به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۵۲۲۰۱

معرفی تولیدی سینی نشا برنج، پارس صنعت

گروه کسب و کار:
معرفی تولیدی سینی نشا برنج، پارس صنعت
سینی نشاء برنج یکی از، محصولات پارس صنعت است. پارس صنعت با به کارگیری مواد اولیه با کیفیت در این سری از محصولات خود، رقبای خود را به چالش کشیده و باعث شده است کشاورزان هزینه ای که برای این محصول پرداخت می کنند، صاحب یکی از با کیفیت ترین سینی نشاء برنج موجود در بازار شوند. شرکت پارس صنعت موفق شده است تا با ساخت سبد نشاء با کیفیت، سهم خود از بازار این محصول را به خوبی حفظ کند.
 
معرفی سینی نشاء
در طول تاریخ از روش های مختلفی برای کشت برنج استفاده شده است که هر یک مزایا و معایبی داشتند.  مثلا در برهه ای از تاریخ از گلدان یا ظروف سطلی برای کشت برنج استفاده میشد. اما همه این روش ها معایب زیادی داشت. بالاخره سبد های نشاء برنج، تولید شدند و کشت برنج را وارد بخش تازه ای از تاریخچه خود کردند.
از همان ابتدا نتایج حاصل از استفاده سینی نشاء توجه کشاورزان را به خود جلب کرد تا پس از مدت کوتاهی، شالیکاران یکی یکی به استفاده از این روش ترغیب شوند و با خرید سینی نشاء و استفاده از این روش نوین، بر حاشیه سود خود از کشت برنج بیافزایند. سینی نشا در ظاهر تنها یک سبد پلاستیکی، با حفره هایی بر روی خود است.
اما  بهره وری صحیح از همین محصول کوچک، کمک بزرگی به رشد بسیاری از کشاورزان کرده است. حالا که متوجه مزایای موجود در این سبد پلاستیکی شدیم، سوال بعدی این است که چه چیزی در این سبد وجود دارد که آن را به بهترین روش، تبدیل کرده است؟ جواب ساده است. نکته حائز اهمیت در این سبد ها ساختار آن ها است. ساختاری که هدف از طراحی آن محافظت از ریشه نشاء بوده است. کافی است از ریشه یک گیاه، در تمام مراحل به خوبی مراقبت شود، تا نتایج شگفت انگیزی را در حاصل کار مشاهده کنید. و این کاری است که سبد نشاء به خوبی انجام می دهد.
خرید سینی نشا برنج پارس صنعت
 تولید و طراحی سینی نشا
پارس صنعت در تولید این محصول از pp استفاده کرده است که بر مقاوت و دوام سبد نشاء می افزاید. بنابراین این محصول کیفیت مطلوبی را در امر نشا برنج، ایجاد خواهد کرد. هم چنین با توجه به این که ممکن است کشاورزان، با توجه به اهداف کشاورزی خود نیاز به تشخیص سبد های نشاء از یکدیگر داشته باشند، تنوع رنگ موجود در سبد های نشاء برنج این شرکت، به عاملی تأثیر گذار در خرید این سبد ها شده است. البته تفاوت رنگ موجود در سبد های نشاء قطعا در کاربرد آن ها تأثیری ندارد و تنهایی جهت تمایز سبد ها از یکدیگر و یا به دلایل زیبایی شناسی مورد توجه قرار گرفته است.
 
نحوه کشت با سبد نشاء
اما قبل از این که تصمیم به خرید این محصول بگیرید لازم است با روش کشاورزی با سبد نشاء آشنا باشید. در غیر این صورت، ممکن است با انتخاب محصول نامناسب به خواسته های خود نرسید. سینی نشاء برنج در محصولات مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد، و با توجه به دهانه حفره، عمق حفره، نحوه زهکشی سینی نشاء، میتوانید سینی نشاء مناسب با محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. در صورتی که این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید، در مرحله بعد با چالش کاشت و پرورش محصول خود در این سبد ها مواجه خواهید شد!

در ادامه قدم به قدم این مراحل را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد:
1.    مرحله اول آماده سازی قلمه یا همان نشاء گیاه است. در این مرحله لازم است با مراجعه به منابعی مورد اعتماد، قلمه گیاه مورد نظر خود را تهیه کنید و سپس با حوصله نشاء خود را برای کاشت در سینی نشاء آماده کنید.
2.    اکنون وارد مرحله دوم خواهید شد. در این هنگام، قبل از این که بذر گیاه خود را بکارید، باید هر یک از حفره های سینی نشاء خود را به اندازه 2 سانتی متر از خاک پر کنید. گرچه این مقدار خاک، نتیجه مطلوبی در اکثر گیاهان را در پی دارد، اما در برخی گیاهان خاص لازم است این مقدار کمی تغییر کند، پس بهتر است در این مرحله با یک کشاورز مجرب در زمینه کشت محصول منتخب خود، مشورت کنید. حتما به این نکته نیز توجه داشته باشید که نوع خاک مورد استفاد شما، عاری از شن و ماسه باشد، تا در جا به جایی نشاء ها به مشکل برنخورید. در نتیجه برای خاک اولیه ترکیباتی از کوکوپیت، پیت ماست غنی شده، پرمیت، ورمیکولیت مناسب است.
3.    در مرحله سوم محصول بالاخره داخل حفره ها کاشته می شود.
4.    و در مرحله نهایی، برای محافظت از بذر و نشاء خود، مجددا روی حفره ها را با خاک بپوشانید.
 


 سهولت خرید
اکنون که هم محصولات پارس صنعت را می شناسید و هم انتظارات خود از محصول را به خوبی می دانید.
اگر مشتاق به خرید و تجربه کیفیت محصولات پارس صنعت باشید، مسیر کوتاهی برای تحقق خواسته خود، در پیشروی دارید و به راحتی، با یک تماس تلفنی و یا ثبت سفارش خود در واتساپ، خرید این محصول برای شما امکان پذیر است.
 
👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻
محمدی: ۰۹۱۲۴۶۱۲۸۳۳
 
برچسب ها: کشت برنج برنج صنعت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها