به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۲۱۰۵۵

رد رشوه ۲۵۰۰یورويي و ۲۵۰۰دلار ي

گروه حوادث: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، از رد رشوه ۲۵۰۰ یورو و ۲۵۰۰ دلار و یک عدد کارت عابربانک حاوی مبلغ 180 میلیون ریال، توسط ماموران انتظامی این استان، خبر داد.
رد رشوه ۲۵۰۰یورويي و ۲۵۰۰دلار ي
سرهنگ حسن ناگهانی در این خصوص گفت: ماموران کلانتری 12 شهرک واوان شهرستان اسلامشهر، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پرشیا سفیدرنگ مشکوک شده و سعی به متوقف‌کردن آن داشتند که در نهایت خودرو به همراه فردی بنام " شاپور- ر " دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از خودرو کشف می‌شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری و آغاز تحقیقات اولیه یکی از بستگان متهم بنام " بهنام – ن " با حضور در کلانتری، برای فرار از دست قانون، 2500 یورو، 2500 دلار و یک عدد کارت عابربانک با موجودی 180 میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران انتظامی این استان پیشنهاد کرد که با عزت نفس و قانونمداری کارکنان انتظامی، مبالغ رشوه ضمیمه پرونده متهم و اقوام وی شد. ناگهانی تصریح‌کرد: در بازرسی ماموران انتظامی از داخل خودرو، 80 میلیون دلار، دو دستگاه لپ‌تاپ، 100 گرم طلا، 4000 دینار عراقی و دو چمدان لباس کشف شد.
مرجع : ايسنا

ل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۰۳
80 میلیون دلار تو پرشیا جا میشه یعنی؟! (168276)
قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۲۵
عکس شبیه پوستر تبلیغاتی اون آقا در فیلم مارمولک بود .
حاج آقا پشت به مال دنیا !!

اما انجام وظیفه ماموران انتظامی در شرایط سخت اقتصادی قابل تحسین است . (168355)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۲۹
80 میلیون دلار رو مطمئنی؟ (168357)