به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۱۹۳۹۳

الله‌کرم:روحانی​با رای​لرزان سرکارآمده​است!

گروه سياسي:​ رییس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله گفت: دیپلماسی هسته‌ای نیازمند پشتوانه است و حتی اگر دست دولت هم خالی است، نباید گفت که خالی مانده است. من این نکته را به آقای عراقچی نیز گوشزد کردم که در مذاکرات بعدی دست شما خالی است؛ چراکه رییس‌جمهور در دانشگاه تهران از خالی بودن خزانه صحبت کرد و دست شما را خالی گذاشت.
الله‌کرم:روحانی​با رای​لرزان سرکارآمده​است!
 حسین الله‌کرم در کرسی آزاد اندیشی دانشگاه اصفهان با موضوع "آمریکا؛ تقابل یا تعامل" اظهار کرد: متأسفانه یک نوع تعجیل در مذاکرات اخیر صورت گرفته است و هنوز هم در حال انجام است و من به عنوان یک فعال سیاسی معتقدم که این نوع حرکت دولت، عجولانه است. وی با بیان اینکه "ما طبق فرمایشات رهبر انقلاب به دولت اعتماد داریم"، افزود: دولت آقای روحانی باید به این نکته توجه داشته باشد که با رای لرزانی بر سر کار آمده است و نباید رای دیگران را نیز در نظر نگیرد. ما به دولت اعتماد داریم اما به آمریکا اعتماد نداریم. آمریکا دشمن ایران است و امروز کار جریان انتقادی که من نیز خود را جزئی از آن می‌دانم، این است که بر بی‌اعتمادی‌ها تاکید کند و آنها را به دولت نشان دهد. الله‌کرم ادامه داد: بحث دیپلماسی تلفنی به هیچ عنوان جواب نمی‌دهد و زمانی که این کار صورت می‌گیرد باز هم می‌بینیم که آمریکا دوباره گزینه نظامی را بر روی میز دارد و می‌گوید اگر دولت ایران امروز اینگونه جلو آمده، به دلیل فشارهای تحریم‌هاست.

وی با بیان اینکه "هم طرفداران دولت و یک جریان خاص و هم گروه مقابل آنها مذاکرات هسته‌ای را پذیرفته‌اند"، گفت: اگر پس از بازگشت آقای روحانی از نیویورک توجه شود، می‌بینیم دو دسته به استقبال ایشان رفتند؛ یک عده طرفدار و یک عده منتقد. البته کفش‌پرتاب‌کن‌ها یا توهین‌کنندگان که در گروه ما قرار داشتند، یا از نیروهای نفوذی مقابل بودند یا جریان خودسر وارد شده بود. رییس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله اضافه کرد: دولت و مردم باید جریانات اخیر را رصد کنند. گروه پژاک در غرب کشور حضور دارد و در چند روز گذشته نیز حادثه سراوان پیش آمد. آمریکا هنوز فعالیت‌هایی انجام می‌دهد که سر سوزنی نمی‌توان به آنها اعتماد کرد، پس اگر می‌گوییم باید کشور را با تعامل و بر روی یک حرکت معتدل جلو ببریم، باید اینگونه باشد. ما در برخی مواقع حمایت‌های بیش از حد یک نفر یا یک جریان خاص را در مذاکرات می‌بینیم. آقای روحانی! اعتدال باید مدنظر دولت شما باشد.

الله‌کرم در پاسخ به پرسشی، به بررسی تاریخ ایران از دوران کوروش کبیر تا انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: متأسفانه تاریخ ایران و کوروش را اینگونه برای ما ساخته‌اند. یهودیان این تاریخ را ایجاد کرده‌اند. این را تمام مطالعات تاریخ‌دانان ما اثبات می‌کند. وی در برابر این پرسش که "آیا به نظر شما نباید بررسی کرد و دید چرا یک عده از رابطه با آمریکا بدشان می‌آید و آیا آنها منافع خود را در خطر نمی‌بینند؟"، پاسخ داد: آقای زیباکلام متأسفانه مطلبی را مطرح و جامعه دانشجویی آن را نیمه‌کاره برداشت کرده است. ایشان در مقاله خود در رابطه با آمریکا دو دسته را مطرح کردند، یک عده را کاسب جلوگیری از رابطه دانستند و یک عده را صادقانه در جلوی این رابطه دانستند. رییس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله تاکید کرد: تغییری که در دولت روحانی مطرح شد و مردم به آن رای دادند، نباید علیه مردم و کشور ایران باشد. ایشان می‌توانند تغییر را در سطح دولت خود انجام دهند. هنوز نمایندگان مجلس و مجلس خبرگان نیز همسو و هم‌نظر با ایشان و تغییراتشان نیستند.

