به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۱۵۶۵۳

کشورهای خود فروخته ‌باید حذف شوند!

گروه سياسي: يك عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رهبری امام خمینی(ره) و مردم در کنار هم محاسبات غرب و استکبار را در هم تنید.
کشورهای خود فروخته ‌باید حذف شوند!
اسماعیل کوثری" در پانزدهمین محفل انس مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان یادبود عملیات قراویز، افزود: امام خمینی(ره) با تدابیر خاص خود و یقین به قدرت خدا سیاست دنیا را آنچنان دچار تغییر و تحول کرد که ابرقدرتها برای مهار تفکر امام مجبور به انجام اقدامات اساسی در قالب طرح‌ها و توطئه‌ها شدند.

وی همچنین درباره مسائل سوریه نیز گفت: مقاومت سوریه نشان می دهد که تصمیم و کلام امام خمینی(ره) اکنون نیز اثرگذار است. وی ادامه داد: در ماه های اول دولت سوریه نتوانست خوب عمل کند اما با راهنمایی‌های ایران رفتار خود با مردمش را تغییر داد و اکنون همان مردم تبدیل به نیروهای آموزش دیده برای دفاع از سوریه
شده‌اند.

کوثری اظهار کرد: استکبار غرب وقتی پیروزی سوریه را مشاهده کرد بحث شیمیایی و استفاده از سلاح غیرمتعارف در سوریه را پیش کشید تا جنگی روانی بر علیه سوریه پایه ریزی کند. وی در پایان تاکید کرد: اسرائیل و کشورهای خود فروخته عربی باید از منطقه حذف شوند، چراکه به فرموده امام قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ابرقدرت را به خاک می نشاند.
مرجع : ايسنا

قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۹:۵۳
من هم به عنوان يك ايراني مخالف سياست هاي دولت سوريه هستم !

منم بايد حذف بشم ؟!!! (122718)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۹:۵۸
به نظر می آید منظور آقای کوثری از راهنمایی‌های ایران و تبدیل مردم!!! به نیروهای آموزش دیده برای دفاع از سوریه همان ارتش دفاع ملی باشد که چند ماه قبل در سوریه توسط حکومت سوریه درست شد که نتیجه چندانی هم دربرنداشته

هرکسی که کمی از وضعیت جنگ و معادلات اون و هویت مخالفان و تخصص اونها کمی اطلاع داشته باشه می دونه که نباید چیزی به نام ارتش دفاع ملی ساخت چون نه تنها مفید نخواهد بود بلکه به علت حجم افراد و عدم تخصص خوب اونها کار رو خراب می کنند و نتیجه ای نداره و البته نداشته (122722)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۰:۰۹
به حرف آدمیزاد جماعت کشوری از بین نمیره شما اگه پیامبر بودی حتما به سرنوشت یونس (ع) دچار میشدی (122730)
سینا صفوی
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۰:۱۸
یک قدم به جلو...! (122733)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۰:۳۹
تا زمانی که شماو امثال شما کاسه داغتر از آش باشیدامثال سوری مفت خور در دنیا وجود داره (122742)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۰:۵۷
از وقتی احساس کردم می فهم، دیدم هر آنچه شما ها گفتیید عکس آن اتفاق افتاد
نمونه اش مصر و یمن و تونس و ...
در مورد سوریه هم خواهیم دید ! مسئله اینجاس که هزینه گنده گویی های شمارو ملت بدبخت ما میدن!
و سیعلمون الذین ظلموا ... (122757)
اریابرزن
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۱:۰۱
بابا بازم دم احمدی نژاد گرم.اون فقط خواهان حذف اسراییل بود.این بابا خواهان حذف نصف دنیاست. خدا عاقبتمان را بخیر کنه. (122759)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۱:۰۱
ايران با وجود اين افراد ، واقعا به دشمن خارجي نياز نداره. (122760)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۱:۰۵
|در مورد عراق هم گفت سلاح شیمیایی دارد اما وقتی بعد از اشغال دیدند عراق سلاح شیمیایی ندارد یک عذر خواهی ساده هم نکردند و فقط تونی بلر نخست وزیر وقت انگلیس گفت " عراق سلاح شیمیایی نداشت اما ما از حمله به عراق پشیمان نیستیم". (122763)
سلام بر خاتمی
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۰۱:۱۷
این بنده خدا یک نکته تاریخی را بیان کرد. منفی زدن های شما تاریخ را تحریف نمی کند،پس چشمانتان را ببندید و از روی بغض و کینه منفی بزنید. (122879)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۱:۳۴
........آخر یکی نیست از تون بپرسه شما چی از جون این مملکت و ملت میخواین که دایما عمر خود و آنهایی را که دورتان جمع میشوند به بطالت و به سایر اقشار ضررهای مادی و معنوی میرسانید .اینطور و به همین گزافه گوییها نمشود در ایران مطرح شد. (122776)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۲:۱۷
اما با راهنمایی‌های ایران رفتار خود با مردمش را تغییر داد و اکنون همان مردم تبدیل به نیروهای آموزش دیده برای دفاع از سوریه
شده‌اند.!!! وای خدا مردم از خنده (122799)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۳:۴۵
باز هم یکی اومده که اره از حذف یک کشور حرف میزنه.ما نتیجه این تهدید به خذف ها رو 8 ساله که داریم میبینیم.لطفا به فکر ملت باشید آقای کوثری (122842)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۰۰:۱۹
زرشک !!! (122862)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۰۰:۴۴
اول رسیدگی به مسایل کشور خودمون بعدا هم رسیدگی به مسایل کشور خودمون . وقتی ما این همه مشکلات در کشورمون داریم نباید اینها در مورد یک کشور دیگه اظهار نظر کنند و اولویت باید وطن عزیزمان ایران باشد (122869)