به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب : ۱۴۱۴۴

آقای روحانی؛ می‌دانیم و می‌دانید!

گروه سياسي: كسري نوري در روزنامه اصلاح طلب بهار نوشت: جناب آقای روحانی بی‌گمان این روزها، لحظات دشواری را سپری می‌کند. از یک‌سو هر چه بیشتر پیش می‌رود با واقعیت‌های تازه‌تری از ویرانه‌ای که تحویل خواهد گرفت روبه‌رو می‌شود و از دیگر سو تنگناهای چینش کابینه آزارش می‌دهد. در چنین شرایطی، شاید به باور خیلی‌‌ها، سکوت بهترین کمک به رییس‌‌جمهوری منتخب باشد؛ اما کیست که نداند سکوت امروز، سبب‌ساز پشیمانی‌های بزرگ و فاجعه‌باری در آینده خواهد بود که بیش از هر کسی شخص آقای روحانی را فرسوده و متزلزل خواهد کرد. از‌این‌رو لازم است تا پیش از معرفی کابینه نکاتی را با جناب آقای روحانی در میان بگذاریم:
آقای روحانی؛ می‌دانیم و می‌دانید!
جناب آقای روحانی!
می‌گویند شما به اردوگاه اصلاح‌طلبی تعلق ندارید یا حداقل به طوررسمی با تابلوی اصلاح‌طلبی وارد کارزار انتخابات نشدید. شاید همین نکته محملی شد تا برخی مخالفان دوآتشه شما وسوسه شوند آرای مردم را مصادره کرده و از پیروزی تفکر خود در انتخابات سخن بگویند! تحلیل‌ها و اظهارنظرهای این جماعت در ابتدا آن‌قدر مایه استهزا بود که بسیاری آن را جدی نگرفته و حرف‌هایشان را هذیانی ناشی از شوک روانی شکست سنگین در انتخابات ارزیابی کردند؛ اما هرچه زمان سپری شد، برخوردهای بزرگوارانه جناب‌عالی و حامیانتان در انتخابات، لایه‌هایی از این گروه را که سال‌ها در کار طراحی توطئه، پرونده‌سازی و مجازات مخالفان فکری خود بوده‌اند به این فکر وا داشت که می‌توانند از این فرصت، نهایت بهره‌برداری را به عمل آورده و ادعای مضحک پیروزی در انتخابات را به شکلی دیگر جامه عمل بپوشانند.

جناب آقای روحانی! جناب‌عالی هوشمندتر از آن هستید که درنیابید این جماعت، چه چیزی و کجا را هدف گرفته‌اند. شما خوب می‌دانید که آن‌ها عقبه تئوریک و مبانی گفتمانی حضرت‌عالی را در انتخابات نشانه رفته‌اند تا با این حربه، دست شما را از ابزارهای موثر برای پیشبرد برنامه‌هایتان تهی کنند.
جناب آقای روحانی! به یاد دارید و به یاد داریم که یکی از برنامه‌های اصلی و محوری شما در انتخابات، احترام به حقوق شهروندی، ایجاد امنیت برای فعالان حوزه‌های فکر و اندیشه، آزادی
فقط می‌خواهیم هشدار دهیم که اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید گزینه مطلوب را بر این وزارتخانه‌ها بگمارید، مبادا به هر گزینه‌ای تن دهید!
فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی و در یک کلام، ایجاد فضای باز برای تنفس همه کسانی بود که می‌خواستند در چارچوب همین قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی نفس بکشند؛ اما در هشت سال گذشته مبتلا به تنگی‌نفس حاد و مزمن شده بودند.

جناب آقای روحانی! کیست که نداند مبانی نظری و تئوریک این برنامه‌های جناب‌عالی ریشه در گفتمان اصلاح‌طلبی دارد؟ حالا بگویند شما عضو هیچ جریان و تشکل اطلاح‌طلبی نبوده‌اید. خب، بگویند! این چه چیزی را عوض می‌کند؟ مهم این است که شما چنین برنامه‌ای دارید و خیلی‌ها به همین دلیل نام حسن روحانی را روی برگه‌های آرا حک کردند.

رییس‌جمهوری منتخب! شما بهتر از هر کسی می‌دانید کدام نهادها و وزارتخانه‌ها ابزار دست حضرت‌عالی برای تحقق این برنامه‌ها هستند. اجازه دهید نامشان را با هم مرور کنیم، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، وزارت ارشاد و وزارت علوم. بله، خوب می‌دانیم که برای تعیین وزرای این چهارگانه، چه مصائبی را تحمل می‌کنید. شایعات خوبی هم در این‌باره به گوش نمی‌رسد، اما می‌دانیم و می‌دانید که چشم‌پوشی از گزینه‌های اصلی برای این وزارتخانه‌ها چه پیامدهای ناخوشایندی دارد!