الله‌کرم در بخش دیگری از صحبتهایش با بیان اینکه "جریان اصلاحات برای مجلس آتی و مجلس خبرگان آینده در حال برنامه‌ریزی قوی است و برنامه‌های خود را کم کم پیاده خواهد کرد"، گفت: جریان‌های ارزشی، بی‌اعتمادی‌ها را به دولت گزارش می‌دهند. از سال 1944 میلادی یعنی به مدت 50 سال ایران و آمریکا سفیر یا کاردار رد و بدل کردند و اگر بررسی کنیم، ایران بزرگترین آسیب‌ها را از همین آمریکا خورده است. اشغال ایران توسط آمریکا در سال 1952 میلادی، کودتای 28 مرداد سال 32 که 60 سال بعد یعنی همین چند مدت پیش مدارک آن توسط دولت آمریکا رو شد از این دست است. پس دولت روحانی نباید چشمش را روی چنین اتفاقاتی ببندد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های آمریکا قبل از انقلاب کاملاً روشن است و بعد از انقلاب نیز تصرف لانه جاسوسی فعالیت‌های آمریکا علیه مردم را به دو دسته قبل از تصرف لانه جاسوسی و بعد از تصرف لانه جاسوسی تقسیم می‌کند. امروز برای تمام دنیا مشخص شده است که سفارتخانه‌ها لانه‌های جاسوسی هستند و نمونه آخری که بسیار هم مورد توجه است شنود مکالمات مقام ارشد آلمان بویژه آنگلا مرکل است که دنیا را نسبت به آمریکا به موضع دفاعی کشانده است. رییس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله با بیان اینکه "پس از تصرف لانه جاسوسی، حرکت آمریکا برای فشار به سمت تحریم‌ها رفت و اموال کشور بلوکه شد"، افزود: پس از جنگ نیز ما وارد جنگ نرم با آمریکا شدیم و سپس تنش‌زدایی در دو دولت آقای هاشمی و خاتمی آغاز شد، اما متأسفانه در دوران آقای خاتمی با توجه به اینکه غنی‌سازی خاموش شد و تقریباً برای اعتمادسازی همه‌چیز فراهم شده بود، آنها ایران را محور شرارت خواندند. در دوران آقای احمدی‌نژاد که محکم ایستادگی کرد و مردم نیز ایستادگی کردند، زمانی که متوجه شدند حرف‌هایشان در ایران خریداری ندارد، به ترور دانشمندان ما رو آوردند.

الله‌کرم در برابر پرسش دیگری درباره شعار مرگ بر آمریکا پاسخ داد: شعار مرگ بر آمریکا ما را در مقابل قدرت‌های برتر و زیاده‌خواه قرار داده است. امروز ایران یک پرستیژ جهانی پیدا کرده است و اگر میان سه دولت گذشته مقایسه‌ای انجام دهیم، خواهیم دید که سود مرگ بر آمریکا تا چه اندازه خواهد بود. وی ادامه داد: در دولت آقای هاشمی درآمد کشور در هشت سال 130 تا 140 میلیارد دلار بوده است. آقای خاتمی با سیاست‌های تنش‌زدایانه خود توانست این درآمد را به 200 میلیارد دلار برساند، اما در دولت آقای احمدی‌نژاد که مرگ بر آمریکا به شدت رواج داشت و در سر لوحه کار بود در آمد هشت سال 830 میلیارد دلار بود. احمدی‌نژاد نشان داد که با تقابل بیشتر با آمریکا، درآمد کشور بطور بسیار معنی‌داری بالا می‌رود.

