به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۵۱۸۱

تشدید برخورد با بدپوششان در تهران+عکس

گروه جامعه: برخورد با بدپوششان در پایتخت طی روزهای گذشته تشدید شده است.
تشدید برخورد با بدپوششان در تهران+عکس
مشاهدات از سطح شهر تهران حاکیست حضور گشت‌های ارشاد در پایتخت طی روزهای گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و برخورد با بدپوششان تشدید شده است. حضور نیروهای پلیس پایتخت در این مدت در میادین و اطراف مراکز بزرگ خرید به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اخبار دریافتی در عین از حضور پررنگ ماموران گشت ارشاد در مناطق تفرجی و تفریحی پایتخت همچون فرحزاد، دربند، درکه، لواسان و حتی توچال و برخورد با بدپوششان حکایت دارد. عصر پنجشنبه نیز ماموران پلیس با حضور گسترده در برج میلاد که محل برگزاری یکی از کنسرت‌های پرمخاطب بود، ضمن جلوگیری از ورود افراد بدپوشش به کنسرت، با افراد متخلف برخورد کرده و تعدادی از افراد بدحجاب را نیز دستگیر کردند. به نظر می‌آید برخورد با بدپوششان توسط پلیس پایتخت طی روزهای گذشته تشدید شده است.



مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۱:۰۲
آخرش که چی؟
تو این 30 سال چه نتیجه ای گرفتید که حالا بگیرید؟ (118747)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۵۰
هدف، ایجاد نارضایتی در بین مردم است که باید در دولت یازدهم تشدید بشه. چیز دیگری نیست. (118795)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۸:۱۲
منم به روحانی رای دادم ولی از بدحجابی گله دارم (118994)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۱:۰۶
بخدا این راهش نیست اخه با دستگیر کردن چیزی دست میشه؟؟؟در حالی که در اموزه های دینی اومده اخرین راه حل و درمان داغ کردن است نهج البلاغه خطبه 168 (118751)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۳:۱۱
خوب دوست عزیز شما بگو باید بشینن و تماشا کنند (118807)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۳:۵۳
دوست عزیز!آنچه علی بزرگ در این خطبه میفرماید ،بابرداشت شما تفاوت دارد.او نمیگوید آخرین راه "داغ" است.میگویند:"من چندانکه توانم دست از کارزار بازمیدارم،واگر خودرا ناچاردیدم،روی به جنگ آرم."وبرای تاکید آنکه اگرناچار شدم؛جنگ خواهم کرد ،حافظ میفرماید:صلاح کارکجاومن خراب کجا ببین که فاصله از کجاست تا به کجا. (118825)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۰۷
یک توضیح کوچک:حضرت امیر به صراحت میفرمایند اعتقادی به داغ ندارند مگر ناچار شوند.ایشان میگویند نمیخواهندبا مردم جنگ کنند مگرزمانی که ناچار شوند.دوستانی که منفی داده اند یعنی با داغ موافقند؟!! (119097)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۴:۰۳
تنها راه تعدیل پوشش در خیابانها به رسمیت شناختن حریم خصوصی مردم است, اگه مردم در خانه ,باغ, مهمانی,پارتی,عروسی و... با دخالت نیروهای حکومتی مواج نشوند و آزاد باشند,اون موقع به حریم عمومی هم احترام میذارن, احترام و امنیت به حریم خصوصی از طرف حکومت= احترام به قوانین و حریم عمومی از طرف مردم. (118832)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۸:۳۴
سخن بسیار به جا و درستی فرمودید (119004)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۸:۴۱
دو روی و نفاق .... در این مسئله بسیار مشهود است
مثلا هر جا لازم بدانند خطوط قرمز را جابجا میکنند.
در پرس تی وی یک شکل و فرم را نشان میدهند و در شبکه سه یک شکل دیگر.
