به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۱۹۵۱۱

دستگیری جیب‌برهای واگن زنان در مترو

گروه جامعه: وی با اعلام خبر اجرایی‌شدن طرح‌های نامحسوس در کلیه ایستگاه‌های انتظامی مترو، گفت: ماموران با گشت‌زنی و انجام چهره‌زنی، دو زن به نام‌های «آزیتا» و «زهرا» را دستگیر کردند.
دستگیری جیب‌برهای واگن زنان در مترو
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو زن میانسالی خبر داد که با استفاده از شلوغی مترو از مسافران زن در هنگام پیاده و سوارشدن سرقت می‌کرد. سرهنگ محسن خانچرلی  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت جیب‌بری از مسافران مترو به خصوص بانوان، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. وی با اعلام خبر اجرایی‌شدن طرح‌های نامحسوس در کلیه ایستگاه‌های انتظامی مترو، گفت: ماموران با گشت‌زنی و انجام چهره‌زنی، دو زن به نام‌های «آزیتا» و «زهرا» را دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه آزیتا متولد 57 و زهرا متولد سال 48 بود گفت: از زنان دستگیرشده یک عدد گوشی مدل بالا و مبلغ یک میلیون و 80 هزار تومان وجه نقد کشف شد. خانچرلی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند، گفت: این افراد به چندین فقره سرقت و جیب‌بری اقرار و اظهار داشتند که از شلوغی مترو استفاده کرده و زمان سوار و خارج‌شدن از واگن، در اقدامی بسیار حرفه‌ای خود را به طعمه‌ها نزدیک و در یک چشم به هم‌زدن کیف و اشیای قیمتی مالباختگان را به سرقت بردند. وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده مالک گوشی شناسایی شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفتند تا تحقیقات برای کشف دیگر جرایم متهمان و شناسایی سایر مالباختگان ادامه یابد.
مرجع : ايسنا