شاید لازم به یادآوری نباشد که بگوییم بخش قابل‌توجه حمایت‌هایی که متوجه حضرت‌عالی شد از بطن و متن افراد و گروه‌هایی بود که هر‌یک به نوعی زندگی و هویتشان با شرح وظایف این وزارتخانه‌ها پیوند خورده است. اشتباه نکنید! نمی‌خواهیم شما را همچون دن‌کیشوت به جنگ آسیاب‌های بادی بفرستیم. قرار هم نیست فراخوان دعوت به تندروی و فراموشی اعتدال بدهیم. فقط می‌خواهیم هشدار دهیم که اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید گزینه مطلوب را بر این وزارتخانه‌ها بگمارید، مبادا به هر گزینه‌ای تن دهید!

۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۲:۲۰
جناب نگارنده این جمله شما " مبادا به هر گزینه‌ای تن دهید! " خودش هم تهدید است و هم تعیین تکلیف !! (99203)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۰:۳۱
در چنین شرایطی، شاید به باور خیلی‌‌ها، سکوت بهترین کمک به رییس‌‌جمهوری منتخب باشد؛ اما کیست که نداند سکوت امروز، سبب‌ساز پشیمانی‌های بزرگ و فاجعه‌باری در آینده خواهد بود که بیش از هر کسی شخص آقای روحانی را فرسوده و متزلزل خواهد کرد. (99282)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۰:۴۹
این ناشی از کج فهمی شماست! مراجعه کنید به خدمات پس از فروش!!! (99284)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۳:۱۱
شما که عاقلی بگو اشکال این حرف چیه ؟ (99388)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۴:۳۱
روحانی یادت باشه
خاتمی ها باید باشه (99493)
ملیکا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۱:۳۳
این فقط یه هشدار و پیشنهاد به اقای روحانیست که گزینه ی غلطی رو انتخاب نکنند (99299)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۵:۱۰
پس چرا دیگران حق هشدار و پیشنهاد نداشته باشند ؟ آنهم نمایندگانی که از طرف مردم انتخاب شدند ، چطور این نویسنده حق هشدار داشته باشد اما بقیه نداشته باشند ؟ (99534)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۵:۵۱
اول بگو چرا افرادی مثه اعلمی نباید برا انتخابات مجلس تایید صلاحیت بشن؟؟؟ دوره ششم و هفتم نماینه اول تبریز با آرای خیره کننده بود!هر جای ایرانم کاندیدا بشه رای میاره.
اگه تونستی منطقی جواب بدی هرچی اصلاحاته و اصلاح طلبه رو بی خیال میشم می افتم دنبال کوثریو رسایی و گوجه پرتاب کن!!!!! (99590)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۲۰:۲۲
خب خودش باید ببینه چی کار کرده رد صلاحیت شده ، ضمن اینکه بسیاری از اصولگرایان هم رد صلاحیت شدند. (99861)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۸:۳۵
یکی به اقای روحانی بگه یه سری از کسایی که به ایشون رای دادن دارن به این نتیجه میرسن که یه کلاه گشاد سرشون رفته! امیدوارم اینطوری نباشه! (99759)
ابراهیم
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۱:۳۸
این حرف دل همه کسانی که به ایشون رای دادند مطمئن باش عزیز (99301)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۰۵
من به ایشون رای دادم ولی حرف دل من نیست. (99309)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۱۱
مردمی که به آقای روحانی رای دادند حق دارند برای ایشان تععین تکلیف کنند ایشان نماینده مردم هستند. (99318)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۵:۰۹
خب نمایندگان هم منتخب همین مردم هستند و حق اظهار نظر دارند ! (99532)
طبسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۲:۳۱
من از اوضاع کنونی زیاد رضایت ندارم و خیلی ناامید شدم از آقای روحانی وقتی لیست های احتمالی کابینه را بخصوص آخرین لیستی که سایت خود شما منتشر کرده دیدم واقعا شوکه شدم من فکر میکنم مردم این بار هم گول خوردند برنده اصلی همین افراطیون بودند که 8 سال حکومت کردند و اکنون هم حرف اول را میزنند (99207)
بچه آبادان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۱:۱۶
جبهه اصلاحات کل تلاش بی بدیل یک ساله جناب عارف رو به باد دادند چقدر ایشون گفتند اصلاح طلب واقعی بنده هستم نه کسی دیگر چقدر زحمت کشیدن و توهین شنیدن تا امید رو دوباره به اصلاح طلبان برگردوندند و دقیقا لحظه نتیجه گیری پشت ایشون خالی شد فقط به خاطر این توهم که اجازه نمیدن اسم عارف از صندوق ها بیرون بیاد!
آقای خاتمی و دسیارانشون باید جوابگو باشند (99294)
حامد
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۱۰
(وای خدا چرا اینجوری شد چرا اونجوری شد اصولگراها همه رای ها رو جمع کردن پس هاشمی و خاتمی دارن چیکار میکنن دوباره 8 ساله دیگه اصولگراها رئیس جمهور شدن بدبخت شدیم)همه اینا کامنتاتون قبل انتخابات بود بعد از پیروزی بازم به سید و هاشمی بزرگ اعتماد ندارین اعتماد کنین هاشمی و سید بی دلیل از کسی حمایت نمیکنن امکان نداره روحانی اینارو دور زده باشه (99315)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۱۲
آقای روحانی