رییس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله با اشاره به صحبتهای مسئولان درباره موجودی صندوق توسعه ملی گفت: متأسفانه برخی سخنان آقای روحانی، این مدل دیپلماسی را که در پیش گرفته است نابود می‌کند. رییس‌جمهور در دانشگاه تهران از خالی بودن خزانه صحبت می‌کند، اما وزیر اقتصادش می‌گود 50 میلیارد دلار در خزانه پول وجود دارد و آقای فرزین مسئول خزانه در دولت قبل 54 میلیارد دلار را اعلام می‌کند. دیپلماسی هسته‌ای نیازمند پشتوانه است و حتی اگر دست دولت هم خالی است، نباید این را مطرح کرد. من این نکته را به آقای عراقچی نیز گوشزد کردم که در مذاکرات بعدی دست شما خالی است، چراکه رییس‌جمهور در دانشگاه تهران از خالی بودن خزانه صحبت کرد و دست شما را خالی گذاشت. الله‌کرم در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد انصار حزب‌الله درباره برخورد با برخی فیلم‌ها و شخصیت‌ها افزود: انصار حزب‌الله به فیلم‌های مختلفی اعتراض داشتند، اما درباره دو فیلم "خصوصی" و "گشت ارشاد" اعتراض‌ها بسیار شدید بود و ما اعتراضمان را خیابانی و با خود کارگردانان نیز مطرح کردیم. من نمی‌دانم چرا شما فکر می‌کنید کسی که اعتراض دارد نباید اعتراض خود را بگوید. آقای روحانی معتقد به اعتراض و راهپیمایی آرام دانشجویی است. اعتراض همیشه هست و معترضان هم باید حرف خود را بزنند.

وی در برابر پرسش دیگری مبنی بر اینکه "آیا تغییر در مواضع کشور برای حفظ منافع لازم نیست و آیا آقای روحانی همین کار را نمی‌کند؟" پاسخ داد: استکبار در وضع کنونی، آمریکاست. زمانی انگلستان بود. ما تابع آقای روحانی و دولتشان هستیم، به شرط اینکه با استدلال به ما اثبات کند که آمریکا استکبار جهانی نیست و سپس تغییر موضع بدهند. رییس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله ادامه داد: متأسفانه در روزها و ماه‌های اخیر صحبت‌هایی از یک نفر شاخص که فردی مهم در جریان انقلاب اسلامی بوده و بسیار به آقای روحانی نزدیک است مطرح شد که واقعاً گِرا دادن مستقیم به دشمن است و دشمن نیز از این حرف‌ها استفاده می‌کند. آقای روحانی! شما در دانشگاه تهران از 180 هزار میلیارد بدهی صحبت کردید. مطمئن باشید طرف مقابل در مذاکرات بعدی سطح توقع خود را بالا می‌برد. نیاز اصلی کشور ما با مذاکره حل نمی‌شود. مگر ما گدای حقوق خود هستیم؟ انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و احتیاجی به تائید آنها نداریم. دام تعلیق، دوباره برای کشور پهن شده است. ما باید در کشور تعامل داشته باشیم. همه قبول داریم که دولت باید برود و صحبت کند اما حتماً باید در داخل بسترسازی کند. دولت باید طرح اقتصاد مقاومتی را به مجلس ارائه دهد تا بتواند مذاکره را بهتر پیش ببرد.

الله‌کرم با ارائه نظرات خود درباره دولت آمریکا نیز اظهار کرد: فعالیت‌های امروز دولت اوباما به این دلیل است که به آمریکایی‌ها بقبولاند که توانسته است ایران را با مذاکره متوقف کند تا بدین ترتیب کلینتون در دور بعدی روی کار بیاید. کشور و دولت ما باید از این زمینه به خوبی استفاده کند. وی در پایان از محرمانه بودن محتوای مذاکرات ایران و 1+5 انتقاد کرد.
