به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۱۶۰۳۹

افراطيون بازگشايي خانه سينما را باور ندارند!

گروه هنري: سايت سینمانگار، نوشت: درحالی که در این روزها تیم جدید مدیریت سینما و وزارت ارشاد دولت یازدهم تمام سعی و همت خود را بر آشتی دادن سینماگران و حل اختلاف ها قرار داده اند، همچنان برخی از رسانه ها و از جمله خبرگزاری فارس، با تمامی توان خود به فتنه انگیزی و اختلاف افکنی بین اهالی سینما مشغولند.
افراطيون بازگشايي خانه سينما را باور ندارند!
این خبرگزاری تندروی اصول گرا که طی سال های گذشته و خصوصا در زمان دولت دهم، مدیریت چواد شمقدری و ماجرای بستن خانه سینما، شدیدترین حملات را به اهالی سینما داشت، همچنان بر شیوه رفتاری غلط خود تاکید داشته و با سرعت و قدرت بیشتری به تاخت و تاز به سینماگران و مسئولان قانونی خانه سینما ادامه می دهد. در طی روزهای گذشته و روی کار آمدن حجت‌الله ایوبی به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی، و در حالی که وی تمام تلاش خود را برای تعامل سازنده با همه اهالی سینما و رفع مشکلات و اختلاف ها گمارده است، خبرگزاری فارس با انتشار مطالبی، درپی تخریب و زیر سوال بردن اقدامات مسئولان فرهنگی دولت تدبیر و امید است.

به گزارش سینمانگار، پس از اینکه روز گذشته خانه سینما مجددا بازگشایی شد و اهالی سینما استقبال شایانی از این اقدام رئیس سازمان سینمایی به عمل آوردند، تمامی رسانه های سینمایی و خبرگزاری ها به انعکاس گسترده این رویداد پرداخته و با دید مثیت به آن نگاه کردند. در این میان خبرگزاری فارس تیتر اول خود را به مصاحبه با حبیب‌الله کاسه‌ساز، از سینماگران طیف وابسته به دولت دهم(که فارس وی را رئیس قانونی هیات مدیره خانه سینما نامیده) اختصاص داده، و در آن وی به تندی از اقدامات اخیر ایوبی انتقاد کرده است.

همچنین در مطلبی دیگر، در واکنش به این گفته دیروز رئیس سازمان سینمایی که "خانه سینما منحل نشده بود بلکه در دولت قبل وزارت ارشاد آن را تعطیل کرده بود. وقتی نهادی ثبت می‌شود، دیگر یک شخصیت حقوقی است که وزارت ارشاد به هیچ وجه نمی‌تواند آن را منحل کند"، خبرگزاری فارس رأی هیأت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت ارشاد دولت دهم در "تعطیلی‌ دائم" خانه سینما را بازنشر کرده است.

۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۵:۵۳
چواد شمقدری!!! دمتون گرم کلی خندیدم! (127714)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۳۵
تا گور شود هر آنکس که نتواند دید (127764)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۷:۱۴
مجید جان دلبندم کور نه گور!!!؟؟ (127802)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۱:۲۳
این آقای کاسه لیس کی هست؟ (127977)