در کنفرانس های بین المللی برای نشان دادن وجه مملکت خطوط قرمزشان بسیار فراخ میگردند و در خیابان بسیار تنگ میشنود. کوچكترین احترامی به حریم خصوص افراد قایل نیستند و دانشجویی برای شرکت در جشن تولد دوستش به تعلیق از تخصیل محکوم میکنند و انتظار دارند وی در حریم عمومی آنهارا حفظ کند! در پایان باید گفت تا اختیار وجود نداشته باشد حجاب معنی نخواهد داشت و با بخشنامه قانون نمیتوان سرو وضع ملت را تغییر داد. (119011)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۱:۲۶
این آقایان و خانم ها واقعا درک این را ندارند که اینگونه برخوردها فقط مردم را جری تر میکند و از لج هم که شده برعکس دستورات عمل میکنند!؟ نمیتوانند این موضوع را درک کنند!؟ یا اینکه خودشان را زده اند به کوچه علی چپ! عزیزان مردم میخوان آزاد باشند و راحت لباس بپوشند و این یک مسئله شخصی است و ربطی به هیچکس ندارد.توی این گرما مردها که لباس نازک و سبک میپوشند بازهم از گرما گله دارند; دیگه وای به حال خانم ها. (118755)
هومن
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۰:۰۵
من خیلی مذهبی نیستم ولی انصافا ما داریم به کجا میریم؟مانتوهای جلو بازو ساپورتها با مانتوهای کوتاه و روسر هایی که فقط واسه مد و نوع بستنشون سر میکنن و خیلی چیزهای دیگه.خیلی وضعیت حجاب بهم ریخته. احتیاج به ی سرمایه گذاری عمیق و سنگینه برای بهبود این وضعیت از بچه ها باید شروع کرد تا نسل آینده تغییری ایجاد بشه وگرنه از این نسل که گذشت!در ضمن اصلا اعتقادی به این رفتارهای اجباری ندارم. (119050)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۰:۴۲
با اینکه بیش تر نظرات اینجارو قبول دارم ولی نظرت اقا هومن بجا و زیبا بود بله اجبار اصلا زیبا نیست ولی چه کنیم که به اجبار رو نیاریم؟؟
فک کنم جز با فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ دینی محقق نمیشه... (119058)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۳۶
تو همون بهتر که مذهبی نیستی (119114)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۱:۲۷
حتما این برخوردها باعث علاقه مندی به اسلام میشه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (118756)
نبات
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۱:۳۱
عکسا که باز نشد بهار؛ اما جا دیگه دیدمشون
بنده خداها بعضی هاشون بدحجاب که نیستن هیچ
خیلی هم پوشش خوبی دارن، . . . . (118757)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۱:۴۷
دوباره آب تو لونشون ریختند.

دوباره موازی کاریها شروع شد. (118763)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۱:۵۸
چن وقت پیش از ورود دختران(بدحجاب) به کنسرت سالار عقیلی هم جلوگیری کردند...
لا یرضی لعباده الکفر با اینکه خدا راضی به کفر نیست اما مشیت او بر تحقق اهداف دین به هر قیمتی نیستش ینی شماها از خدا بالاترید؟؟؟؟؟؟ (118769)
هوار ملا محمد
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۰۱
لا اکراه فی دین (118770)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۵:۳۷
یک تیکه از یک ایه را گرفتی می کوبی به سر کی؟کامل ایه رو بیان کن که جواب خودتو هم داده (118882)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۸:۵۴
ادامش میشه قد تبین الرشد من الغی یعنی راه راست از راه ناراست معلوم شده.خوب این چیو میرسونه؟این یعنی انسانها آزادند که راه را خودشان پیدا کنن.پس با این توضیح ادامه آیه لا اکراه فی دین تکمیل کننده قسمت اولشه.حالا جواب بده لطفا (119021)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۳۸
قد تبین الرشد من الغی.
خوب که چی؟
شما تشخیصش میدی؟
کسی نخواد بره سمت رشدی که امثال شما میگید کی رو باید ببینه؟ها؟؟ (119116)
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۰۲
آیا مشکل مملکت بدحجابی است ؟!!!چرا با گرانی وتورم وبیکاری بررخودنمیشه (118771)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۵:۳۸
مشکل مملکت علاوه بر گرانی و تورم و بیکاری فساد و بدپوششی هم هست. (118883)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۶:۰۵
ببین دوست من شما در هیچ کدام از ایه های قران نمی تونی حجاب اجباری حکومت و برداشت کنی اصلا جز وظایف جامعه اسلامی نیست وظیفه جامعه اسلامی مبارزه با ظلم.ستم.فساد.زورگویی و...است (118900)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۷:۴۸
فساد شامل بخش های مختلف از جمله اخلاقی و رفتاریست (118974)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۱:۵۸
اگه منظورتون فساد اخلاقیه ارتباط کمی با پوشش داره فساد اخلاقی مربوط به پایین بودن ظرفیت و بی فرهنگیه جامعه است که تا آزادی بیشتر نباشه معلوم نمیشه (119224)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۰۸
این کارها جز ایجاد کینه و دلخوری سودی نداره!
