به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۲۲۷۰۹
مقاله وارده

100روز و صدها‌روز دیگر به تلافي كاغذپاره‌ها

100روز و صدها‌روز دیگر به تلافي كاغذپاره‌ها
افسر موموندی

100 روز از رفتن رئیس جمهوری مي‌گذرد که 8 سال، سالی یکبار با همه دوستان به آمریکا سفر مي‌کرد تا قطعنامه‌هاي سازمان ملل را پاره کند و هیچ از تلاش برای قطعنامه و قطعنامه‌دان دریدن، خسته نمی‌شد. همان کاغذ‌پاره‌هايي كه زندگی ایرانی را زیر مرزهای فلاکت مي‌کشاندند و نه احمدی‌نژاد که  هيچکس را توان دریدنشان نبود.

100 روز از رفتن رئیس‌جمهوری مي‌گذرد که 8 سال از شرق تا غرب کشور سفر مي‌کرد و مي‌دانست آب را باید جایی بریزد که مي‌سوزد، غافل از دود دل نیم سوز مردمی که سهمشان از دلارهای میرای نفتی گرانی بود و بیکاری و بیماری....

و امروز پس از صد روز، ایرانی خسته از دریده نشدن کاغذپاره ها، دل خوش شده است که به سرانگشتان تدبیر و گفتگو، صادر کنندگان قطعنامه‌هاي پاره ناشدنی را سر باز ایستادن آمده است.

دل خوشی‌هاي امروز اما، ما را به آغاز راه ها رسانده اند و تا زدودن 8سال بی تدبیری، صدها روز دیگر باید... و این همه آری شود و لیک بخون جگر شود.

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۳:۲۷
و آن كساني كه زشتي هاي دولت قبل را زيبا جلوه مي دادند ( شريعتمداري و پايداري) الان چوب لاي چرخ دولت خدوم جديد مي كنند چون اين جماعت از حذف تحريم هاو راحتي مردم ايران ناراحت مي شوند...... خدا انشاالله روز به روز رسواتر و منزويترشان كند.... چنان كه در اين چند روز تنها اين جمعيت قليل ٣،٤ ميليوني ناراحت بودند و ٧١ ميليون نفر شاد بودند..... (178270)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۳:۲۸
عالی بود ....
دم شما گرم ... واقعا حرف حق رو زدی (178271)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۶:۳۶
يه ضرب المثل شيرازي داريم كه ميگه :
كچل هر چه كه ميگويد از داغ دلش است . (پس بگذاريم هر چه دلشان ميخواهند بگويند اين حرفها نه براي كچل مو خواهد شد و نه براي كبري پيراهن ) (178447)