی کنم و بازی برایم مهم تر بود. کریمی در ادامه خاطرات دوران بچگی اش گفت: در بچگی حتی با کیک و نوشابه هم سر تمرین رفتم. مثل علی پروین نبودیم که در بچگی کله و پاچه و ابگوشت بخوریم.

وی ادامه داد:اتفاقا علی آقا همیشه به ما توصیه می کردند کله پاچه بخوریم. خودشان هم خیلی پاچه دوست داشتند و می گفتند پاچه بخورید برای مچ پای تان خوب است. من هم البته پاچه دوست دارم اما برای تهیه کله پاچه معمولا مشکل دارم و آن را خوب پاک نمی کنند و این کار را سخت می کند.

علی کریمی در ادامه درباره نظرش درباره افراد مختلف نشان داد با علی دایی همچنان مشکلاتی دارد و درباره سرمربی برکنار شده پرسپولیس گفت: علی دایی آدمی است که فقط به خاطر منافعش با دیگران دوست می شود و رابطه دارد. این را من نمی گویم و خیلی ها که دور و برش بودند می توانند بگویند. من حتما از چنین افرادی دوری می کنم.

شماره هشت محبوب پرسپولیسی ها در ادامه اعلام کرد با باشگاه رقیب مذاکره کرده بود: بله، همین طور است و حتی قرارداد داخلی هم امضا کردم اما برگشتم. البته فدراسیون به دلیل فسخ قرارداد داخلی جریمه هم کرد. دست به جریمه شان خوب است!

الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۰:۱۶
علی کریمی همیشه محبوب است
تیتر بدی انتخاب کردی بهار (261083)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۴:۳۰
مشکل واقعی ما دایی یا خیلیهای دیگه نیست مشکل اصلی مدیریت نامناسب در فوتبال و پولهای بی حساب دولت در این رشته است به طوری که امروز شاهد بی ابرو شدن قهرمانان این رشته یا خانه نشین شدن انها برای حفظ ابرو هستیم اگه علی دایی لیاقت سرمربی پیروزی را ندارد نباید او را در دفاع از خود سر زنش کنیم باید کسانی سرزنش شوند که با او این قرارداد را نوشته اند الته نباید از هیئت مدریه جدید هم غافل بود اینها هم ممکن است درست عمل نکنند (261218)
مونا
United States
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۳:۳۰
تیتر خوبی بود . دیشب کریمی بد جور حرف زد . نباید اونجوری می گفت . یادم نمیره روزی رو که از دایی در مورد کریمی پرسیدند و او گفت که ایشان بازیکن محبوب و پر افتخاری است
آقای کریمی دقت کن (261504)
.... eee
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۰:۴۸
مطمئنا دایی همیشه بالاتر از کریمی خواهد ماند . (261100)
ياسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۰:۵۸
زنده باد اسطوره
علي كريمي (261103)
meysam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۲:۰۰
دایی خوب اومد کبوتر با کبوتر باز با باز...آخه کریمی کجا دایی کجا..در حد و اندازه های دایی نیست این آقا (261140)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۲:۲۹
علی کریمی دمت گرم خیلی خاطر خواه داری ...اخه علی دایی کیه فقط شانسی اسم بزرگ کرد .پول پرسته (261152)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۲:۳۰
بله آقای دایی در حد همون رفیق شفیقش بابک خان هست!!کریمی محبویت شو از مردم گرفته اما دایی چی؟؟به زورررررر از تیم ملی رفت بدوون حتی یه کارت مربی گری شد سرمربی لیگ!!بعدشم لابی بازی با خدا!!آخرشم این همه بی اخلاقی وارد کرد و قضیه کارت به کارت معروف!!من از مایلی خوشم نمیاد اما مطمئم یه چیزی میدونه که میگه!از محبوبیت دایی همون بس که جناب پیرموذن طرفدارشون هست.خدامارو از شر عزت لابی حفظ بفرما (261154)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۲:۳۸
هم اقای دایی وهم اقای کریمی هردو پرسپولس هستنند نباید اسقلال هارا خوشحال کنندو از اقای کریمی بیعد است که درباره اقای پروین ودایی اینطوری صبحت کنند و اقای فردوسی پور نبایست این خبرهارا پخش می کردند من عشقم پرسپو لس است (261157)
َAlmer
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۲:۵۴
خطاب به تمام دوستان طرفدار علی دایی که مطمئن نیستم چندتاشون هوادار پرسپولیس هستند :
ما ایرانی ها حافظه ی تاریخی کوتاهی داریم ظاهراً ، یادمون رفته آقای پول پرست در لباس مربی گری راه آهن با هر گلی که به پرسپولیس می زد از شادی تا عرش پرواز می کرد ؟ مگه علی کریمی تا حالا مقابل پرسپولیس بازی نکرده ؟ آیا یادمون رفته روزی که در استیل آذین مقابل پرسپولیس اخراج شد و پیراهن استیل آذین رو درآورد تا لباس تیم محبوبش نمایان بشه ،
علی کریمی اسطوره مردمی کجا و آقای پول پرست مظلوم نما کجا (261165)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۶:۰۲
وقتی که مربی راه اهن شده نمیتونه به باشگاهش خیانت کنه که
فقط به این علت مه قبلا پرسپولیسی بوده. (261273)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۴:۵۹
من کریمی رو بیشتر دوست دارم و پرسپولیسیتر میدانم انشاا... روزی همه قرمزها با هم متحد و یکدسته شوند (261240)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۲:۵۱
اینها هرگز دوست داشتنی نیستند
هر دو خیلی چاق شدن (261490)
جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۲:۰۵
بیچاره ملت ایران با این اسطوره ها (261464)
مونا
United States
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۳:۲۶
آقای کریمی به خدا این الفاظ زشت است که بر علیه آقای گل فوتبال جهان میزنی (261503)