مرجع : ايسنا

بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۱۷
بروبابا (158151)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۴۶
واقعا. (158311)
نوراله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۱۵
سلام خوب ظرفیت دارید داداشششششششششششش
راستون که گفت بایدنظرمخالف راتخمل کردو (158348)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۱:۱۴
این وضعیت فعلی را مدیون شما و امثال شما هستیم که از احمدی نژاد بی چون و چرا طرفدارید کردید تا مملکت به اینجا برسد. وضعیت فعلی شوخی بردار نیست به جای فکر کردم به انرزی هسته ای به فکر خانه های خراب شده مردم باشد. (158667)
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۲۶
نامزد محبوب جنابعالی که یک چهارم همین آرای لرزان را هم نیاورد
یاد خاطرات یکی از دوستان شما که دیگه از شما جداشده میفتم فقط تاسف میخورم (158363)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۵:۵۹
آخه روحاني شما رو نداشت كه ٦٣٪ راي بياره!!!!!!!!!!!! (158440)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۱:۵۲
اگر روحانی با رای لرزان رییس جمهور شدند اما اتفاق جالب و تامل برانگیز اینکه جریان منتسب به شماو امثال شما(افراطیون) به طرز شدید و استواری با کله به زمین خوردید و یک نه بزرگ از مردمی دریافت کردید که خود را نماینده و دلسوزشان می دانید این سیگنال را قبل از اینکه به گردباد تبدیل شود درک کنید. دروغ ها و مقدس مآبی ها، رانت ها و فسادها باعث شده حال مردم را از یک عده زیاده خواه، پرگوی کم عمل بهم بخورد.تاریخ درک روشنی از نیات امثال شما برای آیندگان خواهد داشت. (158688)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۱۷
شما یک فعال سیاسی نیستی شما یکی از کفن پوشان قدیم هستی (158152)
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۵:۵۹
رفراندوم ازاد برگزار کنند تا رای لرزانو نشونشون بدیم. (158442)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۲۰
از نظر شما همه چیز همونطوری هست که فکر می کنید و با توجه به اینکه این افکار در اقلیت مطلق هستند و اکثر جامعه ایران را جامعه ای تحول خواه و اصلاح طلب و صلح دوست و خواهان روابط مستحکم با کل دنیا تشکیل می دهند باز شما فکر می کنید که نظر اکثریت نظر شماست اما اصلا اینگونه نیست جناب (158157)
علی ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۲۳
ببخشید شما فعال سیاسی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعید میدونم فعال سیاسی به اجتماعات قانونی حمله کنه اونم با چماق.!!!!!! (158163)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۲۷
نزدیک19میلیون رای لرزانه بعد4میلیون رای استواره بله کاملا درسته! (158166)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۰۵
خبه کلا 52درصد رای اورده (158337)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۳۱
جناب اقای کارشناس، یادت باشه روحانی تو مرحله اول اینقدر رای اورد و اگه رای ایشون لرزان بوده، پس رای اقای احمدی نژاد، رفیق شفیق جناب عالی رو باید چی بنامیم؟ روحانی 51 درصدمرحله اول.احمدی نژاد 20 درصدمرحله اول (158168)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۳۲
آقای اله کرم این دفعه اجازه نمیدیم با کفن رئیس جمهور منتخب مردم را تحت فشار قرار بدید (158169)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۳۲
خوبه که زیر! این کرسی فقط می شه این وری آزاد اندیشید... (158171)
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۳۵
رای لرزان؟؟؟؟خیلی ها که رای ندادن اونائیم که رای دادن اکثریتش به آقای روحانی رای دادن,حالا اگه این رای رو جلیلی میاورد حرفهاشون واقعا خواندنی بود. (158174)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۴۰
و احمدی‌نژاد در آمد 830 میلیارد دلاری ملت ایران را برباد داد و ویرانه ای برجاگذاشت و با حرفها و اقدامات اشتباه،باعث تثبیت و تقویت اسرائیل در منطقه خاورمیانه شد. (158176)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۴۱
اینا کی دست از سر کچل ملت برمیدارن؟ رای لرزان!!!!؟؟؟؟ :) (158177)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۴۲
هر آدم عامی هم میدانست که خزانه خالی است.ما میدانیم که دشمنانمان مثل عربستان و اسراییل از حل مساله هسته ای ناراحتند.حال این سوال پیش می آید که چرا ما هم باید ناراحت باشیم و با حرفهایمان موقعیت رییس جمهور مورد تایید مقام معظم رهبری را تضعیف کنیم.من به عنوان یکی از رزمندگان دفاع مقدسی که نگران آینده کشور و فرزندانمان هستم صحبت کردم. (158178)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۴۹