باید سه وزراتخانه علوم، ارشاد، کشور را به اصلاح طلب ها بدهد. (99323)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۲:۴۳
امیدواریم جناب دکتر روحانی با درک درست از عقیده ی مردمی که به ایشان رای دهند، پیام این ارا را نیز بخوبی درک کرده و در اولین گام برای تشکیل دولت اینده ی خود، تدبیر و تعقل را بکار گیرند تا دوباره روحیه امید در کالبد حامیان ایشان در انتخابات دمیده شود... (99209)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۴:۰۰
شنیده شده آقای علی جنتی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده که از جهت هایی موجب نگرانی طرفداران , دلسوزان شده است.
در صورت صحت این اخبار بد نیست تجدید نظری نمایید.
چراکه اگر از ابتدا در برابر فشار ها کوتاه بیایید ... . (99224)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۳۱
از طرف خودتون حرف بزنید لطفا (99339)
امین
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۷:۱۶
شما نارحت نشو . چشم مهدی هم از طرف خودشون حرف میزنند. (99684)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۳:۱۴
علی جنتی از هواداران آیت الله هاشمی است وتفکراتش مثل پردبزرگوارش نیست. این که میگن علی آقا ازمانیس دروغی که متاسفانه دوستان احساسی ما باورکردن. (99396)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۷:۲۴
پدر چی؟ (99689)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۷:۳۵
اینکه تفکرات آقای علی جنتی مانند افراد کوتاه اندیش و منفعت طلب نیست ، خوب است اما قرار بر این بود در کابینه یازدهم شایسته سالاری باشد.
آقای علی جنتی چه از لحاظ تحصیلی و چه از لحاظ سابقه و تخصص مناسب تصدی وزارتخانه حساس فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این 8 سال با ضربات سنگینی را تحمل کرده است نیستند.
ایشان استاندار و سفیر بوده اند که مربوط به وزارت کشور و وزارت امور خارجه میشود.
مدت کمی هم معاون امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده اند که آن هم به گونه ای مرتبط با وزارت حارجه بوده است. (99703)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۸:۰۷
مگه ما میخوایم طرز تفکر وزیر ارشاد مثل هاشمی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوران هاشمی وضعیت فرهنگ و هنر اسفبار بود که حالا عده ای میگن جنتی شبیه هاشمیه! این که بدتره! (99730)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۲۱:۰۹
و جالب در همان وضعیت اسف‌بار ۳ سال خاتمی وزیر بود!
سنجیده بنویسید.. (99893)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۴:۱۳
آقای روحانی میلیونها نفر پشتیبان شما هستند بایستب با قدرت...بگو خب (99230)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۴:۲۷
سلام بر روحانی درود بر عارف و اقتصاد پویا و درامد بالا برای همه خانواده های ایرانی (99235)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۴:۴۳
یادمون نرفته که عقب ماشینایی که طرفدار روحانی بودن نوشته بود هاشمی خاتمی روحانی . پس دکتر خواهشا وزیرایی انتخاب کنید که در خط فکری این دو بزرگوار باشن نه کسایی مثل شریعتمداری و حسینیان و .... (99236)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۴:۴۹
اگر جناب روحانی به مطالبات رای دهندگانش پاسخ مثبت ندهد اولین کسی که متضرر خواهد خود ایشان است! (99238)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۴:۵۱
از این مقاله دلم گرفت چون فکر می کنم دوباره دارد دست های پنهان کلاه بر سر ما می گذارد!!!
خدایا دردمان را هر کجا بردیم سودی نداشت پس امیدمان را به تو می بندیم وفقط از تو یاری می جوییم. (99240)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۵:۴۰
روحانی باید گزینه های خودش رو معرفی کند نهایتش اینکه رای مجلس رو نمی یارن لاااقل این وسط یه چیزای مشخص میشه (99253)
ایوب
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۶:۰۷
شنیده‌ها حاکی از آن است که توصیه شده از آقایان مسجد جامعی، جعفر توفیقی، یونسی و سردار علایی استفاده نشود!!! (99256)
سین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۴:۳۵
مگر توصیه کننده فقط یک رای نداره ؟ پس ما برای چی رای دادیم ؟ (99497)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۹:۴۷
نه.توصيه كننده رايش برابر با همه ملته عزيزم.ملت كي هستن!توصيه كننده رو بچسب! (99833)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۷:۲۲
واقعا اگه عارف حضور نداشته باشه یه شخصی مثل جنتی بشه وزیر اونم از نوع فرهنگش , باید بگم متاسفم که رای دادم. (99260)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۷:۵۲
وزارت امور خارجه را جا انداختيد (99263)
shahab
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۸:۳۲
تو رو بخدا پای این تندروها به کابینه باز نشه دوباره.هرچند که خبرا همینو نشون میده.امیدوارم فقط شایعه باشن. (99269)
