به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۲
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۹۵۷۶
اعلام توافق آمریکا با ایران پیش از کریسمس

باراک اوباما عاشق روحانی شده​است!

گروه سياسي:​ پایگاه نظامی امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد، ارتش این رژیم اعتقاد دارد، توافق نهایی بین ایران و آمریکا نزدیک است و بنابراین شروع به آماده کردن مقدمات حمله به تأسیسات هسته‌ای کشورمان کرده است.
باراک اوباما عاشق روحانی شده​است!
دبکا،در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بخش‌های اصلی توافقنامه نهایی آماده است و به همین ترتیب باراک اوباما قصد دارد، قبل از کریسمس اعلام کند که آمریکا به توافقی نسبی با ایران دست یافته است و مذاکرات ادامه دارد. دبکا یکی از آخرین مراحل فرایند توافق بین ایران و آمریکا را مذاکرات محرمانه مقامات ایرانی و خزانه‌ داری آمریکا درباره تحریم‌ها و کوتاه کردن دست کنگره از افزایش تحریم‌ها دانست وافزود: بدین ترتیب اوباما می تواند، برنامه توافق با دولت روحانی را به پیش برد. این پایگاه اینترنتی صهیونیستی دبکا مدعی شد، فرماندهی عالی نظامی رژیم صهیونیستی بر این اعتقاد است که توافق هسته‌ ای نهایی بین ایران و آمریکا نزدیک است و بنابراین آمادگی‌های قبلی را برای حمله نظامی یکجانبه علیه برنامه هسته‌ای ایران در سال 2014 طرح می‌ریزند.

دبکا که حوزه فعالیت خود را مسائل امنیتی نظامی می‌داند افزود، ارتش رژیم صهیونیستی به همین علت درخواست 1 میلیارد دلار بودجه اضافی کرده است. در این گزارش اعلام شده است که سخنان روز دوشنبه جان کری مبنی بر این که "برخی می‌گویند، فرصت دادن به دیپلماسی کار نادرستی است. ما به این تاکتیک‌های ترس و نیروهایی که پیشنهادهای دیگری دارند، تسلیم نخواهیم شد" اشاره مستقیم به سخنان نتانیاهو است.

اوباما عاشق روحانی شده است!
سایت صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نوشت: تهدید این است که اکنون رئیس جمهور اوباما عاشق شده است و او به هیچ وجه از گزینه نظامی علیه ایران حمایت نمی کند. یدیعوت آحارنوت افزود: اوباما هیچ قصدی برای حمله به ایران ندارد و اسرائیل هم بدون حمایت آمریکا حمله ای را ترتیب نخواهد داد. بسیاری از کشور های عربی نیز از این روند جدید راضی نبوده و به رویکرد جدید ایران اصلا اطمینانی ندارند. تهران نیز با رویکرد و موضع بسیار خوبی وارد مذاکرات ژنو شده است اما تحلیل گران بر این باورند که این امر نیز به خاطر تحریم ها علیه ایران بوده و ایران مصمم است تا از این تحریم ها بکاهد. اسرائیل نیز بر این باور است که ایران توانایی ساخت سلاح اتمی را دارد و کشور های عربی نیز به شدت نگران ایجاد جنگی در منطقه هستند و همه آنها خواهان فشار به ایران در جلسات مذاکرات ژنو هستند.

یدیعوت آحارنوت در آخر نوشت: تنها راه حل باقی مانده ادامه یافتن فشار ها و تحریم ها علیه ایران است و باید انزوای ایران ادامه یابد زیرا این راه حل موثر واقع شده است، اما مشکل، اوباما و مردم کشورش هستند که مجذوب ایران شده اند و باید به آنها گفته شود که مراقب باشند تا فریب ایران را نخورند.
مرجع : شبکه خبر