این آقای الله کرم با باباکرم نسبتی دارن؟!!!! (158188)
جوجه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۱۲
آره نسبت داره تودوره خاتمي وروحاني الله كرم تو دوره احمدي نژاد باباكرم (158346)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۳۰
خيلي گل گفتي (158367)
آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۵۰
آقای الله کرم شما با یه حساب دو دو تا ببین کدام اعداد ارقام به وضعیت جامعه و مردم نزدیکتره. (158189)
milad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۵۶
شماها هم با رأی قاطع ملت شکست خوردید
آخ چه میسوزی ایول به خودم که 3 ساعت تو صف ایستادم که چهره تو و امثال تورو اینگونه ببینم (158191)
ساکت المتکلمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۵۹
درباره درآمد بیشتر دولت و شعار مرگ برآمریکا واقعا که!!! چطور شد این همه درآمددولت نهم و دهم به خاطر شعار بیشتر مرگ بر امریکا در زندگی مردم خود را نشان نداده که سفره اشان را خالی تر کرده است و ارقام فساد گریبانگر دولتی را سرسام آورترکرد؟ شاید سفره ایشان و امثالهم چرب بود چربتر شدخیال برش داشته مردم هم؟ایشان با این سطح تفکر به درد سرگروهی همان گروه با آرم ماندگار چماق میخورد. (158193)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۵۹
رأی لرزان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید اون وقت رای ثابت رو کی آورد؟
بعله مشخصه در همه حالات کی رأی ثابت رو می آورد. (158194)
جوجه
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۱۴
آقاي الله كرم چرا شما فكر ميكنيد مردم بيشعور هستند وفقط شما شعور داريد ؟ شما معتقديد همه حق اعتراض دارند !!! و اين ادعاي شما براي من كلي علامت سوال ايجاد كرد . آقاي الله كرم من به شما به طرز فكر شما به برخوردهاي بي ادبانه انصار حزب الله كه از نام خدا براي مقاصد خود استفاده ميكنند اعتراض دارم گروه شما و خود شما حق چنين اعتراضي را به بقيه ميدهند ؟ شما اين مملكت را ملك پدرتان ميدانيد چون رفتيد و جنگيديد بقيه كساني را كه در آن جنگ كشته شدند به هيچ ميپنداريد چون شما فرمانده بوديد ولي بدانيد دوره شما تمام شده است بس است چرا در دولت احمدي نژاد كه خزانه را خالي كرد و تو دهن اكثر اقتصاددانان زد چيزي نگفتيد ؟ چرا وقتي احمدي نژاد آن نامه هاي بي جواب را به اوباما مينوشت از شخصيت و غرور ايرانيان چيزي نگفيد؟ از آمريكا تشريف آورده ايد كه شعار مرگ بر آمريكا را زنده كنيد ؟ . . . . بس است قسم ميخورم به خون پدر شهيدم كه منافع شما به خطر افتاده شما وگرنه در اين 8 سال كه واقعآ اسلام ،دين ، غرور ايرانيان به يغما رفت ساكت بوديد ديد مردم روز به روز فقيرتر ميشوند ولي ساكت بوديد ديد كه زنان و دختران بسياري در گوشه وكنار ايران نه در جلوي چشمان زنان و دختران معصوم خود را عرضه ميكنند و ساكت بوديد ، آقاي الله كرم خون همه شهدا بر گردن شماست شما هم دين را در اين كشور در حال از بين برديد و هم ايران را نابود كرده ايد خدا از شما نگذرد .( سانسور نكنيد خواهشآ) (158205)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۱۵
شما که پشتوانه قوی مردمی دارید چراجمع آرای شش نامزدتان از رای لرزان روحانی کمتر بود؟ (158207)
qawq20@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۱۷
خواهشا سفارش میشود امثال اقای مانند الله کرم ها که تعدادشان در این کشور انگشت شمارنند وبیشترین سودشان رادر تحریم وبدیختی مردم میبرند خواهشن سکوت کنند وبگذارن دولت محترم کارشان راانجام بدهد ومردم زندیگی شان را (158209)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۱۸
این همان ثروتی ست که قدرت می آورد (158211)
شهروند پارس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۲۰
7آبان زادروز بزرگ مرد آزاده تاریخ این سرزمین و جهان و نویسنده اولین منشور حقوق بشر منشور آزادی و احترام به همه انسانها نژادها ادیان مذاهب جنسیت...برتمامی آزادیخواهان شادباش باد. (158213)
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۲۶
خب 50 ممیز هفت دهم درصد رای آقای روحانی، اگر اسمش لرزان نیست پس چیه؟
اینکه 49 ممیز سه دهم درصد از مردم نمیخواستن ایشون رییس جمهورشون باشه آیا حقیقت نیست؟
درسته که با تعاریف ریاضی این دو عدد اقلیت و اکثریت میشن اما د رعمل کافیه روحانی حدود 500 هزار نفر از موافقانش تبدیل به مخالف بشن تا....

