به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۲۵۰۱۴

سوآرس بازیکن برتر لیگ برتر در سال 2013

گروه ورزشی: لوئیس سوآرس در نظرسنجی انجمن هواداران لیگ برتر به عنوان بهترین بازیکن سال 2013 انتخاب شد.
سوآرس بازیکن برتر لیگ برتر در سال 2013
لوئیس سوآرس فصل گذشته حاشیه‌های زیادی با لیورپول داشت و چند بازی را به علت محرومیت از دست داد. او با این حال بازی‌های خوبی را برای قرمزپوشان آنفلید به نمایش گذاشت و اکنون در نظرسنجی انجمن هواداران لیگ برتر به عنوان بهترین بازیکن سال 2013 انتخاب شده است. روزنامه‌ "دیلی میل" در این باره نوشت: "از صفر تا یک قهرمان. سوآرس پس از گاز گرفتن مشهور خود به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در سال 2013 انتخاب شد."

این روزنامه‌ انگلیسی در ادامه نوشت: "در نظرسنجی که انجمن هواداران لیگ برتر انگلیس انجام داد، لوئیس سوآرس اروگوئه‌ای به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در سال 2013 انتخاب شد. او با پشت سر گذاشتن ستاره‌هایی همچون لیتون بینز، خوآن ماتا، روبین فا‌ن‌پرسی و زابالتا این افتخار را به دست آورد. در این نظرسنجی 500 هزار تن از سراسر جهان شرکت کردند که سوآرس بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

سوآرس اروگوئه‌ای در فصل جاری هم عملکرد خوبی داشته است و با زدن 17 گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. او از کسب این جایزه خوشحال است: "از این که لیورپول در روزهای اوج خود به سر می‌برد، بسیار خوشحال هستم. اگر بتوانیم در دیدارهای آینده همچون سه هفته‌ اخیر به میدان برویم، جام قهرمانی را بالای سر می‌بریم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتم اما الان در شرایط خوبی به سر می‌برم. خوشحالم که بار دیگر به چهره محبوب آنفلید تبدیل شده‌ و اعتماد هواداران لیورپول را دوباره کسب کرده‌ام. این جایزه تنها برای من نیست که برای تمام بازیکنان لیورپول هم هست که کمک زیادی به من کردند. البته نباید خانواده‌ام را فراموش کنم که در همه شرایط از من حمایت کردند."

برندان راجرز، سرمربی لیورپول هم به ستایش از سوآرس پرداخت و او را شایسته کسب این جایزه دانست. او گفت: "سوآرس بازیکن بزرگی است. او در دیدار برابر تاتنهام خیره‌کننده ظاهر شد و نشان داد که بازیکن تاثیرگذاری برای ماست. خوشبختانه لیورپول در شرایط خوبی به سر می‌برد و با صدر جدول تنها دو امتیاز فاصله دارد. با کمی تلاش بیشتر می‌توانیم بار دیگر به صدر جدول برگردیم."
مرجع : ایسنا