بي نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۰:۲۷
اميدوارم كه هيچ كجاي دنيا جنگي نباشد.
دل به دل راه داره (159575)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۰:۴۸
دکتر روحانی من هم عاشقتم.
(((((((((((((((((((((((((((((((:
3> 3> 3> 3> 3> (159587)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۳۲
خیلی جالبه که مخالفان مذاکرات را در کنار هم ببینیم: دولتهای عرب(یعنی همانها که ما سنگشان را به سینه می زدیم و ادعای حاکمیت بر خلیج فارس را دارند)، اسرائیل، کنگره ی آمریکا (بنیادگراهای آمریکایی)، بنیادگراها و افراطیون ایران(همون کاسبان تحریم)! همه ی اینها کسانی هستند که از بدبختی مردم ایران سود می برند. (160139)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۰:۵۳
از اينكه. إسرائيل همچين جراتي ندارد شكي نيست ولي مهم اينكه مردم تا أبد نخواهند توانست در فقر و بيچارگي زندگي كنند وبايد هم درحوضه اقتصاد و سياست خارجي و هم در حوضه ازاديهاي اجتماعي گشايشي صورت بگيرد در غير اين صورت مردم اميد خود را از دست داده و نااميدي مردم خيلي خطرناكه حسن!!!!!! (159591)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۰:۵۴
کشورهای منطقه نگران جنگی در منطقه هستند؟؟!! مگه الان اینهمه جنگ در منطقه نیست؟!! تاریخ نشون داده ایرانی ها کمتر پیش میاد شروع کننده جنگ باشند و ذاتا مردمانی صلح جو هستند. ولی وقتی پای دفاع پیش بیاد جانفشانی ها میکنند. (159592)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۰:۵۹
مقاله ی خنده داری بود:)ممنون (159595)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۱:۰۰
انساهای صلح طلب در هر جای جهان میتوانند آخرین بازماندهای افراط و تفریط را از یادها پاک کنند. به شرط اینکه مردم دنیا هم با آنها همراه باشند. (159596)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۱:۰۷
تا چشم هرچی صهیونیست از کاسه در اد رییس جمهور ما اقای روحانی عزیز خدایی وکسی را که خدا عزیز کند کسی نمی تواند او را زمین بزند به امید صلح جهانی ان شاالله خداوند پشتیبان همه مردم ایران باشد ودشمنانش را به خاک مذلت وخواری بیندازد (159600)
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۱:۱۹
ا ئیل با آمریکا هیچی نیست چه برسه بدون آمریکا. (159605)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۱:۴۹
اوباما فقط به فکر تأمین امنیت اسرائیل است و هیچ علاقه ای به ایران و ایرانی ندارد اما با این حال به نظر می رسد حکومت ایران خودش را برای عقب نشینی از برنامه اتمی خودش،دارد آماده می کند و سخنان دیروز وزیر امورخارجه ایران مبنی بر اینکه غنی سازی 20% هنوز متوقف نشده،نشان از این دارد که امکان توقف غنی سازی 20% وجود دارد و شاید هم اکنون هم متوقف شده باشد. (159614)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۷:۱۲
آقا امین مثل اینکه از توافق احتمالی زیاد راضی نیستی تو اگه خیلی دلت برا جنگ تنگه چرا نمی ری تو سوریه بسود همون سلفی های قاتل که قلب سرباز کشته شده رو میخورن و مرتب سنگشونو به سینه می زنی بجنگی، اگه میخوای با آمریکا و اسراییل هم بجنگی برو افغانستان و یا غزه، به خدا اکثریت مطلق مردم ایران میخوان مشکل هسته ای به هر قیمتی حل بشه چون جلوی ضرر رو هر وقت بگیری سود است، آقای محترم کشور ایران در هشت سال زمان احمدی نژاد چندین گل به خودی تو سط این آقا خورده و الان ما باید قبول کنیم که تاوان آن اشتباهات را بدهیم و حتی بعضی از امتیازات را بدهیم، یعنی درست مثل کسی که به اشتباه به ماشین کسی بزند باید تاوان ماشین طرف را بدهد (159797)
شکرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۲:۱۹
نور افشانی و لیزر بازی کنید
سرشار از شادی باشید
شجاع و تیزدل باشید

کشورهای عربی و اسرائیل بدجور دارن میسوزن
بواقع که دشمن ایران و مردمانشان همین ها هستند (159629)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۲:۳۴
از این طرف افراطیون گزک دست غربیها میدن ، از اون طرف هم اسراییل پاشو گذاشته رو خرخره اوباما ! خدا خودش فرجی حاصل کنه . (159638)
ایهام ساز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۲:۴۱
ایران و امریکا اگر با صداقت باشند هیچ ضربه ای نمی خورند
در این صورت اسرائیل و اعراب ضد ایران باید بخورن (159642)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۲:۵۴
1- اولا جناب دکتر روحانی مشخصا انسان مهربان و دلچسبی می باشد.
2- این اسرائیلی ها مخ ندارن که اگه داشتن او نتانیاهو رو به عنوان نخست وزیر قبول نمیکردن (159647)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۶:۲۳
باراک اوباما خطاب به روحانی:
دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم/باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی (159764)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۱۹
جناب آقای روحانی من یک مادر هستم و عاشق فرزندانم خواهش میکنم اوضاع اقتصادی را سامان دهید تا من شرمنده ی درخواست های کوچک فرزندم نشوم مچکرم (160002)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۱:۲۴
عجب عاشق و معشوقی!!!!!!!!! (160079)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۱۶
اوخییییییییییییییییییییییییییی فیلم هندی شد که
اگر با منش نبود میلی چرا تحریم مرا اوباما کرد ویلی (160233)