این بهترین فرصت برای ما اصلاح طلباست که در انتخابات آتی مجلس به اکثریت برسیم.
فراموش نکنیم کمترین درصد در بین روسای جمهور کشور را آقای روحانی کسب کردند. (158217)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۲۳
موافقم (158359)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۳۳
اظهارات این آقا ، ارزش توجه و تیتر زدن نداره . ایشون از پرتاب کنندگان کفش به خودروی آقای روحانی حمایت کردبود . ایشون و همفکرانشون حرف منطقی سرشون نمیشه . . . (158223)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۳۳
قابل توجه حسین شرشریعتمداری .، حسین ا... و سایر حاج حسین ها: شماها همه تون روی هم سه میلیون اونم با رانت دولتی رای آوردید لطفا" راجع به رای روحانی اظهار نظر نکنید. (158224)
آریایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۳۴
یعنی چی؟یعنی درگوشی بایدبه مردم گفت که تواین 8سال شما و دوستان چه گندی به مملکت زدیدید؟ (158226)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۳۷
تو چطور خودتو فعال سیاسی می دانی .تا دیروز. . . بدست بودی و امروز سیاسی شدی ! مدرکتو کجا گرفتی . کی بهت گفته فعال سیاسی .تو یک. . . . به دست بیشتر نیستی حسین اقا (158229)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۳۷
مهندس در آمدی که در دوره احمدی نژاد بالا رفت چه فایده ای داشت برای مردم
برای جیب بعضی ها فقط فایده داشت
هنوز رفاه و ثبات دوره آقای خاتمی به یاد مردم مانده است (158230)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۳۹
رای لرزان؟!!!
51 در صد آرا از آن روحانی
43درصد آرا از آن کسانی که از دولت نهم و دهم و روشهای قبلی هم برائت جسته دنبال روش خودشان بودند
6 درصد اونم در خوشبینانه ترین حالت دنبال روش ده نمکی بودند
پس 94 درصد به ده نمکی و افکار او نه گفتند (158233)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۴۱
نظر شمارو کسی پرسید؟؟؟شما سعی کن لنگه کفش نیروهاتونو تامین کنی! (158236)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۴۲
دکتر ورحانی مبادا با این حرفها عقب نشینی کنی ها!
یه ملت پشتت ایستاده اند. (158239)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۴۵
آخه برادر من درآمد احمدی نژاد اگه بیشتر شده بخاطر گرانی نفت بوده نه شعارمرگ بر آمریکا خدا انشاءاله سایه امثال شما ها را از سر این مردم بینوا برداره (158243)
مهرداد
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۴۷
یکی نیست به اینا بفهمونه! دست خالی مردم ایران از سطح کره ماه هم معلومه! نیازی به گفتن نداره! منتها میگه که آدمایی مثه شما بفهمن که چه کردین با این مملکت از خجالت سکوت اختیار کنید! ولی ازونجا که روی شما به سنگ پای قزوین گفته زکی! شما باز نطق میفرمایین! (158245)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۴۸
آقای اله کرم آلمانها رفتن سفارت امریکارا تصرف کردند. هرچه بلا سرملت آمد ازاحمدی نزاد وامثال ایشان است .اگرنرمش قهرمانان هست بخاطر ندانم کاری مثل احمدی وشماست .اگرداریم مذاکره میکنیم برای تحریم کاغذ پاره است .شما کاسه داغتر از آش نباشید رهبرمعظم انقلاب دامت برکاته هستند .بنظر من تنفیذ رهبری ازاین که شما گفتی بالاتراست خواهشن سکوت تا مملکت نجات پیدا کند (158248)
پرواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۴۹
بهتر نیست الله کرم برود کار سایقش را انجام بدهد عددی نیست که در مورد سیاست نظر بدهد (158249)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۵۴
اقای روحانی با رای لرزان اومد اما اقای احمدی نژاد با رای قاطع امد
حالا اقای احمدی نژاد که با رای قاطع و اکثریت امد چه گلی به سر مملکت زد (158251)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۰۳
"حمدی‌نژاد نشان داد که با تقابل بیشتر با آمریکا، درآمد کشور بطور بسیار معنی‌داری بالا می‌رود."

