به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۲۴۳۸۶۰

اتحاد هواداران جانی دپ برای خریدن عطر دپ

اتحاد هواداران جانی دپ برای خریدن عطر دپ
گروه فرهنگی: هواداران جانی دپ بعد از محکوم شدن او در دادگاه و ادامه همکاری شرکت دیور با دپ به عنوان مدل، برای خریدن عطر ویژه او متحد شده‌اند. شواهد نشان می‌دهد هواداران جانی دپ، در حمایت از این بازیگر عطر Sauvage  کمپانی دیور را می‌خرند، چرا که با وجود محکوم شدن او در دادگاه در رابطه با خشونت با همسر سابقش، همچنان کارش را به عنوان مدل با دیور ادامه می‌دهد.دپ از سال ۲۰۱۵ به عنوان چهره تبلیغاتی شناخته می‌شود و در آن زمان هم کمپین تبلیغاتی به دلیل نشان دادن چهره نژادپرستانه از بومیان امریکا مورد انتقاد قرار گرفت. اما آنچه عده زیادی را متعجب کرد، حضور او در تبلیغ تلویزیونی عطر در هفته گذشته بود.سخنگوی سازمان استانداردهای تبلیغاتی در این رابطه گفت: ما در مجموع ۱۱ مورد شکایت از این تبلیغ دریافت کرده‌ایم. شکایت‌کنندگان معتقد بودند جانی دپ به دلیل محکومیت اخیر خود در دادگاه نباید در تبلیغ حضور داشته باشد.پس از آنکه دادگاه در ماه جاری جانی دپ را در آزار و خشونت علیه همسرش در میانه دهه ۲۰۱۰ مقصر شناخت، او محکوم به پرداخت ۶۳۰ هزار پوند به روزنامه «سان» شد که در مقاله‌ای از او به عنوان کسی که همسرش را کتک زده یاد کرده بود.شایعه شده بود که دپ برای تبلیغ عطر Sauvage  مبلغ ۳ تا ۵ میلیون دلار از دیور دریافت کرده است. 
 
مارک بوکوفسکی، کارشناس روابط عمومی بریتانیایی که با مایکل جکسون و امریکن اکسپرس همکاری داشته است، گفت: من فکر می‌کنم قطع همکاری با دپ برای دیور منطقی خواهد بود. همه چیز را به آسانی فشار دادن یک دکمه می‌توان متوقف کرد.از زمان پخش آگهی تبلیغ عطر در تلویزیون، طرفدارن جانی دپ با هشتگ عدالت برای جانی دپ #Justiceforjohnnydepp پیام‌های پشتیبانی خود را در حمایت از جانی دپ و شرکت دیور در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. یکی از این هوادارن نوشته است: «جانی دپ همچنان چهره عطر Sauvage  است، زیرا دیور احمق نیست.» در یک پست دیگر آمده است: «زنده باد دیور چرا که عملا تنها اسپانسر باقی‌مانده برای جانی دپ است.» یک هوادار دیگر نوشته است: «او هنوز چهره ادکلن آن‌ها Sauvage  است. برای حمایت از آن‌ها حتما یک شیشه از این عطر می‌خرم.»هر چند دادگاه ادعای دپ مبنی بر ناسزای روزنامه سان به خودش را رد و دپ را محکوم کرد، اما مطابق اعلام وبسایت Cosmetify، جستجوی اینترنتی برای عطر Sauvage نزدیک به ۲۳ درصد افزایش یافته است و در The Fragrance Shop پرفروش‌ترین عطر است و در The Perfume Shop در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد. 
 
بوکوفسکی معتقد است کار برند دیور با حفظ همکاریش با جانی دپ، نوعی شرط‌بندی است. البته برندی مثل دیور فقط به یک کشور نگاه نمی‌کند. نگرش عمومی به دپ در انگلستان در حال حاضر این گونه است و یک شهروند مثلا اروپای شرقی جور دیگری نگاه می‌کند. برندهای تجاری همین‌طور روی حافظه کوتاه و فراموشی طولانی حساب می‌کنند. این شرکت‌های تجاری در حباب خود زندگی می‌کنند، مثل فیلم شیطان پرادا می‌پوشد. آن‌ها در جهانی زندگی می‌کنند که عادت دارند با جنجال‌ها رو به رو شوند.لارن شرمن، خبرنگار ارشد تجارت مد در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که دیور با دپ ادامه همکاری دهد، گفت: در گذشته، در دوره قبل از شبکه‌های اجتماعی، من می‌توانستم رویش شرط ببندم. اکنون چیزهای بیشتری برای از دست دادن وجود دارد. بله ممکن است، اما ریسکش هم بیشتر است. شرکت‌های مثل دیور، نگاهی بلندمدت دارند، اینکه رشد آگاهی در کل خوب است. مردم با گذشت زمان ماجرای دپ را فراموش می‌کنند، اما نام Sauvage را ممکن است به این راحتی از یاد نبرند. 
برچسب ها: جانی دپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها