به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۲۴۳۷۷۶

تشویق به تغییر در زنان

تشویق به تغییر در زنان
در جامعه ایران با توجه به ساختار، جامعه زنان با محدودیت‌های بسیاری روبرو هستند. همین مساله باعث شده تا تغییرات زندگی آنها بیشتر به چشم آید .
 
تغییر به نظر بسیاری حرکت سختی است. این موضوع که از پیله خود خارج شوی و پروانه وار به سوی آسمان حرکت کنی برای هر تفکری آسان نیست.
 
 
شجاعت تغییر در زنان
در جامعه ایران با توجه به ساختار آن، جامعه زنان با محدودیت‌های بسیاری روبرو هستند. همین مساله باعث شده تا تغییرات زندگی آنها بیشتر به چشم آید و از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار باشد. زنانی که امروزه موتورسواری می‌کنند، مغازه مکانیکی خودرو راه‌اندازی می‌کنند، پشت فرمان تریلی در جاده‌ها می‌رانند و ... نمونه‌هایی هستند که شجاعت تغییر را در خود زنده کرده‌اند و به نوعی با شکست ساختارهای موجود، راهی نو را در زندگی زنان ایرانی گشودند. این زنان نه تنها توانستند زندگی خود را تغییر دهند بلکه الهام بخش بسیاری از دختران و زنان این سرزمین نیز بوده‌اند؛ راهی را در پیش گرفتند که بسیاری از وارد شدن به آن واهمه داشته و شاید متصور نبودند روزی را که یک زن بتواند ساختار تفکر سنتی جامعه را در هم شکند و به پیشرفت دست یابد.
 

شجاعت تغییر در یک برند
مجموعه پنیه‌ریز بیش از سه دهه است که در حوزه تولید محصولات سلولزی و بهداشتی مشغول به فعالیت است و همواره سعی کرده با گروه محصولات بهداشتی خود نیاز خانواده‌های ایرانی بخصوص زنان را به کالاهای بهداشتی تأمین کند. این مجموعه با رویکرد خاصی که از روز اول نسبت به مسائل بانوان داشت توانست به یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی بانوان با تولید انواع نوار و پد بهداشتی در کشور تبدیل شود. حال این مجموعه با توجه به تغییر تفکر نسل جدید و نیازهای زنان و دختران امروز قدم در راهی گذاشته است که بتواند هم‌پای آنها به سوی موفقیت گام بردارد.
این شرکت پس از سالها فعالیت با نام تجاری پلیمر بوشهر امروز با نام وطن زرین در پی تغییر برای نسل جدید است. این برند با تمرکز بر قدرتمندسازی زنان با تغییر لوگو و بسته‌بندی خود بر اساس نیاز روز جامعه در جهتی حرکت می‌کند که بتواند به آنها یادآوری کند که تغییر همیشه سخت نیست و می‌توان با شکست ساختارها و سنت‌ها به آنچه که می‌توان دست پیدا کرد.
تغییر در بسته‌بندی محصولات پنبه‌ریز با توجه به ثابت بودن در بیش از سی سال گذشته این پیام را به بانوان ایران زمین مخابره می‌کند که شجاعت به تغییر می‌تواند آنها را از پیله خودساخته آزاد کند و زندگی پروانه‌وار برای آنها به ارمغان آورد.



از سوی دیگر به پدران و مادران یادآور می‌شود که نسل امروز نیاز به تغییر را احساس کرده است و شکست ساختارهای فکری گذشته و همراهی با آنها می‌تواند زندگی بهتر و زیباتر را برای آنها رقم بزند.
این مجموعه همچنین برای اینکه نشان دهد که از خود شروع کرده است، علاوه بر تغییرات ظاهری محصول خود، از سال آینده و به صورت رسمی مرخصی برای بانوان شرکت خود را در زمان قاعدگی به صورت قانون تصویب کرده و این امکان را برای کارمندان زن خود ایجاد کرده است تا محیطی امن و متفاوت را در این زمان تجربه کنند.
پنبه‌ریز همچنین با دعوت از زنان موفق و ساختار شکن ایرانی چون گلاره عباسی بازیگر مطرح و همچنین کیانا و نیلوفر دو دختر مکانیک در راه فرهنگ‌سازی برای شجاعت تغییر گام برداشته است و از زنان ایرانی دعوت کرده تا داستان تغییرات زندگی خود را با دیگر بانوان ایران زمین به اشتراک بگذارند.
این حرکت باعث شده است تا پنبه‌ریز خود را به عنوان پرچم‌دار تغییر در بانوان ایران معرفی کند. راهی که این برند در پیش گرفته بسیار سخت است، اما همین سختی اهمیت شجاعت به تغییر را نشان می‌دهد و مسلما در آینده بیشتر از این تغییرات خواهیم شنید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها