به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۱۳۷۶۷
طنز

شنود برای حفاظت‌ازآقای‌مطهری بوده‌است!

شنود برای حفاظت‌ازآقای‌مطهری بوده‌است!
گروه سياسي: ایسنا در ستون طنز خود به قلم رضا ساکی نوشت: در دفتر کار علی مطهری دوربین کار گذاشته‌اند تا مراقب ایشان باشند و اگر سناتور مک‌کین را در دفتر کار ایشان دیدند، فوری به ایشان اطلاع بدهند که گول آمریکایی‌ها را نخورد.
آفتاب: آقای علی مطهری اعلام کردند که متوجه شده‌اند افرادی ناشناس در دفتر کارشان دستگاه شنود و دوربین فیلم‌برداری کار گذاشته‌اند و به دفعات به دفتر کار ایشان وارد شده‌اند!

عرض به خدمت شما عزیزان، کار گذاشتن دستگاه شنود و دوربین فیلم‌برداری فی‌النفسه کار بدی نیست! به هر حال شاید برخی خیلی آقای مطهری را دوست دارند و نمی‌خواهند ایشان گرفتار دام گروه‌های مسأله‌دار بشود و یا خدای ناکرده ناخواسته و از سرحواس‌پرسی مثلا با سناتور جان مک‌کین ملاقات کند! پس در دفتر کارش دوربین کار گذاشته‌اند تا مراقب ایشان باشند و اگر سناتور مک‌کین را در دفتر کار ایشان دیدند، فوری به ایشان اطلاع بدهند که گول آمریکایی‌ها را نخورد.

از روزی که آقای مطهری این خبر را اعلام کرد، خیلی‌ها فکر می‌کردند گروهی خاص برای این‌که بعدا بتوانند علیه آقای مطهری جریان راه بیاندازند، دست به این کار زده‌اند؛ در حالی‌که این عمل فقط و فقط برای حفاظت از آقای مطهری بوده است! اما حالا که قضیه لو رفته است، چه اتفاقی می‌افتد؟ دو راه پیش روی نصابان محترم است؛ یا بی‌خیال آقای مطهری می‌شوند یا دستگاه‌های شنود را در جایی دیگر مثلا ماشین ایشان کار می‌گذارند و به محافظت از ایشان ادامه می‌دهند. آقای مطهری هم باید یک گروهی را استخدام کند تا به طور روزانه هر جایی را که آقای مطهری می‌رود، بگردند تا مطمئن بشوند پاک است، حتا دفتر کارشان در مجلس.

البته برخی هم گفته‌اند این کار شاید کار موساد و سیا باشد! اما آقای مطهری گفته‌اند افرادی که دستگاه‌ها را نصب کرده‌اند، ۹ نفر بوده‌اند و یک بار هم در سال ۹۱ به دفتر حمله کرده‌اند؛ یعنی موساد و سیا این قدر جاسوس در کشور دارند که راست‌راست می‌گردند و دوربین نصب می‌کنند؟ بعد هم قبل از رفتن، با همان تجهیزات از خودشان فیلم می‌گیرند تا آقای مطهری ببیند و آن‌ها را بشمرد؟ چه بگویم؟!

من که چنان دچار توهم شده‌ام که موقع خوابیدن ۱۰ بار کانال کولر و روی دیوار اتاقم را بازرسی کرده‌ام، نکند کسی دوربینی چیزی کار گذاشته باشد. برادرم می‌گوید اگر کسی بخواهد این کار را بکند، پیدا کردنش به همین راحتی نیست. راستش دیگر در اتاقم راحت نیستم، با کت‌وشلوار کار می‌کنم تا اگر جایی تصویرم ضبط شد، بعدا هنگام پخش تصویر آبرویم نرود و رسوای عالم نشوم. شما هم بد نیست از این پس همه جا رسمی تردد کنید، این‌طوری بهتر است! باقی بقای‌تان!