خخخخخخخخخخخخخ (158256)
کرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۰۹
باز که اینها زنده شدند ؟!!!!! (158264)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۰۹
اصولا اینا ما 19 میلیون نفرو ایرانی نمیدونن تازه با اون 15 میلیونی که رای ندادن بازم ما از اون 4 میلیون کمتریم (158266)
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۱۳
این آدما هرچه خواسته اند با چماق بدست آورده اند وفراموش نموده اند که خودشان هم روزی اسیر چماق بوده ولی ترجیح داده اند که آزادیشان را بفروشند تا چیزهائی را که دلشان می خواست بدست آورند. (158274)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۱۷
من موندم اسم کرسی آزاد اندیشی را چرا بر این بحثها گذاشته اند . چیزی که تو این سخنرانهاست نه اندیشه است و نه آزاد اندیشی!!! (158278)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۲۲
بیش از 20 میلیون می شود رای لرزان! انصافتو شکر و چقدر برای مردم ارزش قائل هستی! (158284)
Soleimani
Norway
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۳۷
مگه شما اجاز به خاتمى. هاشمى داديد که در انتخابات شرکت کنند
دوست من خودت ميدونى با وجود سيماى ميلى و تمام امکانات انحصار ى که
در اختيار شماست مردم ايران حامى اصلاحات هستند (158301)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۴۴
با این حساب کره ی شمالی از ما با پرستیژ تره. (158305)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۴۵
راستی من یکی دیگه توی این 8 سال اوضاع ریاضی و آمارم بدجوری به هم ریخته. رای لرزان!!! 4میلیون رای قدرتمنده؟ 300 تا چطور؟ ادبیات و رسانه ی شما کلا با علم آمار رو یاضیات خیلی شوخی داره! من دلم می خواد واقعا ببینم ما مردم چند نفریم؟ چرا اینقدر کم و زیاد می شیم؟ جنابعالی با اگه احساس لرزیدن داشتید همت کنید یه رفراندوم برگزار کنید ببینیم کی میلرزه! (158306)
mostafa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۵۴
ایشان همیشه در پرت و پلا گوئی و کار شکنی ید طو لائی داشته اند . وسخنان این روز هایشان هم خالی از شبهه نیست و سرا سر مغر ضانه است . انشا لله خداوند ایشان وهمه گمرا هان فطری را به راه راست هدایت فرما یند امین یا رب العا لمین. (158320)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۵۵
جناب آقای الله کرم و دوستاشان حق اعتراض وتجمع وتظاهرات را فقط برای خودشان می خواهند.شهامتش را دارید رابطه با آمریکا را به رفراندوم بگذارید.درباره ی رای آقای روحانی آقایان بهتر است پایشان را ازگلیمشان بیشتر دراز نکنند.18 میلیون به اقای روحانی رای دادند.6 میلیون قالیباف و4 میلیون به طیف شما .تازه 15 میلیون هم اصلا رای نداده اند... (158322)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۰۶
آقای الاه کرم چرا تورم زمان هر سه رییس جمهوری را بیان نمی گویی زمان احمدی نژاد نفت دلاری چند به فروش میرفت اینو هم بگو شما که حسابو کتاب سرت میشه زمان خاتمی تخم مرغ حدود دانه ای 3 تا 4 تومان بود ولی زمان احمدی نژاد با دانه ای 300 تا 350 افزایش یافت .قیمت دلار که همه میداند در آمد کشور از لحاظ ارقامی زیاد شد ولی کجا رفت خدا میداند .ضرر های که از سوی روسیه به ایران تحمیل شد . هر گز آمریکا به کشور ما چنین لطمه ای وارد نکرد. (158339)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۱۷