امیر
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۸:۵۸
فکر کنم تا این آقا بیاد روی کار دیگه چیزی که نمونده باشه هیچ ، بدهکار هم شده باشیم !!! (99271)
سید
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۰۹:۱۴
ان الله مع الصابرین تا روز تحلیف و معرفی وزرا (99272)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۰:۱۷
مردم همه راههای ممکن برای اصلاح وضعیت موجود را انجام میدهند .
نگاهی به آرا روستاها که کانون اصلی آرا اصولگرایان است این نکته را به خوبی نمایان ساخت حال اگر به درخواست اکثریت اهمیت ندهیم و باز بخواهیم حرف خود را بدون توجه به خواست عموم بزنیم نتیجه آن چیزی جز مصر و تونس نخواهد شد (99277)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۱۲
خدایش خودت فهمیدی چی گفتی؟ (99320)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۱۴
هیچی نشده دلم واسه شجاعت احمدی نژاد تنگ شد (99325)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۸:۲۴
خواهش می کنم شجاعت را با کله شقی و رفتار هیجانی یکی نکنید! (99746)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۲۴
اگر تفکیک آرا را میدیدی نظرت کلا عوض میشد. یه گشت که تو اینترنت بزنی و آرای مناطق مختلف رو مقایسه کنی مطمئنا به بهتر شدن تحلیلهات کمک میکنه. (99334)
آشنا
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۰:۱۷
اگردرکشورما یک مورد دقیقا اجرا شود و آن اینکه انتخابات در همه ادوار وسطوح چه انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، مجلس شورای اسلامی ، ریاست جمهوری و شورای شهروروستا آزاد وسالم برگزار و نتیجه انتخابات آنچه رای مردم است اعلام شود امیدی به آینده هست و الّا آش همان وکاسه همان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (99278)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۱۶
نکنه میخوای بگی بازم تقلب شده!!!! (99326)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۱۸
نمی گوییم به اردوگاه اصلاح طلبی تعلق ندارد.
می گوید به اردوگاه اصلاح طلبی تعلق ندارم. (99329)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۰:۲۲
جناب روحانی . مثالی میزنم شابد بتوان حرف دل همه را زد .زمانی نه چندان دور وقتی به روستایی میرفتیم .خیلی راحت در هر خانه کسی بود که گوسفندی برای خیر مقدم مهمان سر ببرد .امروز از هر ده خانه روستایی کمتر کسی پیدا میشود بتواند حتی یک مرغ سر ببرد .میدانید چرا ؟ انسان در حال تکامل است دیگر از خون ریختن بیزار ودلگیر میشوند .حال عده ای میخواهند با ایده های اشتباه گذشته ولجبازی همواره در یک مسیر بنبست امور بگذرانند .ساده بگویم تا درامد نفت هست میخورند. نسل بعد خود مشکلشان را حل کنند .جناب روحانی شما تقریبآ اخرین پل امید واخرین کلید از دسته کلید نسل امروز ایران زمین هستید .اگر با کلید شما این درب باز نشود .مطمئنآ راهی بجز چکش وکلنگ نمیماند .میداید یعنی ایجاد بستر برای رادیکالیسم .و خشونت .جامعی که تمام راه ها را بسته ببیند چه کار میتواند بکند مثل رود است خود مسیرش را اصلاح میکند اگر جلویش را ببندند هم قدرتش بیشتر میشود هم دنبال شکستن مانع میگردد .ما به شما به عنوان اخرین امید نگاه میکنیم .در پایان اصولآ اصلاحات برای همه و همه چیز لازم است .همین اقایان را تجسم کنیم اگر شش ماه موی سر خود را اصلاح نکنند .به امید زندگی راحت وسالم برای همه مردم کشورم (99279)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۰:۲۷
اگر اين دفعه هم مردم را گول زديد و اميد ما را نا اميد،مطمئن باشيد بدون مردم و پشتوانه مردم امكان مقابله به كوه مشكلات ايجاد شده را نخواهيد داشت و در يك كلام در ان صورت "اين ره كه ميرويد به تركستان است" (99280)
امين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۰:۳۵
رحماني فضلي وزير كشور؟؟؟؟؟ وزير كشور يعني سياست داخلي يك دولت...روحاني خواهش ميكنم كوتاه نيا، نهايتا راي اعتماد نميدن كه در اون صورت گذر اين نماينده ها به مردم ميافته ولي اگر خودت كوتاه بياي.... (99283)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۱:۱۰
جریان های اصولگرای تند رو دارن با سروصدا و تهمت های زیاد ، گذینه های خودشونو تحمیل میکنن... ولی اصلاح طلب ها نشستن کنار و فقط دارن نگاه میکنن... خب اینجوری معلومه عاقبتمون چی میشه... (99291)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۲۹
دلیل این کنار نشستن و نگاه کردن از خود کار مهمتره. باید دلیلش رو به مردم اعلام کنند. (99337)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۰۶
آقای روحانی، اگه اصلاح طلب نبودید:
1- وقتی قبل از انتخابات و به منظور .... شما رو اصلاح طلب می خواندند می گفتید من اصلاح طلب نیستم
2- به جای عارف، با جلیلی به اجماع می رسیدید

