به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۲۸۰۷
سرمربي جديد تيم فوتبال فولاد:

فرکي کارم را سخت کرده اما نمي‌ترسم

گروه ورزشي: سرمربي جديد تيم فوتبال فولاد خوزستان از حضور در اين تيم خوشحال است و مي گويد فرکي با عملکرد خوبش کار را براي من سخت کرده است.
فرکي کارم را سخت کرده اما نمي‌ترسم
دراگان اسکوچيچ اظهار کرد: خوشحالم از اين که به باشگاه فولاد خوزستان که باشگاهي مبارزه طلب است، آمده ام. حضورم در اين باشگاه با شخصيت خودم نيز مطابقت دارد. به گزارش ايسنا، وي درخصوص حضورش در فولاد گفت: فولاد تيم خوبي است و باتوجه به خصوصيات کاري من، اين تيم جايگاه خوبي براي ادامه کارم است. براي من خيلي مهم است که يک تيم، مبارزه طلب و جاه طلب باشد.

سرمربي فولاد درخصوص اين موضوع که به نظر روند مذاکرات تان با باشگاه فولاد بسيار سريع طي شد، عنوان کرد: شايد حق با شما باشد، چرا که مذاکرات ما با باشگاه بسيار سريع انجام شد و اين نشان دهنده اين است که دو طرف دنبال چه چيزي بودند. ما نقاط اشتراک زيادي داشتيم. من هم از اين که مذاکرات مان خيلي سريع انجام شد، بسيار خوشحال شدم و فکر مي کنم فولاد باشگاهي براي من است. وي در پاسخ به اين سوال که از اين که به فولاد آمده ايد، چه احساسي داريد؟ گفت: احساس بسيار خوبي دارم و اميدوارم با تلاش همکاران، بازيکنان و هواداران تيم خوبي را بسازيم.

اسکوچيچ همچنين درباره انتخاب کادر فني اش، عنوان کرد: باتوجه به اين که روز گذشته قراردادم را امضا کردم در آينده از طريق مديريت تيم، کادرفني را اعلام مي کنم. به هر حال آن چه براي من مهم است اينکه تيمم را به صورت صحيح تجزيه و تحليل کنم. وي در پاسخ به اين سوال که از کادرفني فعلي فولاد چه کساني را حفظ مي‌کنيد؟ گفت: تا چند روز آينده اين موضوع را هم خواهم گفت.

سرمربي فولادخوزستان در خصوص اين که آيا ليست بازيکنان مورد نظر و مازاد خود را به باشگاه ارايه داده است يا خير؟ خاطر نشان کرد: در حال حاضر خير. بايد روي اين موضوع و بازيکنان فعلي تجزيه و تحليل کنم. براي اين که ببينم بايد چند درصد از بازيکنان فعلي را هم حفظ کنم نياز به بررسي دارم.
وي در پاسخ به اين سوال که با چه رويکرد و هدفي به فولاد آمده است؟ گفت: من قبل از اين که دنبال چه نتايجي باشم، هدفم اين است که تيمي را درست کنيم که مورد توجه و پسند همه باشد. به هر حال فرکي کار خيلي سختي را براي من به جا گذاشته است ولي من ترسي را به خود راه نمي دهم و اميدوارم که موفق باشم.

اسکوچيچ درباره اين که آيا هدفش دفاع از عنوان قهرماني فولاد است؟ عنوان کرد: هميشه هدف من حفظ قهرماني يا بودن در رده هاي بالاي جدول است. وي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا باشگاه کسب جايگاه خاصي را از او خواسته است؟ گفت: خير، به اين صورت نيست ولي من براي خودم جايگاهي را تعيين کرده ام و هميشه به دنبال بهترين جايگاه هستم.

سرمربي جديد فولادخوزستان در مورد اين که فرکي هم نظر مساعدي نسبت به انتخاب او داشته است، خاطر نشان کرد: من از حسن نظر فرکي بسيار سپاسگزارم. من هميشه او را مي ستايم و اميدوارم مانند او موفق باشم. وي در پاسخ به اين سوال که به هواداران خوزستاني هم فکر کرده ايد؟ گفت: به هر حال هواداران خوزستاني که فوتبال فهم هستند، مفهوم خيلي خوبي براي آمدن من به اين جا هستند. اسکوچيچ در پايان درباره آغاز تمرينات تيم فولادخوزستان بيان کرد: تمرينات تيم احتمالا 28 يا 30 خردادماه آغاز خواهد شد.