چرا یک عده سعی می کنن مردم رو به زور جوری در بیارن که خودشون می پسندن؟! (118773)
سبحان
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۰۹
آقای روحانی این رسمش نیست مگه قول ندادید گشت ارشاد برداشته بشه این که گشت ارشاد دو برابر شده ازتون انتظار داریم سریعا رسیدگی کنید (118775)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۶:۲۶
من کاری میکنم که دخترها و پسرها در امنیت داشته باشن!! روحانی، قبل از انتخابات. (118914)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۵۳
روحانی که نمیتونه در برابر دستور خدا و قانون کشور وایسه (119128)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۲:۰۰
دستور خدا زور کردنه حجابه ؟ میتونی ثابت کنی ؟ (119225)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۲۵
کلیدحل مشکل دردست آموزش وپرش است وبس . (118782)
amir
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۲۷
خودتون پشیمون میشید از این کاراتون (118784)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۳۶
خُب طبیعیه!
انتخابات برگزار شده و «حماسه سیاسی» هم خلق شده ، دیگه نیازی به مردم نیست تا چهار سال دیگه! (118787)
استوکولو
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۷:۵۹
منکه عشق کردم از حرفت هموطن (118985)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۳:۱۶
والا حقیقته مردم ایران کافیه دو هفته تلویزیون رو مخشون کار کنه ازین روبه اون رو بشم متاسفانه (119140)
مرتضی عب..
United States
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۴۷
روحانی پس چی شد؟این همه قول دادی پس چی شد؟روحانی من خودم شخصا به شما رای دادم،ولی کم کم میبینم خیلی دورتر از وعده هایتان حرکت میکنید...کاش دوباره برین وفیلم تبلیغاتتون رو بازنگری کنید... (118790)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۴۸
بابا جان اگر وقت و نيروي اضافي دارين ، جلوي اينهمه دزدي و كيف زني و زورگيري تو روز روشن رو بگيرين ، كه مردم بدبخت وقتي ميان بيرون يك كم احساس امنيت كنند، نه اينكه شما هم به يكي ديگه از دغدغه هاي اونها تبديل بشين ... (118792)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۴۹
اللهم شفا........همه دعاکنید شاید سر عقل بیان که این راهش نیست......... (118794)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۲:۵۶
فرمانده نیروی انتظامی "فرزاد حسنی" لازم شده (118800)
حمید
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۳:۰۲
اینم خطبه 168 نهج البلاغه، کجاش از داغ کردن حرف زده؟؟؟؟؟
خطبه اى از آن حضرت (ع ) هنگام رهسپار شدن اصحاب جمل به بصره :
خداوند پيامبرى فرستاد، راه نماينده ، با كتابى ناطق و آيينى برپا و پايدار. هلاك و تباه نشود، جز آنكه خود هدايت نپذيرد و به صلاح نيايد. بدعتها و كارهايى كه به سنّتها همانندند و از سنّتها نيستند، هلاكت و تباهى مردم را در پى دارند. مگر آنكه خدا بندگان خود را از تباهى نگه دارد.
حكومت خدايى ، نگهبان كارهاى شماست . پس به رغبت تمام از آن فرمان بريد، نه از بيم ملامت ديگران يا از روى اكراه . بايد كه چنين كنيد و گرنه ، به خدا سوگند، خدا دولت اسلام را از ميان شما به درخواهد برد. و ديگر هرگزش بازنگرداند تا كارها به دست ديگران افتد. اينان دست اتحاد به هم داده اند و به خلاف من برخاسته اند، زيرا از حكومت من ناخشنودند و من صبر مى كنم تا آنگاه كه بترسم كه صبر من اختلاف و افتراق شما را در پى داشته باشد.
اگر اين انديشه را كه در سر دارند، به پايان برند، نظام كار مسلمانان از هم گسيخته گردد. اينان طالبان دنيا هستند، زيرا بر كسى كه خداوند حكومت را بر عهده او نهاده است رشك مى برند و مى خواهند كارها را بر مسير جاهليت گذشته اندازند. شما را بر ما حقى است و آن عمل كردن است به كتاب خداى تعالى و سيرت رسول الله (صلى الله عليه و آله ) و قيام به اداى حق و برپاى داشتن سنت او. (118801)
نبات
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۰:۱۴
شما تو همون دوران ابتدایی موندین مثلاً مرد، این که خانوما چی بپوشن تا وقتی ناهنجاری نباشه به تو و امثال تو هیچ ربطی نداره (119169)
اگه مردی این کامنت رو چاپ کن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۳:۱۰
کارشون کاملا درست بوده خدا خیرشون بده هزاران منفی هم اگه به این کامنت بدین حکم خدا درمورد حجاب امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با فساد وتباهی در جامعه عوض نمی شه. دوستان می توانند ماجرای سوراخ کردن قایق توسط یکی از سرنشینان با ادعای اینکه من فقط جایی که نشسته ام رو سوراخ می کنم رو حفظ کنند در ضمن به دلیل عدم دخالت دیگران و ممانعت از کار آن قایق قرق شد و همه قایق نشینان جان باختند. (118805)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۰:۳۱
حکم خدا؟؟؟
بله دوست من خداوند تو قران کریم رعایت حجاب اسلامی برای تمامی مسلمانان لازم دانسته اما تو همون ایه که بهش استناد می کنی حرف از اجبار حجاب از حکومت زده نشده
شما فساد و نباید با به اصطلاح بدحجابی یکی بدونی
بعدشم امر به معروف مراحل داره شرایط داره شما نباید هر کاری و منکر بدونی؟؟ (119056)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۱:۲۲
ببین دوست عزیز!
