به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۱۶۵۸۰۱
رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا

صعود بارسا و دورتموند؛ لیورپول در آستانه حذف

گروه ورزشي: بارسا و دورتموند با کسب نتایج لازم صعودشان به مرحله بعد قطعی شد و لیورپول با شکست مقابل سن‌ژرمن صعودش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
صعود بارسا و دورتموند؛ لیورپول در آستانه حذف
هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری پاری‌سن‌ژرمن مقابل لیورپول، پیروزی تاتنهام مقابل اینتر و سرگروهی بارسلونا در شب تساوی تیم کاوه رضایی پایان یافت.
در گروه سوم، پاری‌سن‌ژرمن در خانه خودش 2 بریک لیورپول را برد و ضمن افزایش امیدهایش برای صعود، رقیب را در خطر حذف قرار داد. برنات در دقیقه 13 و نیمار 37 برای میزبان و میلنر در دقیقه 44 (از روی نقطه پنالتی) برای لیورپول گل زدند.
در دیگر بازی این گروه، ناپولی در خانه 3 بریک ستاره‌سرخ را برد.همشیک در دقیقه 11، مرتنس در دقایق 33 و 52 برای ناپولی و فاردو بن در دقیقه 57 برای تیم صربستانی گل زدند. در جدول، ناپولی 9 امتیازی بالاتر از پاری‌سن‌ژرمن 8،لیورپول 6 و ستاره سرخ 4 امتیازی اول است.
در گروه اول، کلوب بروژ در حالی که کاوه رضایی را روی نیمکت داشت در خانه دورتموند به تساوی بدون گل رسید و با این نتیجه در جدول، پس از اتلتیکوی 12، دورتموند 10 امتیازی هم به دور بعد رسید و بروژ 5 امتیازی راهی لیگ اروپا شد.
در گروه دوم، تاتنهام با تنها گل اریکسن در دقیقه 80 در خانه خودش یک بر صفر اینتر را برد و ضمن افزایش امیدش به صعود مانع راهیابی زودهنگام اینتر به دور بعد شد. بارسلونا هم که هفته پیش صعودش را قطعی کرده بود به راحتی 2 بر یک در خانه آیندهون به برتری رسید و سرگروه شد. مسی در دقیقه 61 و پیکه در دقیقه 70 برای بارسا و دی‌یانگ در دقیقه 83 برای آیندهوون گل زدند. در جدول پس از بارسلونای 13 امتیازی، تاتنهام و اینتر 7 امتیازی برای صعود تلاش می‌کنند و آیندهوون یک امتیازی هم حذف شده است.
در گروه چهارم هم پورتو 3 بریک در خانه‌اش شالکه را برد. میلیتائو در دقیقه 52، کورونا در دقیقه 55 و ماره‌گا در دقیقه 4+90 برای پورتو و بن‌طالب در دقیقه 88 از روی نقطه پنالتی برای شالکه گل زدند. در جدول اول شدن پورتوی 13 امتیازی قطعی شده و شالکه 8 امتیازی هم صعودش را جشن گرفته است.