به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۱۷۰۹۷۷

رضایت مردم آمریکا از عملکرد اقتصادی ترامپ

گروه بين‌الملل: نظرسنجی صورت گرفته توسط هیل و هری ایکس نشان داد شرکت کنندگان در این نظرسنجی “اقتصاد” را به عنوان اصلی‌ترین حوزه‌ای که در آن دونالد ترامپ بهتر از سطح انتظارات عمل کرده است، مطرح می‌کنند.
رضایت مردم آمریکا از عملکرد اقتصادی ترامپ
به‌ گزارش ‌ایسنا، این نظرسنجی که روز دوشنبه منتشر شد نشان داد که ۳۶ درصد از کل شرکت کنندگان معتقدند عملکرد ترامپ در حوزه “اقتصاد” بهتر از سطح انتظارات بوده است. اکثر طرفداران ترامپ نیز اعلام کرده‌اند که بهترین عملکرد ترامپ در نحوه رسیدگی‌اش به اقتصاد بوده به طوری که ۶۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقد هستند که ترامپ بهتر از سطح انتظارات به مساله اقتصاد رسیدگی کرده است.

رئیس جمهور آمریکا بارها به خاطر رشد اقتصادی در دوران ریاست جمهوری‌اش به خود بالیده و به کاهش نرخ بیکاری اشاره کرده است. وزارت کار آمریکا اوایل ماه جاری میلادی گزارش داد که اقتصاد نزدیک به ۳۱۲ هزار شغل در ماه دسامبر اضافه کرده در حالی که نرخ بیکاری از ۳.۷ درصد به ۳.۹ درصد افزایش یافته است. این نظرسنجی نشان داد ۲۴ درصد از شرکت کنندگان از نحوه رسیدگی ترامپ به مساله امنیت ملی، ۲۲ درصد از انتصاب‌های قضائی و ۲۱ درصد از سیاست خارجی رضایت داشتند. ‌

۲۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که نحوه عملکرد ترامپ در اولویت‌های سیاسی از جمله کاهش مالیات و امنیت مرزی بهتر از سطح انتظارات بوده در حالی که ۲۰ درصد اعلام کرده‌اند که عملکرد ترامپ در اداره دولت بهتر از سطح انتظارات بوده است. این‌ در حالی است که در جریان این نظرسنجی ترامپ پایین‌ترین آمار را در زمینه لحن و پیام‌هایش دریافت کرده است به طوری که تنها ۱۲ درصد از شرکت کنندگان اعلام کرده‌اند که عملکرد ترامپ در این زمینه بهتر از سطح انتظارات بوده است. در این نظرسنجی صورت گرفته توسط پایگاه هیل و هری ایکس هزار تن شرکت داشتند و این نظرسنجی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ ژانویه سال جاری میلادی (پنجم و ششم بهمن) انجام شد. درصد خطای این نظرسنجی نیز ۳.۱ درصد برآورد شده است.
برچسب ها: دونالد ترامپ