حرف شما در صورتی درسته که مردم ایران واقعا پوشش ناهتجار یا غیراخلاقی داشته باشن. اما من چندین بار تصاویر مربوط به این ماجرا رو دیدم و واقعا متوجه نشدم که پوشش این خانم ها چه ایرادی داره. البته شاید هم ماموران نیروی انتظامی پوشش خودشون رو معیار قرار میدن و با اون پوشش دیگران رو می سنجن! (119076)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۱:۰۹
هدف حامیان گشت ارشاد اینه که حواسها به طرف جوانها بره تا 3000 میلیاردها بهتر به یغما بره همین (119203)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۴۰
چی میگید شماها؟پدر مردم رو در آوردید.یه مثل رو چسبیدن هی تکرار میکنن. (119119)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۳:۱۲
برو بابا همین حرف های متحجرانه و مزخرف ما رو به اینجا کشونده (119137)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۳:۱۴
اگه اولویت اول کشور ما کار و وضع معیشت مردم بود وضعمون این نبود این خانه از پایه ویران است (119138)
Urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۰:۵۱
من موندم تو جاهايي كه حجاب اجباري نيست و مردم مي تونن لخت تو خيابونا بگردن چرا به اندازه اينجا فحشا و فساد نيست. لابد ارتباطي هست بين حجاب اجباري و اين موضوع! اونايي كه چندتا كشور ديگه رو ديده باشن مي تونن حرفمو تاييد كنن (119193)
کسری
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۳:۲۰
کاملا مخالف (118810)
بی نام
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۳:۴۷
بی فایدست
خودشونو خسته میکنن
بابا چیکار دارید به این مردم بدبخت
الان تماممشکلات ما حل شده فقط مونده بد حجابی؟!!!!!!!!!!!!!
؟!!!! (118822)
صمصام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۳:۴۹
اگر چیزی برای همه جذابیت داشته باشد همه به سمت آن می روند در غیر اینصورت از آن گریزان میشوند اصل را باید شناخت با اجبار بدتر هم میشود. (118823)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۳:۵۲
. . . . . برای اینکه تقصیر ها رو از گردن آقای احمدی نژاد بر داره. داره این کارو میکنه.آقای احمدی نژاد برای 8 سال آینده برنامه چیده.اول برائت خود از اتهام هایی که در زمان دولت به او می زدند نمونه بارز اون گشت ارشاد. نیروی انتظامی با سفارش احمدی نژاد قبل از انتخابات این کار رو به بعد از تحلیف و انتخاب وزرا انداخت تا دولت روحانی رو خراب کنه.این کار خود جوش و خود سر بوده چون قبلا از تریبون نماز جمعه اول تذکر میدادند ولی وقتی موردی نبوده پس لازم نبوده در نماز جمعه مطرح بشه.پس مورد 100 درصد سیاسی است. (118824)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۴:۱۷
خداراشكر ديگه همه مشكلاتمون حل شد ديگه راحت شديم !!!!! (118837)
زیبا
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۴:۴۱
میخواهند تلافی انتخابات رو ... (118847)
یامین
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۴:۵۹
وضعیت حجاب را در زنان 35-40 سال پیش با دختران و زنان امروز مقایسه کنید ... کاملا مشخص خواهد شد که رفتار رادیکال واکنش رادیکال هم در پی خواهد داشت... حجاب اجباری راه به جایی نمی برد.. و مردم و جوانان و دختران ایران نشان داده اند که حرف بی منطق را نمیپذیرند (118861)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۵:۱۸
"بدپوشش" !؟
حود معیار پندار شدی بهار!؟ (118870)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۵:۲۱
روحانی سپاس !!!! (118874)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۵:۵۳
انتقام از مردم برای انتخاب روحانی !! (118891)
مجید
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۵:۵۳
این خانوما همونایی نیستن که روز انتخابات محترم بودن؟ و تو صف رای دادن میگفتن ما موهامون بیرونه اما کشورمون رو دوست داریم؟ اینه جواب لطف ملت؟ (118892)
عارف
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۶:۰۸