راستی تو هم دکترا داری با این تز های آبدوغ و خیارت تو بری کفنت بپوشی بهتره در آمریکا طرف با 10000 رای از رقیبش بالاتره اینجوری صحبت نمیکنند حالا با چند رقیب از کل مجموع آرای رقبا بالاتر بود بعله مثل خاتمی رای نیاورد میدونی چرا دیگه مردم را با التماس آوردیم سلب اطمینان شده خودت و دوستانت میدونی اگر آن اطمینان حاصل میشد آرای 84 در صددی مردم می آمد میدانستی چی میشد (158351)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۱۷
در عوض اقای جلیلی با رای قاطع رئیس جمهور نشدن (158352)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۱۸
اقاي اله کرم يک نکته کوچولو را فراموش کردن انهم قيمت نفت در دوران قبل ودر دولت نهم ودهم وقتي بودجه دولت خاتمي بسته شد دلار 170تومن را به حساب ذخيره واريز کردند ووقتي تحويل دادن چقدر موجودي بود اين همه اختلاس در دولت کي بود 3000ميليارد به نظر شما کم است حتما که دفاع ميکنيد کدان سفره رنگين شد فکر کنم ايشان بهتر بدانند که کدام سفره ها رنگين تر شد وباطرح يارانه يک مشت مردم را وادار به دراز کردن دست وانتظار سر ماه که پول مفت بي زحمتي به حساب مردم ريخته شود والبته اين را ايشان براي توليد مثل به مردم دادند غافل از اينکه با 45000تومن نميشه بچه بزرگ کرد اقاي اله کرم کمي فکر خودتان بگوييد واز فرمايشات رهبري براي توجيح خودتان استفاده ابزاري بفرماييد (158354)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۲۰
الله کرمی تو والله
دشمن منی تو والله! (158357)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۲۱
(البته کفش‌پرتاب‌کن‌ها یا توهین‌کنندگان که در گروه ما قرار داشتند، یا از نیروهای نفوذی مقابل بودند یا جریان خودسر وارد شده بود.) کفش پرت کن ها و توهين کنندگان، نفوذي بودن!!؟ سنگ پاي خوب، سراغ نداري؟ تو فعال سياسي هستي؟ تو هنوز عرضه و جرأت يه مطلب راست گفتن رو نداري، چطور خودت رو فعال سياسي ميدوني!؟ درآمد مملکت زمان محمود و حاميانش بالا بود!؟ قيمت جهاني نفت بالا بود، نه هنر مديريت و صنعت رئيس جمهورتون و شماها! . . . . (158358)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۳۴
اگهسايتها اخبار آبكي اين فرد و امثالش را پخش نكنند خود به خود از صحنه ي روزگار محو مي شوند . اينها خودشان را خيلي بزرگ جلوه مي دهند ؟ از دل برود هر آنكه از ديده برفت (158371)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۷:۲۷
باز خوبه روحاني با راي شكننده سر كار اومد بعضيا كه با روش هاي ديگه سر كار اومدن و ديديم با مملكت چيكار كردن. (158513)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۸:۱۶
سر دسته. . . . یادت باشه اصلاح طلبا بدون آرای خاموششون میشن 18 میلیون یعنی 14 میلیون از شما بیشتر هستند و اگر خواستی آمار دقیق تری از ما داشته باشی انتخابات مجلس را نظاره کن (158536)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۸:۲۱
یک پیشنهاد خوب دارم من میگم یک منطقه در نظر بگیریم یک کارخانه ساندیس و یک کارخانه کفن احداث کنیم این الله کرم هم بشه مدیرش اسمشم بذارید ساندیس خوران شاید اینا دست از سر مردم بردارند. (158539)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۰:۰۲
شکست خورده، طلبکار هم شد!! (158607)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۱:۵۳
به روغن سوزی افتادین (158689)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۰۰:۳۸
برادر حسین ملا عمر ! چه جور کارشناسی هستی که نمیدونی علت اون همه درآمد دولت احمدی نژاد نفت بالای 120 دلار بوده نه رشادت ایشان ! ضمنا حاضری جواب بدی ملت از اون همه دلارای نجومی چه استفاده ای برده؟ برات متاسفم که خودت رو هم یه کارشناس معرفی میکنی! (158806)