به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۲۳۰۵۸
بریس بریت، کودک ۲۰ ماهه در راه بزرگان حرفه‌ای

کم‌سن‌ترین بازیکن فوتبال جهان را آنالیز کردند

گروه ورزشی: رسانه‌های هلندی با آنالیز کم‌‌سن‌ترین بازیکنان فوتبال جهان، تولد نسل طلایی تازه‌ای در فوتبال بلژیک را نوید دادند!
کم‌سن‌ترین بازیکن فوتبال جهان را آنالیز کردند
هفته گذشته اتفاق عجیبی در فوتبال بلژیک روی داد که همچون بمب خبری در سطح قاره و جهان پیچید. باشگاه رسینگ بوکسبرگ با «بریس بریت» 20 ماهه که هنوز به درستی نمی‌تواند واژه‌های ساده‌ای مثل «بابا»‌ و «مامان»‌را بر زبان آورد و مادرش از «پوشک» برای او استفاده می‌کند، قرارداد حرفه‌ای بسته است. براساس گزارش روزنامه داگبلات هلند، مسئولان رسینگ پس از‌ آنکه علاقه و کار با توپ این کودک یک سال و نیمه را مشاهده کردند، مطابق رای کارشناسان خود، پی به استعداد فراوان این کودک در فوتبال برده و با پدر و مادر وی قرارداد بستند.

مطابق این گزارش آنها برای این منظور با پدر و مادر بریت، مذاکره کرده و قرارداد حرفه‌ای بستند. بازیکنی که پیش‌بینی می‌شود ادامه دهنده راه فلاینی، ازارد، بنتکه و ... شود. این نشریه عنوان کرده «بریت » متناسب با شرایط سنی کمش تسلط عجیب و باورنکردنی‌ای با توپ داشته تا اکنون کم‌سن‌و سال‌ترین بازیکن تحت قرارداد اتحادیه فوتبال بلژیک شود. در این ارتباط «دنی ودنیک» ‌یکی از مربیان رسینگ عنوان کرده است: بریس با توپ‌ کارهایی می‌کند که یک کودک 5، 6 ساله می‌کند. او می‌تواند با هر دو پا توپ را مهار کند. به همین دلیل روی او سرمایه‌گذاری کردیم. مطابق گزارش داگبلات، رسینگ بوکسبرگ تیمی است که در شهر گنک بلژیک فعالیت دارد و صاحب آکادمی خوبی است که تاکنون بازیکنان جوان پرشماری را پرورش داده است.
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۰:۱۶
اونجا برا بچه دو ساله کار هست، تو ایران برای آدم سی ساله کار نیست. (180346)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۱:۲۳
تو کشور ما از این استعدادها در تمام عرصه ها بسیارن اما کو عدالت پیشرفت و حمایت و برنامه اونیکه پول داره رشد میکنه و اونیکه نداره باید به فکر نون شبش باشه اینست قصه ی پر غصه ثروتمندترین کشور دنیا. (180395)
وحید
Japan
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۲:۴۱
همین که با پدر و مادر یه نوزاد یک سال و نیمه قرارداد بستن معلومه که چقدر کارنشناس بودن. هم به لجاظ تکنیکی معلوم نیست بچه بزرگ شد بخواد دنبال فوتبال رو بگیره هم به لجاظ حقوقی تضمینی به پایبندی پدر و مادر بچه به قرارداد نیست چون بچه بزرگ شد میگه به چه حقی نظر من رو نادیده گرفتین و درباره آینده من تصمیم گرفتید؟ من میخوام برم به تیم پاختاکور قزاقستان و میزنه زیر همه چی. تازه میتونه به دادگاه حقوق بشر هم شکایت کنه و از باشگاه هم به لحاظ سو استفاده از موقعیت غرامت دریافت کنه (180453)