اگه به این زودی وا بدهید و خاتمی نباشد در صحنه و به جای اصلاح طلبان، اصولگراها در کنار کارگزاران در کابینه باشند، مطمئنم که ................. (99311)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۰۸
از بهار نیوز میخواهیم که به گوش آقای روحانی برساند که مردم از لیست های احتمالی ارایه شده رضایت ندارند (99313)
عشق ایران..............ااااااااااااا
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۱۰
بخدا قسم به روحانی فقط به این دلیل رای دادیم که دست تندروها از حکومت کم بشه....حالا روحانی هم بیاد و تندروهارو جا بده بخدا حقمو حلالش نمیکنم (99316)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۶:۲۰
خب شیرتو حلالش نکن ! (99622)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۱۲
آثای روحانی ! یادتون نره که ما زمانی به شما رای دادیم که از حضور دکتر عارف خبری نبود و زمانی که هاشمی و خاتمی از شما حمایت کردند (99322)
میلاد
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۲۲
دولت فراجناحی مسلما به معنای به دست آوردن دل اصولگرایان نیست. شما به خواسته های افرادی که بتون رای دادن توجه کنید... (99331)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۳:۰۳
اگر مردم میخواستند امثال اقای علی جنتی بر مسند وزارت بشینند که فرق شما با آقای جلیلی چی بود؟ (99373)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۳:۴۰
صبر تا روز تحليف (99422)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۵:۱۱
آقای روحانی به ولله قسم فقط به عشق گفتمان اصلاح طلبی و شعارهای اصلاح طلبانه به تو رأی دادم، اگه بخوای بزنی زیرش حقمو ازت میگیرم
بگو خب... (99536)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۵:۱۴
وقتی به عقبه اصول گرایی نگاه میکنم به زرث قاطع میتونم بگم احتمال داره امروزم تو آمپاز گیر کنیم...
حواستونو جمع کنید (99539)
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۶:۱۸
ضرس قاطع درسته !!! (99619)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۵:۲۰
روحانی زرنگ تر از آن است که پیام انتخاب مردم رو نگرفته باشه! (99547)
بي نام
۱۳۹۲/۰۵/۰۸ ۱۶:۰۶
عجله نكنيد
شايد قرار باشه روحاني تو عمل جواب تندرو ها رو با انتخاب هاي درست بده (99604)