به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۲۱۳۸۰
مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا

پيروزي پرگل سوريه مقابل سنگاپور در تهران!

گروه ورزشي: تيم ملي فوتبال سوريه در مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا سنگاپور را از پيش رو برداشت.
پيروزي پرگل سوريه مقابل سنگاپور در تهران!
تيم ملي فوتبال سوريه از گروه A رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015 استراليا امروز در تهران به مصاف سنگاپور رفت و موفق شد ميهمان خود را 4 بر صفر شکست دهد. تيم ملي سوريه که بنا به دلايل امنيتي نمي‌تواند در کشور خودش ميزبان باشد با موافقت فدراسيون ايران و کنفدراسيون فوتبال آسيا در ورزشگاه دستگردي تهران پذيراي حريفش بود. سوريه با اين پيروزي 4 امتيازي شد و در رتبه سوم جدول گروه A قرار گرفت. ديگر ديدار اين گروه بين عمان و اردن از ساعت 16:15 آغاز مي‌شود.

عربستان با غلبه بر عراق صعود کرد
تيم فوتبال عربستان با شکست 2-1 عراق جواز حضور در پيکارهاي جام ملت‌هاي آسيا 2015 را بدست آورد. الجاسم 18 و الفرج در دقيقه 60 براي عربستان گلزني کردند و تک گل عراق هم توسط يونس محمود در دقيقه 45 به ثمر رسيد. عربستاني‌ها با اين برد 12 امتيازي شدند و موفق شدند جواز حضور در جام ملت‌هاي 2015 آسيا را کسب کنند. عراق هم با 3 امتياز در آستانه حذف قرار گرفت. در ديگر ديدار اين گروه چين با يک گل اندونزي را از پيش رو برداشت.
*جدول رده‌بندي گروه C
1- عربستان، 4 بازي، 12 امتياز
2- چين، 4 بازي، 7 امتياز
3- عراق، 4 بازي، 3 امتياز
4- اندونزي، 4 بازي، يک امتياز

صعود امارات با پيروزي پرگل مقابل هنگ‌کنگ
تيم فوتبال امارات موفق شد با پيروزي  4-0 مقابل هنگ‌کنگ صعود خود به جام ملت‌هاي آسيا 2015 را مسجل کند. قضاوت اين ديدار بر عهده عليرضا فغاني داور بين المللي کشورمان بود. اماراتي‌ها با اين پيروزي 12 امتيازي شدند و موفق شدند جواز حضور در جام ملت‌هاي آسيا را بدست آورند. ديگو مارادونا اسطوره آرژانتيني در ورزشگاه حضور داشت و اين ديدار را از نزديک تماشا کرد.
در ديگر بازي اين گروه ازبکستان با نتيجه سه بر صفر ويتنام را از پيش‌رو برداشت.
*جدول رده‌بندي گروه E:
1- امارات، 4 بازي، 12 امتياز
2- ازبکستان، 4 بازي، 7 امتياز
3- هنگ‌کنگ، 4 بازي، 4 امتياز
4- ويتنام، 4 بازي، بدون امتياز

تداوم صدرنشيني بحرين با پيروزي مقابل مالزي

تيم فوتبال بحرين موفق شد در ديدار مقابل مالزي به پيروزي برسد و به صدرنشيني خود در گروه D ادامه دهد. بحرين با اين برد 10 امتيازي شد و بالاتر از قطر 9 امتيازي در صدر گروه D قرار گرفت. در ديگر ديدار اين گروه قطر موفق شد با نتيجه چهار بر يک يمن را در خانه اش در هم بکوبد.
*جدول رده‌بندي گروه D
1- بحرين، 4 بازي، 10 امتياز
2- قطر، 4 بازي، 9 امتياز
3- مالزي، 4 بازي، 4 امتياز
4- يمن، 4 بازي، بدون امتياز