بالاخره باید از یه جائی شروع کنن دیوار این قضیه هم که از همه کوتاهتر وراحتتر میتونن جاش بندازند خدا کنه واقعا منظورشون برخورد با حجاب باشه نه ابزار جهت کارهای دو دوره پیش (118902)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۶:۱۹
اينم يك نوع ديگه ايجاد اشتغال هست ديگه... (118910)
استوکولو
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۸:۰۲
اشتغال یا اشغال؟؟؟؟؟؟؟/ (118987)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۶:۳۳
اينا همش بخاطر مخالفت با دولت روحانيه و انتقام از راى جوونا!!! (118918)
علیرضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۶:۴۳
اقای روحانی خسته نباشید
هم شما هم وزیر کشورتون (118928)
مجید
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۷:۳۴
نیتشون اینکه مردم مایوس بشن و تو انتخابات شرکت نکنن تا 4 میلیونی ها بتونن رای بیارن (118966)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۹:۰۸
همینه که هست کشور اسلامیه و اسلام گفته زن باید خودش رو بپوشونه. مگه نه؟ بزارین برین (119028)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۰:۵۴
چرا شما نمي رين عربستان؟ چند درصد از مردم مثل تو هستن؟ خدا رو شكر ديگه بيشتر مردم تحصيل كرده و باسوادن و امثال شما اقليتي ٥ درصدي هستند. بخدا برا شما هموخوبه از معنويات اونجا بهره مند ميشين (119196)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۲:۰۵
حاجی اگه این جوامع را دوست داری هم عربستان هست هم بعضی مناطق افغانستان و پاکستان برو همونجا که دوست داری زندگی کن چرا بقیه را آزار میدید ؟ (119227)
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۹:۲۲
هر روز نا امیدتر از دیروز جوان ایران
((برگرفته از تبلیغ صا ایران))
البته این دیگه تبلیغ نیست عین واقعیته (119035)
فرهاد
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۳:۴۰
حرفی که زدم از ته دلم بود خیلی ناامید شدم خیلی (119147)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۱۹:۵۸
فقط باید به اونایی گیر بدن که خیلی بد پوششن نه کسایی که یه خورده موشون بیرونه (119044)
وحید
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۴۱
ساپورت باید کلی جمع شود چه معنایی دارد؟؟؟
بعد این هم با جوراب شلواری میان اگه جلوگیری نشه! (119123)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۰:۳۸
معیار پوشش خوب هم که شما هستی؟ (119181)
za
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۱:۱۰
از وقتی روحانی رییس جمهور شده پارازیتها هم قوی تر شدن .من به روحانی و تدبیر و امید و اعتدال رای دادم؟ (119074)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۱۳
بد پوششی باعث انحراف جوانان و بالا رفتن آدم ربایی و تجاوز به عنف است. (119100)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۲:۱۶
والا ما تو سواحل کاراییب و هاوایی و دوبی و اسپانیا و برزیل و فرانسه و چین و روسیه و سوریه و لبنان و ترکیه و مصر و ...با اون شرایطه حجابشون ! نه گزارش آدم ربایی تو اخبار شنیدیم نه تجاوز به عنف ، نه این که اینجور جاها جای جوانان منحرفه و تازه خانواده ها با آسایش استفاده هم میکنند.
مشکل از جای دیگه است با این بهونه ها سعی نکنید به جای حل کردن اصولی این مشکلات ، مشکل را گردن مردم و شرایط و غرب و .... بندازید (119229)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۳۷
بفرمایید تحویل بگیرید : نتیجه حضور حماسی در انتخابات !

روحانی ! واقعا مچکریم ! (119115)
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۰:۴۸
بابا به سلایق مختلف مردم احترام بذارید. اگه مردم میخوان اینطوری باشن خب بذارید باشن. هر کسی رو تو گور خودش می خوابونن. (119190)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۰۱:۴۳
آقای روحانی قولت یادت رفته؟؟؟؟؟؟
آخه حجاب مجبورانه چه ارزشی داره؟
اگر عرضه دارید فرهنگ سازی کنید!
نه اینکه تو تلوزیون از هر یخچال و سماور و لبنیاتی تبلیغ می شه جز حجاب!! (119220)